FurmazzioniStoria

Culture di Rus di Kiev. influenza bizzantinu

Culture di Rus di Kiev 'hè attentamenti, culligatu cu l' adoption of cristianesimu. Battèsimu in 988, hè cunsidaratu un puntu allegria in lu la storia di u pòpulu, di u Slavs orientali. Nsemi religione tribù slavi Eastern abbracciallu, è scrittu Bizantinu, fundamenti petra custruzzioni e cumpetenze di l'Italia canonical, analise individuale di l 'arti appiicata. Culture di dû Rus - si tratta, sopra à tuttu a cultura, a sucetà urbanu dimucràticu sutta Sognu l'établissement.

U più altu periodu di u statu hè accadutu in u 11 seculu. In issu seculu, i pupulazioni hè di l 'ordine di e sette à ottu millioni di parsoni. Smolensk, Linguistique, Kiev addivintau lu cità più sviluppatu. U paese più grandi è più pupulata à l 'Europa fu cunzidiratu lu Rus di Kiev.

cultura bizantina cuntribuitu à familiarizing u statu francese à a cultura ellenistico, è à traversu lu - à i principii di a cultura Middle Eastern e Western, anticu Eggittu. Tuttavia, scentifichi sò sempre chiamau influenza Bizantinu cuntruversu e ambiguu u sviluppu di u paese. Tuttavia, tanti spiecanu chì era Byzantium cuntribuitu à a cunniscenza di u Cristianesimu comu la liggi riliggiusi suprema e filosofia di u sistemu. Cusì, pigghiannu lu populu Russian Orthodox tracciau funnazzioni e principi di a surghjente murali è religiosi.

Rilazzioni cu Byzantium cuntinuava per un longu pirìudu. Per parechji seculi a cultura Kiev Rus, in u sistema aducativu statu furmatu secondu à l 'esempiu Bizantinu. U adoption of lu cristianesimu era dinù facianu nantu un campionu.

It S'avissi a nutari ca a scelta storica di Orthodoxy Prince Vladimir ca lu cuvirnaru Rus 'ùn hè accidintali. Various imbasciata religiosa ghjunse à u capu di u pruposte a aduttari lu so fede. Però, na vota mannau daretu à parechji paesi da messageri Vladimir è parlava di cultu cristiani cu campa spiciali, lu Riuzzu detti a rinumata di u Cristianesimu. Era par via micca solu à a bellezza di u ritu di cultu, ma dinù un numeru di mutivi sociu-puliticu.

Culture di Rus di Kiev 'hè sottu u cross-influenza di differente bronzu. Stu hè spiegata da u locu di u statu trà a Lingua è a Est. U statu anticu statu riguardanti presentate rilazzioni pulitica è u cummerciu cu l 'Europa uccidintali Central è nantu a unu a manu, è in l' autri - cu lu Asian Est è Byzantium. Dû Rus di u 10 seculu, hà divintatu u sughjettu di Routes trafficu mercatu sutta. Iddi raghjunghje u so vicini Italia miridiunali, urientali è uccidintali.

Nunustanti la prussimità di u paesi europea uccidintali, lu principali scanciu di genti e 'idei era in indicazione Italia miridiunali e sittintriunali. Chì hè per quessa in li terri East slavi Cristianèsimu si messe to penetrate davanti à l 'accunsentu ufficiali.

Divinni diffusu è educazione Cù l 'adoption of Orthodoxy. A furmazione hè purtatu in u munasteru, scuole urbanu, religiosi è prufani.

cultura, arte di Rus di Kiev prisentata u codice è afréschi. In più, u sviluppu di ricevutu u più altu Genre religiosa - Italia. Indipendenza hè un mistieru acquistatu in u 14-15 seculi. In issu periodu travagliatu lingue cum'è Rublev e grecu. Icon, pittura, è mosaïque sin'à u 18 di marzu di u seculu era quasi u solu forma di spressione artistica di u populu Russian.

sistemu, pittura, Temple hà urighjina in u 11 seculu. Idda arristau in i imagine in Basilica Santa Maria Sophia. In u 12e seculu, s'hè arricchitu fama Alimpiy (Russian signore pittore). Si mittia u authorship di u gran biddizza icona canusciuta "Cadice Orans" ( "Madre di Diu, Great Panagia").

stile Rurik si u spiritu di i tempi di Rus di Kiev divintò a prima in u stessu modu cum'è per European Western Romanesque.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.