News è societàCélébrités

Daniil Leonidovich Andreyev: biografia, foto e pigghiavanu ntirissanti

Daniil Leonidovich Andreev - pueta Russian, scritturi, filòsufu e mistica. Figliolu di u famosu scrittore Leonid Andreyev. Popularity era largamente a causa à i scritti mistiche "Rose di u Monde". Oghje avemu Mulateri Di L'taliannu la biografia di sta persona ntirissanti.

ziteddu

Andreev Daniil Leonidovich era lu secunnu figghiu di Leonid Nikolaevich (famosu scrittore) è Aleksandry Mihaylovny Andreevyh. Hè bellu, à nutà, chì a mamma di u futuru scrittore era un gran-svidisi Tarasa Grigorevicha Shevchenko. Daniel A. hè natu in u November 2, 1906 in Berlin. Just uni pochi di ghjorni, dopu à a so nascita, Alessandro M. morse da a frebba puerperal. Babbu, a morte scunvurgiuta a so moglia, accusatu di tutti i ùmmiri, favurèvuli minnana (madre di Alexandra Mikhailovna) Yefrosinya Varfolomeevna decisu à piglià Daniel a Mosca. Ci si cade in una famiglia, di i so prufissori, Elizabeth Mikhailovna Dobrova, quale u maritu hè un dutturi famosu.

Cum'è un zitellu, Daniil Leonidovich Andreyev assai malatu. Parechje volte ch'ellu era sulu nu l'un li capiddi di la morti. In sei anni, u miu cascatu mali cu violentu, è si hà nfittati a vostra minnanna préférés. Yefrosinya Varfolomeevna hè più in gradu di lotta l k è morse. Prestu u paese vicinu à San Pietroburgo picciottu andavanu à affucatu, à vede a so mamma è minnanna. Par furtuna, à l 'ultimu mumentu ch'ellu fù firmatu nant'à u ponte, u fiume, lucali.

Basatu nantu à u fattu chì u zitellu hè sempri mali, è ancu pruvatu à ricupirari suicidatu, pari chì ellu in la casa di u prufissori ùn unu fattu. In fatti, tuttu hè sfarente. I mo prufissori è u so maritu aduttatu Daniel cum'è un figliolu, u circondu cù cura è attinzioni. In quelli ghjorni, a casa Dobrov hè unu di i centri culturali (musica è litteratura) a Mosca. Quì vinutu I. A. Bunin, A. N. Skryabin, V. I. Shalyapin e tanti àutri. L'autorità di a famiglia di mostra almenu lu fattu ca Daniel hè u parrinu di Maxim scolastica. L'atmosfera a casa, ch'avìa lu picciottu è anu u so amore di litteratura.

In u 1915, nove-annata Daniel scrisse a so prima puema "The Garden". In lu stissu annu vinni a luci a so prima nuvelle, prima "Mammalia Sans Titre" e poi "animali antediluvian Life." In più, un aspiring journalists solitaria zitellu scrissi gran epupea, li cui l 'azzioni sviluppa in un sonnu di li spaziu pirsuna interplanetary. Su i muri di a so stanza di carusu tracciau ritratti di magistrati inventata a so dinastia. I so dimensioni all'incirca currisponde à i diminsioni di u zitellu.

Education et Lumières

In l 'autunnu dô 1917, un aspiring journalists scritturi intrutu in u insignamentu E. A. Repman, unni studiau finu à u 1923. L'annu dopu, Ghjesù intrì prima l 'Istitutu Lingua Ghjunone Brusov. In ghjiru à u listessu tempu Andreev messe u travagliu nant'à un pezzu di "Bruscu". In 1926, si junceru l 'Unioni di i pueti, ca durau nzinu a lu 1929.

In d 'aostu 1921, u 15-anni-vecchio, Daniel, marchjendu à traversu li chiazzi ca circonna lu Cristu, la cattedrale, Sarvaturi, u Kremlin vistu in u celu avà. Iddu scrissi sta in Chapter 1, u 2nd libru in a seria "Rose di u Monde". U prossimu evenimentu di stu ordini hè accadutu in u 1928 durante di Pasqua. Essa in la chiesa di l'aiutu in Levshinov, scritturi, pueta, è avà u mistica, videndu a storia munnu, comu nu sìngulu bracciu mistiche.

u matrimoniu

In la fini di 'istati di 1926 i giovani autore Daniil Leonidovich Andreyev moglie Gublor Alexander, cù quale ellu furmazioni à i corsi di Statu alba su litteratura. U matrimoniu hè accadutu à Santa Maria Assunta Ravine, in la ghjesgia di i Muvrini. In February suivant annata u coppiu ufficiarmenti ripudiata, è Andreev firmau gradu lingua littiraria.

