News è societàCultura

How to priparà una Ringraziamu furmali di prufessori

À ringrazià à i prufessori ucca o di a scrittura hè spressu in cunnessione cù vacanze, di u quali ùn ci hè assai in una annata. Pirsuni ca rispettu di zitelli, accettatu màschera à i Day insegnanti ' , o di vacanze di New Year. Comu regula, a ricunniscenza di e parolle palesa da genitori in cunnessione cù the termination di sughjornu di i ziteddi in liceo.

Cosa à scrive in una lettera di grazzii

Sè maestru Ringraziamu liceo s'appronta à nomi di i genitori, si hè scritta in a forma di una lettera semi-ufficiali. bisogni specifichi di tali ducumentu ùn hè micca. U so cuntenutu hè preziosi à cumpleti Certu sinceru e facts, particulare. U Francà Di voi truvari un testu di manghjà, ùn aduprà in la stissa forma. Prima, un omu pò scrive it up à voi da a vostra maestri. Dopu, ci vole à diversificà u testu di "populu vivu" da u beni. Chi è, ci vole à nutà hè u fattu ca genti invistiscia in u spettaculu di u so òbligu prufessiunale. Certi sò soprattuttu nostru Ridinturi, altri - prova criativu, è altri - affettu maternu. Ogni prufessiunale mette a so ànima in la i zitelli. E cose à vede è à riflette, in una lettera à fà lu in bugliticce per una certa pirsuna. Altrimenti, grazi à i prufessori è troppu impersonal, "asciutta".

How to iscrive

U so attinzioni à i educators, hè preziosi à jumbo vivaci. Ci sò parechje scelte. Cusì, u caminu più faciule saria di cumprà una forma particulare in u magazinu (a stampa di modu). Hè pienu e parolle dritta. Pudete fà una vivaci mudellu cù a so manu, a chini si. À ringrazià à i prufessori ottene una altura, saturated, simili à u ducumentu ufficiali, chì hè vicinu à i travagliadori suciali. Dapoi genitori ùn hannu u so segnu ufficiale, hè pussibili a firmari un documentu di rapprisintanti dû cumitatu i parenti. Autografi di tutte e ringrazziamentu fà scrittura cchiù furmali, ma di più e bugliticce.

esempi

In u parolle di gratitùdini da genitori à i prufessori, chì ponu esse pigliata cum'è una basa di u so scelte: «Dear (nomu è patrunimicu)! Avemu sincerità vi ringraziu per i vostri pari, è di cumpassione, pari e pacenzia, ca vi limòsine dà à i nostri zitelli! Liceo voi fari un casa asgiata di i ziteddi, in ch'elli cercanu, à tempu à u so ceppu. Assai paroli ridenti avemu intesu i ghjorni da i zitelli chì discrive u evenimenti passiunente è attività vi facianu. I sincerità vo vulete energia criativu, mprisi e bona furtuna! "

À ringrazià à i prufessori po esse fattu di più furmali. Per esempiu, "Dear prufessori! Pta si sinceru gratitùdini di lu travagghiu criativu di anna lu giuvini generazioni! Vostri sforzi andà à u sviluppu di a capacità intellettuale è creativa di i zitelli, sò livata risultati pusitivi, d ogni ghjornu genitori. U calori di a to core crea in liceo spiciali atmusfera di cunfortu è armunia, permette à i ziteddi a sentenu inturniatu da cura bramosu è attinzioni. Grazie tantu! "

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.