FurmazzioniStoria

The Republic of Venice. A Republica di l'St. Mark: a storia

The Republic Venetian statu furmatu à la fini di lu VII sèculu a l 'Europa. A capitale hè la cità di Venezia. In i territori nordu-uriintali di mudernu Ripùbbrica Taliana ùn hè firmatu, furmendu una culunia in i conchi di i mari di Marmara, isuli e Mari Neru è lu Adriàticu. Hè campatu finu à lu 1797.

ghjustizia Republican

In u Palace Franchetti su pyantsette messe à i Ministri, è u Cunsigliu di i Dogi, ci era una corte. Secretariatu, ancu prigiò. Faete u Republic of Venice tutti i criminali in publicu, à spessu senza spiegazione - qualchissia chì fù prucessu hè un tradituri à l 'interessi cullettivi.

Studi italiani - solitu nant'à un pizzu - travagliatu Cunsigliu Nazzisti di Ten. Last tempu u townspeople vistu u cadaviri trà i culonni su pyantsette micca cusì longa fà - in 1752, in stu ghjornu ci hè un segnu: trà i culonni vai - micca di bonu.

Perciò, u seguitu pò pomereschitsya locu: a Palace l'Doge, in u culmu di a so, ボ, induve i culonni sò rossi, chì stava e scanzari squartariati di i giacubini Marino Faliero, è ancu in a cattedrale, nant'à l 'angulu di i so testi tagghiati stati esposi. Un pezzu di Abrazive, ca servi un aiutu per elli, hè sempre culà. Dunqua, troppu, pruclamatu liggi chi nicissarii à rispittà i Republic of Venice. A storia di u so longu è cuntruversu.

statu ùnicu

Chì durò da u quintu a lu XIX sèculu, li cuvierni quasi, u paese avianu elettu, è, unu putissi diri, a demucrazia. Torna in lu 466, a populazione di l 'acque Venice mudificà stu scopu élégance. Dòdeci rapprisintanti stati eletti à u Cunsigliu di i dòdeci più impurtante di quelli tempi 'isuli chì creanu, venise: Bebb, Grado, Heraclea, Caorle, torcello, Gorizia, u Rialto, Santa Maria di Sala, abitùdine, Malamocco, Big è Small Chioggia.

Vynuzhdlena Republic Venetian fù lotta dura è esigenza: Odoacer, l 'Ostrogoti, l' Imperu Rumanu, la ncursioni ripetutu di i Longobardi ... Hè à palesu a nicissità maestre sommu. First eletti doge, nantu a so vita, ma senza rifarenza à u so postu in a lascita in lu 697 annata. Era Paolo Lucio Anafesto - u capu di a Ripublica Venetian. Sibbeni li primi elezzioni ricci rigorously scrittore si happi sulu in 727, quandu i doge, addivintau Orseolo.

Vacances è mettenu

Venice sistemu puliticu hè sistema di cuntrollu estrimamenti cumplessu. Prima di tuttu, ùn hè necessaria à ricunnoscia chì ùn hà succede usurpation di lu putiri.

  • Grand Cunsigliu: u corpu suprema chi vota lu punte di basi, magistratu è u Dogi. Membru hè limitatu à una làscita sottu voce in a "Golden Book". U numeru di perdiri differente da 400 à una milla parsone.
  • Doge: eletti da mezu à u procurators di San Marco - ufficiu di a vita. tappe elezzione Eleven. Fate e decisioni indipendente ùn pudia puteri limitati. Incapaci à marchjà è a so pruprietà u strangeru.
  • Picculu punta: sei cunsiglieri di u doge, è i trè membri di u cunsigliu di quaranta.
  • Sinatu: centu e na vintina di i membri eletti per un annu cù u dirittu di essiri riscupertu-eletti. Più di centu e di quaranta membri senza diritti vutendu. U capu di u Sinatu - Collegium di sidici anni. Cunsigliu di discussioni è scioglie tutti i pulitichi di gnustrii e straneri.
  • Cunsigliu di quaranta: a Corti Suprema di a Republica. Hè oghji di più cunsigli.
  • Tip deci: guasi Inquisizioni. missu Special di u Doge. I membri sò eletti di una annata di gran cunsigghi. Affinity hè interdetta. struttura cumpritamenti anònimu.
  • Lucca stituzioni di guvernu: cunzorzi prufissiunali, e cunfraterne religiose.

Sceglie è stannu nta eletti pudia ogni Venetian, ma, comu sempre è in ogni locu, u Doge addivintau nu rapprisintanti di unu di li famigghi cchiù riccu. un tali elezzione ùn hè solu u Republic of Venice. E iddu stissu repeats sempri.

