FurmazzioniStoria

L'arrestu è esicuzzioni di Louis 16, rè di Francia,

A storia di parechji stati European hè assai intarissanti è Informativ, cum'è per parechji seculi in quelli lochi ùn ci era tanti eventi: da tasca a tragicu. L'ùrtima vali à l 'esicuzzioni di Louis 16. Pò dassi, da a ddu mumentu principia u racontu di comu la Repubblica quintu de France. A la morti di stu Re sempre mette una fine di u populu corsu burghesi Francese.

arrestu u rè

Hè cunnisciutu chì Louis hè rè abbastanza carer. In particulare, si ubbiditu à i bisogni di i detti, ricusò di a munarchia assuluta, saccone di u stabilimentu di una forma custituzziunali di lu cuvernu. Ma iddu a lu stissu tempu, prova à mette li prissioni supra lu rivuluzziunari parè i riformi più radicali. Divinni prestu evidenti chì quandu ùn pò cuntinuà.

Di sicuru, nimu hà ancu pensatu à u tempu chì hè pussibili la esicuzzioni di Louis 16. Data di u so (21 di jinnaru 1793) cuminciò chì dopu meziornu, dopu à chì monarchs European aiutà ch'elli, troppu, sò murtali.

A famiglia reale dicisi à fughje u paese. A lenza era didicatu à certi di u populu più vicinu chì uni pochi di ghjorni, era u pianu volu più preferita. A cena di famiglia munarca X ora senza rumpia u prutucolu, parrava a la curti, e poi si tuttu andava à lettu, ... Ma hè solu un apparenza, cum'è soi l'munarca cun ellu, in u so capu, cù i passi di sicretu, arrivaru fora di lu palazzu e si messe in lu carru.

Prima volu hè accadutu cum'è prevista, ma a causa di l 'amuri di lu re di cunfortu (chì si meriteghja almenu abbandunà u Interés), u so prucessu fù ricunnisciutu, e la cità di Varenna famiglia sana fù pigliatu è arristati. Prestu, dopu chi, ci hè u esicuzzioni di Louis 16. A data di u ballò in Francia, oghje revered cum'è u ghjornu di u passaggiu in finale di una forma ripubblicanu di lu cuvernu.

Comu si tuttu si messe

16 di jinnaru, 1793 Cunvenzione francese discutitu trè quistioni assai ntirissanti:

  • Didàttica, s'ì u rè hè cuscenza. 683 u votu di i membri di firmà, i dicisioni quasi scarsu.
  • Second, invece di s'ì i dicisioni di trasfiriri a so distinu in l 'li mani di u populu? As in u casu prima, i dicisioni unanimità. No maggiuranza.
  • Infine, chi pi castiu deve esse elettu per un rè ... Eccu u solu scopu in u quali hè divisu parè. Duranti l 'esicuzzioni di Louis 16 387 persone votu di prigione - N.334 populu.

Cusì, u parè di 53 persone era un dicisivu, Louis e Marie Antoinette statu cunnannatu a morti. Nunustanti chistu, un nciammata hà cuntinuvatu per parechji ghjorni. Ma 19 di ghjennaghju hè u decisione finale - pi fari l 'esicuzzioni di Louis 16 duranti u ghjornu. U mètudu hè statu eliggiutu lu solitu, guillotining. Cusì, u arrestu è esicuzzioni di Louis 16 spartutu da solu uni pochi di ghjorni.

How to miroir a lu Re?

Mentri lu re fu mpriggiunatu in u Tempiu. Upon amparera di a decisione di a Cunvenzione, ci addumannau chi a so cellula défendu Abbe Edgeworth De Fremont. Comu poi richiamò u preti stessu, sia d 'iddi era solu per parechje ore, comu lu Re appi siveri scossa incheta Diana. Prima, tramindui metta à pienghja, ma prestu, Louis trova la forza à la solita falà.

