FurmazzioniStoria

A la casa anticu di u Slavs. Versione è i dibattiti circa l 'urìggini e la casa anticu di u Slavs

Induve hè u sapè fà di i Slavs? Cosa versioni di scentifichi affacciari in stu riguardu? Leghje l 'articulu è tù ti amparà i risposti à ste dumande. Slavs ethnogenesis hè u prucessu di criazzioni di anticu cummunità etnica slavi, ca purtava a la siparazzioni di u pòpulu da i media di tribù Indo-European. Oghje ci hè micca versione giniralmenti accettatu di u vinificazioni di u gruppu etnicu slavi.

Li primi tistimunianzi

A la casa anticu di u Slavs di ntiressa sulu ê tanti sperti. Stu paisi fu a prima vota in i ducumenti bizzantini di lu VI sèculu. In retrospect, sti funti mintulà u Slavs in u IV seculu. infurmazioni prima si lija a la genti ca participaru a etnogeneze slavi (Bastarnians), ma u puntu di a so indiatura à parechji restorations storica varia.

cunfirma scritti di u VI seculu, i scrittori da Byzantium di parlà di una nazione stabbilutu, divisu in Antes è sklaviny. Venedy ammuntuàtu comu babbi slavi retrospectively direzzione. Prova di di l 'èbbica rumana l' autura (I-II centu.) Di u Wends ùn permette li di cunnette vi cù qualchì di i vechji a cultura di u Slavs.

traduction

A la casa anticu di u Slavs hè sempre micca pricisamenti difinutu. archeòloggi Russian chjamate script qualchi cultura anticu, principianu da lu V sèculu. U accadèmici ci hè micca sola puntu di vista nantu à i medià antenati etniche prima civiltà è i so rapporti incù l 'appressu slavi. Linguisti hannu dinù differente pinioni circa lu tempu di la lingua, ca pò esse chjamatu i slavi o Slavonic. Current suspettava sempri selezzione versione discursu Russian scentificu da Pie in paludosa range of 2nd millenniu aC. E. à u prima seculu. E.

E di educazione, urighjini è spaziu di antichi i metudi ucraini studiu particulare à l 'imbrancamentu di diversi scienzi: history, linguistics, geneticu, paleoanthropology, storia.

Indo-eurupei

u sapè fà di i Slavs oghje supraneghja u corpu di tanti. Hè cunnisciutu chì in lu Brunzu à l 'Europa cintrali hè cumuna cumunità etno-linguistichi di a punti Indo-European. U ncaricu thereto di i gruppi siparati di discursu è cuntruversu. Prufissore tedesco G. Krae cunclusu chì, mentri l 'Indo-iraniana, anatolicu, greca e lingue Armenian sò digià siparatu è sviluppatu indipindente, Celtic, Italic, Illyrian, Germanica, mari, o lingui slavi èranu surtantu dialetti di na sula lingua Indo-European. Ancient eurupei ca stàvanu nti l 'Europa cintrali a nord di l' Alpi, creatu un m cumuna in la zona di l 'agricultura, religione, e li rilazzioni suciale.

punti East

Induve hè a casa, anticu statu situatu a est Slavs? A tribù di stu paisi, ca arriniscìu a colpu in una sola unità (in l 'opinioni di tanti scentifichi), fattu a pupulazione generale di l' antica, medievale. Cum'è un risultatu, l 'allungamentu siparazzioni pulìtica di sti genti, a lu XVII seculu stati furmati di trè persone: u Belarusian, Russian e ucraina.

Quale sò i Rusyns livanti? Sta sucietà Russian culturale è linguisticu chì utilizà a so 'assassini e lingue East slavi. Arcuni di li primi circadori usatu u appillazioni 'Russian Slavs. " Est Slav ... A so storia hè pocu cunnisciuta. U mutivu hè micca solu u sustegnu di a so lingua scritta, ma u remoteness di i centri civili di l 'èbbica.

Est Slav discritta in fonti scritti Bizantinu, Arabi e perse. Certi di i infurmazioni trovu nant'à u cu l 'aiutu di una linguistic analysis di i lingui slavi e dati archiulogica.

espansione

A la casa anticu di u Slavs è u so stabilimentu sò trattatu da parechji circadori. Certi crede chì u sviluppu hè successa a causa di lu scòppiu pupulazione, causata da u riscalda di u clima, o di l 'avventu di tecnulugia mudernu di agricultura, è altri, - ca la curpa di lu Great Migration, devastated in lu primu sèculu dC, parti di l' Europa duranti la ncursioni Sarmatian, li Germanisi, Avars, Unni, Bulgarian è Russian.