In u 1928, u scrittore chì publicheghja un puema "Red Moscow", hà cuntinuatu à travaglià nant'à u rumanzu "Bruscu", è si messe à scrive routes "Catacombe". Stu estate si passò in Tarusa.

anni prewar

In u 40s di l 'ùrtimu sèculu Andreev travagghiau comu un artista tipu criatori scrissi agricultura è altri èbbuca. Però, a maiò parti di u tempu ch'ellu ci litteratura. In lu 1930, u scrittore si messe à creà un puema "Solstice". In l 'istati di lu 1931 Andreev scontra incù M. A. Voloshinym. Prestu, û 29 di Lugliu, nantu à i spondi di Nerusso Daniil Leonidovich vera ciò ch'ellu dopu discrivutu comu un avanzà di cuscenza Universe.

In lu periodu di ferraghju di marzu di u 1932, si era mpignatu a scrittrici di scrittura litteraria, è poi si sò stallati falà comu capu di jurnali sotsbytsektoru à unu di i fabbrichi Mosca. In l 'istati di lu 1932 nascìu la cugghiuta di puemi "Poet testi." Hè da cunsiderà chì a ghjustu un annu, l 'auturi di sta racolta distruttu. In 1933 Daniil Leonidovich Andreyev accuminciau a scrìviri lu scrittu "U cchiu jauta di a duttrina pruvisoria" chì era firmata inachevé è i routes of "spichi". In la caduta di 1934, lu pueta visitatu Koktebel, e scrissi un puema, "Tomba di Voloshin."

In u 1935, u scrittore chì ghjùnsenu à u cumitatu a cità Moscow di graphiste. In principiu di settembre di u listessu annu ch'ellu hè natu u "Solo" un puema ntitulatu "Canzone di Mansalvate", chì serà cumplitamenti inachevé trè anni. In u 1937, l 'E. P. Peshkova cunsigliemu Andreev appellu di Stalin cu una richiesta à assistenti a lu ritornu da' esiliu di u so fratellu, V. L. Andreeva. In l 'autunnu di lu stissu annu lu pueta cuminciò scriviri un romanzu di intellettuali circhendu spirituali in quelli ghjorni, "Surella Notte", chi fù cuncipitu cum'è una "ad hoc di u spiritu" in u cuntestu di l'epica. By un affare chiudi si avvicina è solu in lu 1947.

sicondu matrimoniu

In la primavera, di 1937, Andreev scontra incù Alloy Ivashevoy-Musatov, ca 8 anni dopu, diventerà propiu u so seconda moglia. In seguitu, Alla hà da esse cundannati, lungo, cù u so maritu, è publicata à l 'annu prima cà hà fattu. A so seconda moglia hè u scrittore di sustegnu à l 'anni, a guerra, l' anni di prighjò è anni dura, dopu. Si hè firmatu u patrimoniu è cuntribuitu à a publicazione di a so grandi opiri in la fini di XXu seculu. Dopu, hà travagliatu di 15 anni, era a moglia di Evgeniya Belousova, u figliolu di u famosu scrittore I. A. Belousova.

a guerra

In u veranu di u 1941 murìu F. A. Dobrov, Daniil Leonidovich hè pinsatu patri aduttivu. In i primi anni di u Andreev War Second le Monde si travaglia nantu à u puema "Amber" è "tedeschi" (è ùn hè statu di tennis), è compie una routes di rimi "Catacombe." In July 1942, morse E. M. Dobrova, chi era comu 'na matri a Andreev.

In autumn 1942 lu scritturi fù redazzione di l 'esercitu. In ghjennaghju di u 1943, si Insignamentu 196 bissau Division RI intrutu in u Stalingrad circunnata. À u fronte, Andreev hè un criatori illustrazioni, un Médic è hè in una squadra funerali. Di bona serviziu scritturi attribuitu u medaglia "Per a difesa di Léningrad". June 25, 1945 marzu Andreeva ricunnisciutu cacciatu Alimagna 2nd gruppu.

Dopu à a guerra, u pueta turnau a Mosca e tinia un criatori illustrazioni in u Museu di a flora. November 4, 1945, si maritò furmalmenti A. A. Ivashevoy-Musatov.

ergàstulu

In principiu di u 1947, u scrittore cunclusu lu rumanzu "Night SC", è si messe à guardà a seconda parte di u triluggia pruposta, ca avissi a èssiri chiamata "San Kremlin" è embodied l 'espirienza fronte-ligna di u scrittore.

April 21, 1947, per via di u denunciation, è lu rumanzu "Night SC" Andreeva cundannati da articulu 58. Accusatu di prupaganda anti-suvietica e scopi militanti Daniil Leonidovich te 25 anni, in prigiò, chi a ddu tempu era la pena suprema in l 'Unioni Suvietica. In più di u scrittore suffertu da arrestu è i so parenti. 19 parenti è amichi Andreeva foru cunnannati a l 'ergàstulu lu termine da 10 à 25 anni, in campi di fatica. All Daniel Leonidovich Andreev, scrittu nanzu i cunclusioni di u MGB stati distrutti.