Addumannau sulu u prete à pardunà ellu di vede tantu indelicate di a so debulezza. King ammissu chi iddu avia tantu abitanti à mezu à u nimicu, chi tipu di quasi u solu sughjettu leali appena toccu lu. Doppu ca, Louis invitati l 'abbati di seguità ellu in la stanza allatu. A so funzioni era unpleasantly spina austerities suspresu: nant'à u so muri ci hè nudda, carta da parati, pub, rispose: nfiriuri fornu terracotta, è tutti i mobili, era piuttostu di un coppiu di sedie è un picculu divanu. Louis 16, re di Francia (l 'arrestu è esicuzzioni di cui sò discritta in l'artìculu) stissu postu in fronte, di l' abbati.

Lamintarisi ...

Louis ammissu chi iddu ca arristai cu solu una manera unica chì hè una suluzione immediata. L'abbati dissi chi a la minzioni di u duca di Orléans, rè understandingly e fici a cori ruttu. Si chianciu chì u so cucinu di Ghjesù stàpi è vulete u male. Louis hà rimessu u so cuginu, è disse ch'ellu ùn vulete esse à u so postu, picchì "è vi faceva tradisci."

Ma lu dialugu fu ruttu da i cummissari rivuluziunariu. Iddi vinniru di l 'leccia supranu di a prigiò hà dettu chì u rè di u dirittu visite di famiglia.

Gallura incù a famiglia

A prima hè a righjina, mener, da i mani di u so figliolu. Her - Caro Elizabeth King. All di li falava in i braccia di u violenter, è in u dopu uni pochi di minuti pò esse intesu solu u càrzaru. Allura lu Re chiamò à tutti à viaghjà à i sala.

Ci ch'elli ùn parlanu, tutti i membri di a famiglia di sulu chianciri e s'erani abbracciacati. Prestu si hè tempu di liberta. Queen sumena, dumandatu Louis bellu vede li dumani. Nantu stu lu Re ci arrispunniu pâle discorsu di a so immensa 'amore di a so famiglia è dumandatu à pricà per noi stessi, è per ellu.

Pocu dopu, Louis ritornu à l 'abbati, l' ùrtimi dici chì u rè hè in un statu di siveri scossa incheta Diana. U prete ne stete cun ellu sinu à a fini di notti, è dopu prupone à i rè di restu, comu si vitti 'na la fatigue prufonda. Servant Clary hè ammenzu a l 'comodino di lu munarca chjamatu, è l' abbati avia iutu a ripusari in lu stipu, ca di sòlitu cunteni servidore s'addrummiscì. Cusì finìu l 'ultimu ghjornu. A matina, hè à piglià postu l 'esicuzzioni di Louis, 16 ...

A matina di l 'ultimu ghjornu

Servant King Ind'e à cinque ore di sera à la matina. Valet cuminciaru a mario, è 16 Louis, u rè di Francia, à u listessu tempu pudia metta lu circu ingaghjamentu, chì hè di solitu ammucciatu in una futura sacchetta. Dopu chì, iddu dinò mandatu per l 'abbati, chi parrava di circa una ora. Quandu hè finitu cù stu, u prete festighjeghja Mass, u rè di tutti i ddu tempu èranu ghinocchia 'nterra parturì.

Paria chì Louis calmu calmu. L'abbati à u tempu di e lassò lu Re, e quannu iddu torna, si viri comu si kneels accantu à u cufuni chinu e lu so corpu, Succhi a trimari. À u listessu tempu, sempre di più chjaramente u venniridìa Palermu scuppiò in lu celu, la matina, è tutte e più Paris minà tamburi. Trà e sette è ottu anni in la matina lu guardi sò sempri Casino à a porta di u portable, truvannu vari pretexts per issu. À chì tempu aviu Louis 16? esicuzzioni di u rè hè à piglià postu in ghjustu un coppiu di ore, ma picchì iddu era incheta Diana di sicuru.

Prestu a culpitu a strada di ...