Migrà l 'urìggini e la casa anticu di u Slavs assuciata incù a pupulazioni a cultura Przeworsk. Stu paisi cunfina à punente incù u Celtic è Germanic munnu, tribali, in Oriente - cù lu Finno-ugortsami è paesi mari, in lu sud-est e sud - cù lu Sarmatians. Certi prospectors pensu chì in stu pirìudu ci fu un di più sterpa tutalità slavi-Balt, chì hè, sti tribbù nun hannu ancora arquantu fragmented.

À u listessu mumentu ci espansione Krivichy in regione Smolensk Dnieper. In u spaziu esiste digià tushemlinskaya civilisazione in cui discinnenza archeòloggi vede un'antra manera. Hè sustituitu u vechju a cultura è tushemlinskie spùticu slavi nsidiamentu stati distrutti, parchì a ddu tempu la Slavs ancu in i cità di vissutu.

scuperti

U più anticu tribù slavi studiatu u famosu linguista academician O. N. Trubachov. Iddu verra lu slavi MANISCALCHI lingua, pignulaghju è altri artisgiani è cunclusu chì purtatori di l 'anticu dialetti Slavonic (o di i so antenati) à un tempu quandu furmati befitting m primura in cuntattu cù i Taliani è i tedeschi, chì hè l' Europa Indo-Central. Si crede chì i tribù di anticu Rus vitti fora da i sucità Indo-European in u rughjonu Danube (parti sittintriunali di l 'Balkans), e poi si muvianu e si cunfunniu cu àutri gruppi etniche. Trubachev dice chì ghjè impussibule à identificà i mezi di linguistica mumentu di siparazzioni di dialettu protu-slavi di l'Indo-European per via di a so intimità anticu.

Tanti linguisti sustennu ca lu lingua slava cumuna si messe à esse furmati in u primu seculu dC. E. Certi chiamari lu menzu di I millenniu aC. E. Sicondu glottochronology, lingua slava fù palazzo in lu mezzu di II Millennium aC. E. Certi linguisti chjama nanzu.

analisi di vucabbulariu

Versione di u sapè fà di i Slavs ci sò differente. Assai hannu pruvatu a difinizzioni di l 'antichi patria di Rus da ppi lu so vechju vucabbulariu. F. P. feeling crede chì sta nazione hà sviluppatu in u saccu furesta cù una bundanza di paludi e laghi, luntanu da u mare, a muntagna, è Casanova.

U fundamentu di u famosu argumentu parchet eminenti Polacco J. Rostafinsky pruvatu à Piatra praotechestvo Slavs in 1908: "nomu parchet Indo-European Slavs si trasfirìu a la salice, salice, è sapia parchet, tanne è inglese larch." A parolla "parchet" hè pigliatu da u lingua francese. Oghje, u confinu urientali di irradiation di u legnu hè circa Odessa - Oblast, ma essai di pollen & in la casa discugràfica rich mostra hè di più largu spaziu à i tempi antichi.

In lu Brunzu, u parchet cresce quasi tutti i paesi di l 'Europa urientali (fora di u nordu). In l ' età di Ferru, duranti la criazzioni di u gruppu etnicu slavi (in u parè di più i sturiani), residues favi trovu in più parti di la Russia, lu Carpathians, u Caucasus, l' n Crimìa e la riggiuni Mari Neru. Stu significa chi lu locu 'idia di l' ethnogenesis slavi pudia esse a sud-ovest, Russia, rigioni sittintriunali e cintrali di Ucraina, Bielorussia.

In u Russian a nord-ovest (prupietà Linguistique) favi statu crisciutu comu principiu di u medievu. E fureste di favi hannu oghje in Lingua è l 'Europa uccidintali, Pulonia, l' Carpathians, i Balkans. In u so tanne alloghju naturale ch'hè ùn cresce nantu à i terreni di u Carpathians e lu cunfini orientali dâ Pulonia di lu Volga. Cù sta variazioni patria Rusyns pò èssiri misu sicuru in Belarus, o Ukraine, se linguisti speculate lessicu butanicu di ste persone sò currettu.

In tutte e lingue slavi (è un Balt) hè a parolla "calce", denoting u listessu àrburu. Induve ci hè statu un ipotisi circa in u spaziu suvrapponnu cun lime patria tribù Russian, ma a causa di l 'murfulugia di sta pianta, sò propii, ùn hè pigliata in contu.