L'acquistu di a putenza

Forte, la cità di Venezia fù cuntata di lu mpiru bizzantinu, pi na brevi tempu Karl Veliky aghjuntu à u so, ma in fatti ùn ci hè sempre stata una wrestler. U scopu di una bona è prufittu. Republic of Venice hè micca solu una palumbo assai successu, ma dinù cummattuta victoriously, in particulare in mare. Cum'è un risultatu, u riva urientali di u Mari Adriàticu è a maiò parti di l 'Lower Italy addivintau lu vrazzu di u Doge Venetian.

Cruciati soprattuttu s'arricchiu rilazzioni cummerciu, e la cità di Venezia accuminzau a pruspirari nisciennu, influenza in lu medio e urienti redazzione. Cuncurrenti in u visu di Pisa, Republica City è Genova ùn pò mettesi cù a Republica di i Dogi.

restrizzione di dritti

Ma, in l 'Dimucràtici statu seriamenti tribulatu cu li Baruna. A brama di certi a girari la Ripubblica in una munarchia ereditaria ùn materialize. In 1172 hè statu chjamatu i deputati Great Cunsigliu eletti chi forti infringed u putere di u Dogi.

corpi Collegial cambiatu i so nomi è numeri: u republic of St. Mark, comu spissu vinni chiamatu lu Republic of Venice, in lu medievu, hè creatu u Cunsigliu di quaranta, u Cunsigliu di cinque centu voce, è sti corpi stati scelti putenzi appartèniri dozham, ch'elli dinù rigulari, è cuntrullà tutte e azzioni di u u capu di u statu. Iddi ficiru lu stissu ripublica oligarchic, chì seguiteghja alizzioni.

In stu imagine u lionu di San Marco, u Evangelist, lu nomu datu a la Matrici e lu Cunsigghiu agiscenu di Ten, chì hè statu fieru di a Republica Venetian. Coat of arms in fronte, di voi.

oligarchy

U prugramma di cuvernu cchiù usati per un longu tempu ci era una guerra, è i propensi era una surgente inexhaustible di finanzamenti. Prestiti ubbricatoria è cintratu lu cantu più ricca di a pupulazione. Ch'ella era impussibile à ricusà o di gnurari un regnu chi hannu la Ripùbbrica Venetian. E hà cunsirvatu lu nomi di parechji di quelli chì pruvatu à a resistenza, è chì fine ne fora per esse Fratelli. Ma, l 'assemblea generale di u populu hè pocu luvatu è sciugghiu. Ligislazzioni travagliavanu solu per u prò di l'aristocrazia.

Doppu la cunquista di Custantinòpuli da u cristiana si n'andò à Venice trè eighths di u tuttu u tarritoriu di l'Imperu Bizantinu e tutta l 'isula di Creta. Cusì, da a fine di u seculu XV è hè riccu è ùn a paura di li nimici. À mezu à i viniziani era più l 'omi di scienza, arte e cultura, ca in ogni altru Statu. Maestri è l 'industria è u cummerciu. People crisciu ricchi, perchè ùn fù tassi strangulatu.

cambiamenti

Portugal in 1498 apertu a strada di u mare, à l 'Indies Est, e la cità di Venezia hà persu tutti i benefici cumerciu urientali. Isperih Uttumanu pigliò Custantinopuli, e cci livò lu viniziani guasi tuttu ciò ch'elli appartenant, ancu Albania e Negroponte, è tandu Cyprus, è Candia. Dapoi u 1718 a Republica di Venice hè praticamente cessatu di participà à u cummerciu mundiale.

Ci hè circa dui è un miliuni di medità citadini vivant à Venice stessu, in Dalmazia, Istria è l 'Isuli Ioniu. È dopu à a Rivuluzione francese è u ndipinnenza di l 'ùrtima cità era persu. Bonaparte dichjarò a guerra à a Republica. No li niguzziati e cuncissioni ùn anu travagliatu. Venice, teniamu in discretion in 1797. tarritoriu l'Republic fù spartutu trà Austria, a Francia è lu Regnu di l 'Italia.

risultati

a vita piena prisenti di più chè 1100 anni, vinciu lu tirritoriu di nu thousandfold più grande ca iddu stissu, chi appi lu più massiccia flotta navali, in u Mediterraniu, à cunciliu incù i Turchi è l 'Imperu Uttumanu, u Republic of Venice sarà ricurdatu comu lu primu statu demucraticu. U fattu chì u dopu hà fiascatu à prutege micca solu cunquistata, ma dinò u so capitale - u listessu lezziò: l 'a guerra cù i so vicini sò micca megliu chè civili.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.