ModaPanni

Shopping in Istanbul

Turkey attrae nzidiamenti. È s'è calchissia li piaci à andà à un, locu tranquillu più tranquillità, tandu per qualchi Istanbul - un paradisu nantu à a terra. Sta cità hè soprattuttu attrattiva di innamurati di cumprà è cumprà. Shopping a Istanbul hè cambiatu magnificu. Hè ùn menu passiunanti cà in New York, Milanu, Parigi, Londra è altre cità ricunnisciutu da u veru leader in sta categuria. From trekking bike u Istanbul Shopping ùn rinuncià.

Perchè hè shopping, cusì pupulare in Istanbul? Prima, ci hè un 'industria roba beni sviluppatu-. Chi è, tanti marchi glubale preferiscu à pruducia i so prudutti dritta quì. È i so prezzi sò più bassi cà in i paesi europei, per u trasportu è usi sò senza accusa suverchiu. Dopu, in sta cità piena di butteghe è buttreghi chì amaze turisti, incù u so splendore, culore lucale è diversi rigistru di i prudutti.

Shopping a Istanbul avissi a essiri lu megghiu se vo amparà un pocu di u so prughjettu. Per esempiu, infurmazione interessante hè chì ogni quartieru di a cità hà u so propriu butteghe è marcati themed,. Cusì, sicondu ciò chì e cose ci vole, vi tuccherà à sceglie diffirenti parti di Istanbul.

Da nutà chì l 'acquistu di u mercatu turismu, chì hè chjamatu Sultanahmet, è s'ellu ci vole à fà, dopu cu gran casu. Products ci hè di sicuru assai, ma Haver ùn sò troppu brava è Decisive (pussutu sciddicari una uniforma), e li prezzi inumanu. Shopping a Istanbul dopu à visità u mercatu pò lascià una sperienza curtisia. Francesca Lucchini è moquette ùn pò cumprà quì, francu chì - ricordi è cavalli.

S'è tù sì un francese fan di shopping, high-fini, sceglie Nisantasi o Beyoglu, quì vi truverete parechje butteghe chì offre i turisti tutti marche lucale e mundiale. Pudete cumprà assai di li cosi belli a visita li.

Shopping a Istanbul pò cuntinuvatu in u quartieru Laleli. Parò, quì, vi ponu offerte in solu i prudutti lucali à prezzi suttana. S'è tù sì un 'amanti à affarone, in issu spaziu vi felici ti scuntrà u costu finali di un particulare prodottu in Russian.

In u quartieru di Nisantasi, truverete una mansa di butteghe lussu, ustarii è, cafes. Ghjè per voi, di sicuru, ùn Milan, ma quì tuttu u listessu primavera tutti li stiddi di sinemà Turkish, palcu e televisioni. Sè vo circate di cuncettori famosu butteghe, stu locu hè ghjustu per voi.

Shopping a Istanbul ùn pò esse cridianu senza una visita à chiese Rumeli, Cumhuriyet è Istiklal. Quì si pò cumprà scarpi quality, borse, essayer, è i prudutti roba.

Shopping in Istanbul, tanti cunsigliemu à fà solu in Shopping Center Akmerkez. Iddu eni cunzidiratu unu di i più grandi in tutte e di l 'Europa. Si pò facirmenti chjama un paradisu di shopaholics. Marble, funtani, butteghe è ... dinò krasotischa butteghe e putii di novu.

Di sicuru, sentimu lu culore naziunali, à capisce ciò chì i veri mistieri Turkish, tù sarè capaci di a sola di i marcati. Stà sicuru, a taliari di chì apposta nant'à a periferia di a cità, arrivare assai di miluna.

Parechje purtà cun elli da Turkey arumi parfumatu. Ci ponu esse acquistatu in u m'étonne Spice. Hè situatu vicinu à u pintu EMINONU. È à u mercatu, fish, fora di l 'pisci, vi ponu facirmenti accattari di più, è di frutta, virdura, dolciumi, arumi.

Shopping in Istanbul, hè impussibule à pensà, senza menzu. Hè soprattuttu vera di marcati. Quì, prezzi sò bassa chè in e butteghe è putìi, è se tu à pruvà, e cose tandu bona veru hè guasi nunda. Ùn esse pling a pling, cummircianti in stu paese sò abbituatu chi roba cun elli, un tipu di a tradizioni.

Sè vo ùn pensu di la vita senza borse affare, ma vi passanu troppu assai e nun vogghiu, vai à Istanbul. Shopping quì vi suddisfà tutti i to richiesti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.