Arte e spettacoliArte

How to piglià un visu umanu: Vacanze di nachinayuchih

Locu d'i principii di tracci in i futuri m'aiuti voi divintatu un carusìaddu pi pittore. People chi amparà solu i principii di disegnu, spissu hannu prublemi cù quantu à piglià un visu umanu a matita. In issu articulu noi vi cuntà i tecnichi da chì stu prucessu cumplessu sarà un bellu è menu intimidating. À u cori di u corsu sarà basatu nantu sèmplice formi moderna, chì sò e vi pò "messi nantu" u visu. Avemu vi falsi millesimu fora quantu à piglià una persona. faccia a l'ragazza da u fronte, ùn hè micca assai simule. Chì l'abbicinàrisi â.

Di sicuru, senza a cunniscenza anatomical à dì tù cumu a girari lu visu umanu hè una bella lingua, tantu no vi aduprà u cusì-chiamatu quadru chì hà da aiutà ci darà u locu esattu di l 'ochji, lu nasu,' arechje è a bocca. In u futuru, siddu voi per esaminà a cuntinuazione mudellu favore, bellu basta à amparà u disegnu anatomical di u corpu umanu.

faccia ovale

Cusì, oghje avemu amparà à piglià u visu umanu, è cumincià a to disegnu cù un capu ovale. Sè vo mancà à tutti i ditagli anatomical e taliannu la testa a l'omu dì, pudemu vede u ovale, dignité un ovu. Sparte lu in metà curripondentzia da una linia verticale, è tandu - horizontal (ligna pupillaire). Da sti linî di noi hà da fà.

linia ausiliari

  • U prossimu palcu in la figura, avemu nutà la linia cima. Sparte u mezu alta è una parte ovale, Stepping falà un pocu à i ligna pupillaire (1-1.5, cm), una ligna horizontale crayon formi. Ghjè vicinu à u disegnu è voi vi vede chì parti di l 'ellissi, induve si vinìa a frunti e poi, un pocu di più.
  • Allora, misurari la distanza da u cima di linii frunti matita e un Marque linìa da a lu varvarùazzu, su (Égypte linia pupillaire). Si vi filu lu pizzu lu nasu. Apparenza di parlà, vi sparte a linia verticale nta tri parti, lu menzu di cui un pocu di più latéral.
  • ligna a bocca marcatu nantu figura turchinu. Hè quasi u puntu mediu di u nasu à u puntu varvarottu.
  • Avà torna à a linia di sculari. Sparte lu in 5 parti uguali.
  • Avà hè chjosa da l 'ellissi di a larghezza visu di u capu. Little amarore: larghezza capu hè uguali à u luntanu da u Eyebrows a lu varvarottu. Eyebrows hannu micca sempre, ma vi pò criu circa induve si sò. In seguitu, vi ponu comporta lu. Nasu, a bocca, ochji,
  • Surghjenti noi vi pò misa supra la linia eleva. Sta linia hè digià divisu in cinqui parti uguali. Ci sò interested in 3 maculata. U statura classicu trà i dui ochji ùn pò serbit unu ochju. Allura, la parti media si sà mai, è i seguenti e rùbbriche di u lassatu e destra - sò i nostri ochji. In u m'agiterai sò marcati cu linii verde. A menzu di sti spichji sarà u nostru sculari.
  • Mussu, com'è aveti da u picture, dì hè marcatu da linii turchinu. larghezza nasu ùn ci vole trapassa i "occhiu media". In autri paroli, s'è vo amazes la linia verticale da l 'occhiu intimu à a punti nasu finu a ligna, ci sarà bisognu di cunfini nasali.
  • Da u mezu di i cullighjenti, una ligna virticali sutta a lu Intersection cù a linia di la vucca. Stu sarà u scorni di a nostra labbra.

zitellu

In Scheme locu induve ci vole à l 'aricchi, marcatu in gialli. Ingrandà la linia di la Intersection di lu nasu, cu a larghezza di u capu, à sti punti ci sarà earlobes. Avemu da aghjustà a so altezza di u pocu. Turn pinsamenti

At sta scena, avemu piglià cchiu jauta di l 'ochji, Eyebrows, nasu, bocca, è arechje. Quì tù digià vede induve si vi finiscinu cu la u vostru sceccu, qualcosa like this sarà una ligna di Eyebrows. Tira la testa picca ovale vicinu à l 'aricchi.

L'ultima tappa

Pianu di sguassà i ligna micca necessariu è pédant è aghjunghje li dittagli. Basa forti, aghjunghje umbri, fà un disegnu tri-tridiminsiunali. Acconciatura digià in u vostru gustu.

Quandu vi Patrunu basa ritrattu è pensi comu a girari un visu umanu, cuntrolla u Data tempu. Location di 'occhi e vucca ut in nu trianculu iquilatiru. Vertici s'attròvano supra lu scorni di l 'occhiu è à i mura bassa di i labbra. L'altezza di u cavité sarà uguali a mità di l 'larghezza di l' occhiu fimmina comu la distanza da i punta di u nasu, a bocca. A pin in faccia d'una donna, sarà uguali à a larghezza di l'ochju.

Avà chì sai cumu à piglià un visu di una persona senza a cunniscenza di anatumìa. Sta pratica hè unu di tanti chi aiutà vi amparà i principii di disegnu. Prova è voi vi farimi onuri.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.