News è societàCultura

Half-fratellu - quale hè sta?

U intricacies di u rapportu Pradet, ùn hè micca faciuli à capisce, ùn hè micca stupente chì certi populi misunderstand lu significatu di "mezzu-fratellu,", ", mezzo-suredda", li cinese cu mezzu-fratellu è surella.

Parentatu, o in-liggi

À u cori di l 'uggetti hè un matrimoniu trà un omu è una donna, chì porta à a nascita di rilazzioni di tramindui Mariée cù i parenti di l' àutri, oltri ca comu parenti è trà Mariée. Sti raporti sò chjamati proprietà e terminated, cum'è una regula, cù the termination di u matrimoniu.

Remarriage di ognunu di i anzianu Mariée dà ascesa di un altru onda di rilazzioni particulari. Ci sò digià ghjuntu, è i figlioli di u so primu matrimoniu. Era tandu chi si pò cumpariri mezzo-frati e soru.

So chì faci ", mezzo-fratellu,"? articulu "rinfurzatu" signalatu in l 'inglese Ushakov. Sicondu à ella, half-fratellu - hè u figliolu di u sociaru, o matrigna, hè datu u listessu spiegazione, è l 'espressione ", mezzo-soru". Summariu di u Letteratura - i zitelli da a li nozzi di nanzu, l 'omi è donne, in intro a iddi a ' na secunna matrimoniu. Ch'elli ùn sò terra natali, ma solu "nantu à u corsu" in a famiglia generali. Altrimenti si diciarà in frati e soru riassuntu nun hannu genitori cumuna, si sò cunnessi da raporta a famiglia, ma ùn del Guercino biodiversità.

In a famiglia appena furmata pò riceve un zitellu signu di la Mariée, o ancu parechji. I zitelli sò da a nozzi prima zitellu affaccatu à esse un female cumune, issi frati e soru sò chjamati micca piena. À mezu à elli ci hè un distaccu: chiddi ca hannu un babbu, cumune, chiamatu mezzo-e chiddi chi hannu una mamma cumuna - utérin. fratelli è surelle medità sò parenti, sangue, ch'elli sò ligarmenti u listessu dirittu cum'è piena-di sangu.

cumplessità di u raportu

In a vita d'un zitellu, chì hè u solu caprettu in a famiglia, cumparisci un trattu sorellastra o fratellastro. Stu cancia radically a so vita è abbisogna a canciari tanti usi. U primu prublema si lija a restrizzione di u spaziu persunale. S'arritiranu avà pussibili solu quandu a porta hè chjusu u serratura. Attritu pò truvà a causa cù u bagnu s'è qualchissia da u zitellu dedica assai di tempu. Avà ùn ci hè nunda chì fussi veramente appartenant da calchissia unu di i zitelli. Ci hannu a canùsciri joca, urdinatore è liberta. Trà mezu-i zitelli hè à spessu un rivalry di l 'amuri è attinzioni di i so parenti.

À spessu agiscenu nantu à u Cover Affare taglio pianu cosa pusitiva chì face u zitellu hè mezu-surella, o mezzu-fratellu. Issu, per esempiu, a pussibilità di essa dopu à una persona cù quale si pò ghjucà, chì hè assai di più bellu cà esse sula tuttu lu tempu. Scarpe dinù hè avà divisu in una grande numaru di membri di a famiglia. E quantu avaremu à cumunicà! Sè lu menzu-fratelli, o surelle sempre truvà una lingua cumuna, si pò chatter tutta la notti longa.

aiutu parenti

Aiutu mezzo-fratelli è surelle di truvà terra, cumuna deve esse i genitori. Solu cumpurtamentu currettu, pacenzia inexhaustible, la capacitati to anticipate è eliminari la aspettu negativu vi aiuta i zitelli muvimentu da a insulti è quarrels di cumunicazioni è ghjochi. Doppu un certu tempu, i zitelli cunsulidatu comincia arrivare, lungo, beni cun iddi, lu rapportu tra li sò amichevuli. Incidentally, u ziteddu tutali unisci, mezzo-frati e soru cchiù forti, ghjente sò assai di più difficiule di francese generale à divintà so amici cari. So qualle mezzo-fratellu, - sta ùn hè micca un parente, un cucinu-in-u drittu, ma si pò esse un amicu megliu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.