Stu Louis capisti cu un surrisu chì i so guardi, apparentemente, a paura, com'è s'è u so ex, rè ùn piglià poche, o morti da altri mezi. À ottu ore di sera in lu munarca ghjunghjenu i membri di a cumuna lucali. U rè li dete a so Svidisi ufficiali è l 'ultimu di i so 125 louis, chi iddu dumannò a dari unu di i citation. Certi i visitori à primu but urgugliusamenti, ma poi nun usu di fà tuttu u picculu richiesti da u rè. So Louis 16, chi avissi a pigghiari postu pocu pena era, but altrondi quì dignità è calmu.

Doppu chi cci dumannò a so guardi, "à soffre uni pochi di minuti," e si ritirau dinò à u prete. Iddu abbandunatu à i so pedi, è li dumandò a benedica ellu, perchè ci pigghia chi si vìdinu ccà davanti à u Signore ...

Dopu à uni pochi di minuti, di la porta c'era 'na vuci forti, sìmili di Louis u bisognu à andà. "Beh, andemuci", - cci ha 'accordu di u rè. Rignò liccione, lu silenziu comu lu carru nt'on cunnannati a l 'Square Rivuluzzioni. Insce in un cerchju fù chjusu u armi tesi, ca stati mandati à Vidéki direttamente in a ghjente. I piantazioni di un tali approcciu era, comu tanti di u onlookers e iddi stissi stati armati à i denti. Assai prestu u rè hè à piglià postu l 'esicuzzioni di Louis 16 a France ...

L 'ultimu mumenti di a so vita u rè

Quandu lu carru si firmau, lu munarca chjamatu, si vultò à u prete, li disse: "I pensu avemu ghjuntu." A porta di u carru apertu una di e guàrdie. King nanticchia impedì giandarmi, chì si n'andò prima, è li disse chì taliaru dopu à l 'abbati, dopu a so morte, è nimu hè permessa à male ellu.

King cullate u insce ellu stessu, u so lestu hè stabile. A stu tempu lu tamburi stati sbattuta accussì malamenti chì Louis fineru di u silenziu. Sdillinia era tali chi iddu stissu taiat, ristannu a biancheria intima cammisa, cavusi e calze. U guàrdie vinniru a lu Re cu la ntinzioni di fari accuminciari, ma li sò sustinuti luntanu da elli, è li disse chì ùn vi ntirfiriri ccu l 'esicuzzioni, ma iddi cci parìva circa di curagiu à aduprà a forza.

Di sustegnu, si vutau a lu parrinu. L'abbati dettu chì u rè Luigi-martiri 16 ùn deve risistiri, perchè Megliu face ellu assumiglianu Christ. In risposta, lu munarca accuminciau a so discursu in ch'ellu hà rimessu tutti è chiamatu a poil lu benessiri di France. Ma l '' esicuzzioni di u rè Louis 16 accadutu tête si pudia dì qualcosa.

Come si finìu

A ddu tempu, General Santerre, chì cumandava la repossession, si lampò in u so 'cavallu avanti. Iddu cci gridò ordini, i tamburi si messe à batta dinò, è i guàrdie cascò nantu à l 'accorsi, circannu di fari accuminciari chì à u bordu. Dapoi ci era sei di elli, a lotta hè più prestu. Board cun affettu thereto Louis mette sottu à u cuteddu fissu di u ghigliottina.

U prete era zoppa versu ellu è parra, "Son di St. Louis, cullà in u celu." A stu tempu lu executioner sciogghi lu cuteddu di a ghigliottina, un thud chì ripitutu à u quatratu. Un mumentu dopu, a ghjente vuciava, calchissia bellowed: "Gloria a la Ripùbbrica," Una di e guàrdie tinia, su la testa tagghiati e mustrau a lu populu arraggiatu. Cusì hà fattu u esicuzzioni di Louis 16 in Francia. Era 9 ore, 10 minuti, a matina, 21 di jinnaru, 1793.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.