News è societàCélébrités

Chjami Ivlev - innovator è drug test

chef, charismatic cù un cunsiderà senzu di umuri Chjami Ivlev di u Russian hè stata longa cunnisciutu à u publicu per via di mostra televisiò. È in u supiriuri échelons di l 'aristucrazzìa culinario lu - i veri stelle di rinomina munnu.

Chjami Ivlev: cumu hè tutte e accuminciò

Chjami natu in Moscow u dodicesimu di ghjennaghju di u 1974. Da a zitiddina ch'ellu hà amatu spinning nel la cucina, e aiutu di me matri pi festeggiari cena. Quandu un picculu elle era sette anni, la famigghia si trasfirìu di un tempu u strangeru. Cinque anni dopu, in u so ritornu, in u 1986, l 'assai ricchi à u tempu Ivlev addritta fora contru à i so pari, ma grazie à i female sàviu chi fu capaci di dà un' educazione tonu, u futuru, chef, ùn hà persu u so nasu , è crisciutu un tippu nurmale, cum'è tutte e parte.

Quannu vinni lu tempu, u ghjovanu parsi di circa lu futuru scelta di mistieru. À a so dumanda, chì fù sustinutu da i cunsigli di u so babbu, Constantine scigghiu na scola culinariu corsu, o piuttostu PTU №19. In u listessu istitutu studiau Yuri Rozhkov, cumpagnu realità è st'artìculu Ivlev. lauriatu successu cù onori, appena Lauriatu accuminciau a so bella strada da elabureghja nuvizziu e puru in u sala à u bè cunnisciutu-tutta la capu Russian.

carrèra

Chjami Ivlev, ad avè sirvutu à l 'esèrcitu, si sò stallati in un osteria chiamatu "Steak House" in lu 1993. Per u prima tempu oppostu cù u raprisintanti straniera di affari di volti, i ghjovani, chef hè stunned. Iddu apertu tutta a scelta di sapori, scunnisciutu è esiste scunnisciutu. Si girò fora chì un varietà di manciari, Pastene, parechji subtleties e sustanzi a si era simpricimenti scunnisciutu. Pirciò, chef Chjami Ivlev nizziau a mparari primura da culleghi straneri, li hà ricatu, iniziu meal u mistieru è capacità. At parechji volti travaglia in ristoranti Luciano, In Vito, Sheraton Palace Hotel e tanti àutri. Hà ammaistrati bè in la scola Francese Vatel e poi addivintau un membru di lu gu guild gastrunomica Francese Chaine de Rotissers, è dinù travagliatu in i Stati Uniti d'America, Sweden e àutri paisi. At vinti-di trè ch'ellu era in gradu pè ottene u titulu di u capu. Stu mumentu cusì in la me vita hà aiutatu principiatu un altru annata di self-avveda si è self-aducazzioni. Ivlev stissu addivintau inventà ricetti è creatu un cuncettu di cucina italiana Russian. A stu tempu sottu à u so cummandu parechji ustarii. Chef vuluntà di sparta i sicreti di a so amministrazione persunale. Sicondu à i più Ivlev, hè quasi custumi, rinisciu a chianciri, a marciari à u mumentu giustu, ma ferma aperta è accissìbbili a ghjente. Per ellu hè impurtante chì ogni membru squadra hè cuscenti di zoccu nun è, di più ntî, per quessa. Assai priziosu quandu u salutà chef, e ama lu clienti, perchè l 'indiffirenza strughje vasciu tutti i so sforzi à fà calcosa perfetta. Recruiting, Chief stessu Mascagni lu Salentu e grazi a lu granni spirienza, identificà prestu abbastanza ghjente prupizia di lu o micca.

Innovator di cucina italiana Russian

Liati à u penseru in la nostra cucina paese, Konstantin Ivlev ghjunse à i cunclusioni chì, in fatti, ella fù intarratu sicuru d 'abissu sutta la pircizzioni Soviet di manciari e di cucina in generali. At qualchi puntu vinni un 'idea brillanti di una nova cucina, Russian, chì hè basatu nantu à trè principii principale. First - chistu è lu usu pesu di i prudutti di gnustrii. Seconda - hè l 'usu di muderni mètudi high-tech di cucina (traces, scossa, ubligatoriu, tecnulugia suttana Temperature). A terza è ultima principiu - un branch di manciari. Quì i chef, prova à Purtivechju, ittari via ogni stéréotype è seguitate solu intuizione. Si pò prupone u so creazione ancu balalaika senza filu, più ntî, in i so parè, a ricerca custanti di e brame di jiri avanti.

Chjami Ivlev foto di a so piatti voli à Ami in u vostru libru: "I mo cucina, la filusufìa", "Russia s'appronta à a casa" e altri. A assai di libri sò stati scritti in cullaburazioni cù Rozhkov.

"Fammi la Chef"

U canali TV, chì hè chjamatu "Home" andat u prugrammu "Paghjella l 'Chef", ca sunnu lu, mener, Yuri Rozhkov stessu Ivlev. Constantine, quale ricetti sò megghi vera, asèmpiu assà di mostra di cociri e vinciu la simpatia di una grande pubblicu abbastanza. Ogni pèrdita di grande lingue mintuvate altru ricetta ùnicu, dicennu a tecnica di pasta bè u vostru propriu Logo-capi.

Ricetta da Chef

In unu di i mostra I statu videmma na ricetta "oca ripieni cun risu."

À cumincià à priparà u Marinade. À issu kneaded agliu è lu ginger, è tandu mixte cù u meli è salsa Genti. Stu mischiu deve ouverature oca è mandatu à u forru di trè ore in sta temperatura deve esse 180 gradi.

Mentri lu oca hè languishing, in u fornu di inchiri risu bollita nzinu a mità. Hè aghjuntu di pàssula è li fece mele in oru, cù chì esiste cacciatu a peddi. Theme Chicken deve frittu in burro cù cipolle è dinù cunnette vi cù u risu.

Sbuchjate e cipolle:

- oca - 1 carcassa;

- Categoria: Linguisti;

- Honey - 100 grammi;

- raisin - 50 grammi;

- Rice - 200 grammi;

- mele verde - fruit 2 medie-size;

- fegato Chicken - 150 g;

- cipolle - 1 cipolla, maculata;

- sauce Genti - 100 ml;

- sali a tastà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.