Segnala Philologists Soviet

A la casa anticu di u Slavs è u so ethnogenesis causari l 'intiressi di parechji Specialists. Lingua Ukraine è Belarus di a Terra chì appartene à u spaziu di u largu murfulugia di place names Balt. studiu specifichi di academicians Soviet Philologists O. N. Trubachova è V. N. Toporova Ammustrau ca Baltá hydronyms in u rughjonu Upper Dnieper suffissi spessu doti Slavs. Stu significa chi la genti ci fece vede più tardi Balts. Stu inglese mismatch hè micca squassata, s'è no dicu ca di individuale linguisti u Natural di u dialettu di protu-slavi di obschebaltskogo.

Upinione V. N. Toporova

VN Toporov pinsau Balt si tratta cchiù vicinu a l 'uriginale Indo-European, mentri tutti li autri lingui Indo-European in u prucessu di sviluppu luntanu da u statu primurdiale divene. Iddu sustinìa ca protu-slavi dialettu hè miridiunali ebràica perifèricu mari Balticu, unni si trasfirìu a la protu-slavi attornu a lu V seculu aC. E. e poi si trasfurmau indipindente in l 'antica lingua di i Rusyns.

versioni

Cuntruversia circa l 'urìggini di la casa, comu di l' Slavs è cuntinueghja oghje. In l 'èbbica suvietica, dui grandi versioni Rusyn ethnogenesis sò state circulava:

  1. Polacco (definisce a casa anticu di u Slavs in u spaziu trà i Oder è i Vistula).
  2. Origginariu (urighjinaria sutta la nfluenza di punti teorichi di u scinziatu Soviet Marr).

Tramindui ricreà dinò pri-accordu cu l 'urighjini slavi di i cultura anticu mane nant'à a Terra, chì in lu medievu si fù abitata da Rusyns, è qualchi tempi antichi' età-vecchio, cci dissi chi genti, furmata indipindente da u Pie.

Sperienze di infurmazioni in i ricerchi e favurèvuli a partenza da a spiegazione patrioti purtatu à a nascita di novu versioni basatu supra lu Natural propie à lu core di u gruppu etnicu slavi di maturazione è distribuzione à traversu a so migrazione di territori vicinu.

Una disciplina accademicu ùn hà fattu una sola puntu di vista nantu à u locu è u mumentu di u ethnogenesis di u Slavs. Oghje ci hè nimu termini universalmente accettatu di rifarenza di i vechji curturi di stu populu. Prumessi in issu rispettu pò esse un segnu bezdialektnosti antica lingua ucraina.

Si hà fiascatu à creà una versione cunvinciri di ethnogenesis Russian su li basi dâ nfurmazzioni d 'una sola sughjettu scientificu. tiurìi attuale pruvà à mischjà i infurmazioni di tutti i disciplini storica. In generale, si pensa chì discinnenza slavi cumpartu a causa di l 'merger di i sfarenti cumunità etniche Indo-European à u turnu tra li Scythian-Sarmatian è i States Baltic, incù u participazione di lingua finlandese, Celtic è altri substrates.

u ipotisi di scinziati

Scentifichi ùn sò sicuru chì u gruppu etnicu slavi aC. E. I prisenti. Stu hè indettatu da un contradictory iputesi di linguisti. Ùn ci hè micca tistimunianzi ca lu Slavs esciuti da u Balts. Usu di funti diffirenti, prufissuri di custruiscia u ipotisi di radiche Russian. Tuttavia, ch'elli ùn sò micca solu un'antra manera di definisce u postu di l '' ncasa anticu slavi, ma ancu chjamata a differente Natural tempu di Slavs da u cullettivu Indo-European.

Ci sò parechje SCUDISCIASSERO, sicondu a quali Rusins è praotechestvo digià campatu dipoi a tardu III millenniu aC. E. (O. H. Trubachev) da a fine di II millenniu. E. (Accadèmici Polacco Tadeusz alba-Spławiński T., K. Yazhdzhevsky, Yu Kostshevsky è altri), da u mezu II Millennium aC. E. (Prufissuri Polacco F. Slavskii), cù VI. AC. E. (L. Niederle, M. Vasmer, P. J. Safarik, S. B. Bernshteyn).

I primi abbisari scentificu circa Slavs praotchizne pò trova in i travagli di i sturiani Russian di seculu XVIII-XIX. V. O. Klyuchevskogo, S. M. Solovova, N. M. Karamzina. In i so studii, ch'elli s'appoghjanu nant'à i "elle di Libreria Years" è cunclusu chì l 'antichi Rusyns patria era u fiume, Danube è i Balkans.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.