In nuvembre di u 1948, Daniel Akhmetov scurtatu da i carciari Lefortovo in Vladimir (u listessu "Vladimir Central"). Nunustanti la cunchiusioni, Andreev cuntinuatu à impegnà primura in la scrittura di òpiri littirari. In lu 1950, si compie u puema "Nemerecha", chì fù iniziatu in u 37th. puema "City Day Turin" fù scrittu in December, 1950. À a fine di u listessu mese, cun una diffarenza di un ghjornu, Andreev messe u travagliu in u "misteru di Ferru" è "Rose di u mondu."

In u 1951, u scrittore chì travaglia nant'à u "cho sera" e "The Death di Ivan lu tirribbili." L'annu dopu, si messe u travagliu nantu à a prima versione di u libru ", dii Russian" è scrissi un puema chiamatu "Ruh". In 1953, u rumanzu era statu appended à u libru "I Ultimi Plutarch," chi Andreev scrissi assemi cu lu so cellmates, mensi physiologist e stòricu L. Cancers. In l 'autunnu dô 1953, nanzu diriggennusi nantu à un altru, cellula, u scrittore Daniil Leonidovich Andreyev campa spirienzi mistiche, chi, comu si avissi a diri cchiù tardu, hè esigenza in u so splendore.

In nuvembre di u 1954, Andreev scrisse in u nomu di G. M. Malenkova - Prisidenti di u Cunsigliu USSR di i Ministri, un manifestu chì riittatu di novu u accettazione unconditional di u sistemu suvièticu, a vista, di "la mancanza di libertà demucratiche veru." A la fini di ddu annu, Andreev avutu un attaccu di core. In lu 1955 si travaglia nantu à u puema "The rapprisagghia Ricci" è "Navna". 8 di frivaru, 1956, cucinu Vincenzo Leonidovich - A. F. Kovalenskaya - mortu in lu spitali campu. In maghju di u stissu annu lu scritturi finitu prodottu di "énigme Train." È u 10 d'aostu 1956, a so moglia era isciutu da u campu. A picca settimane dopu à a so libbirati Cummissione di u Presidium di u Supreme Soviet di l 'Unioni Suvietica scunnisciuti un dicretu secunnu cui di articulu 58 hè statu cacciatu à 10 anni, pena di prighjò.

August 24, 1956, per a prima volta di a so arrestu, u pueta Daniil Leonidovich Andreyev vistu a so moglia in i carciari Vladimir. 23 di aprili di l 'annu dopu era liberatu da a cunniscenza. June 21, 1957 u prima accusi contr'à Andreev era cumplitamenti luvatu, è u 11 di lugliu, ci fù riabilitata.

ùrtimi anni

In l 'istati di lu 1957 cura puntura Daniel Andreev per a prima volta, dopu più di 40 anni di siparazzioni, si scontra incù u so fratellu maiò Vadim. From November 57th Andreev è a so moglia vissutu in Moscow. In ghjiru à u listessu tempu si mantene u so statu com'è una parsona cacciatu di u sicondu gruppu, chi trattàvanu na pinzioni in u numeru di 347 rubles. November 30, 1957, muriu un cucinu di u scrittore chì, A. F. Dobrov. À a fine di u 57th, nsemmula cu Z. Rahim Andreev travagliatu nantu a traduzzione di a storia di Japanese Fumiko Julia Mori inclusa in la pubbricazzioni "Six nuvelle."

12 di frivaru, 1958 marzu Daniil Leonidovich Andreyev mandatu lu Cumitatu Cintrali una lettera dumandendu a prènniri cunfidenza cu sò puisìa. Sicondu à u scrittore chì, à campà, chiddha so travagliu da u populu, ci hè solu intolerable per ellu. 26 di ferraghju ci fù chjamatu a lu Cumitatu Cintrali. A cunversazione cù l 'auturitati detti lu scritturi la spiranza chì à l' avvene u so travagliu pò esse publicatu. In più, in u cortu tempu ch'ellu ancu ricevutu da aiutu finanziariu Union u Cristianisme '.

In u veranu di 1958 Andreev fù ammissu a spitali cù una exacerbation di Angina è atherosclerosis. 4 di ghjugnu, ci hè moglie cù a so moglia Alloy Andreevoy in tempiu Rizopolozhensky. Dopu à u matrimoniu, u coppiu si n'andò in un viaghju in i navi da Moscow a Ufa e daretu. In principiu di giugnettu di lu stissu annu vinni a 'na vicina scrivennu lu libru XI di u trattatu "Rose di u Monde". By la mità di-vaghjimu piena sò trattatu fu appended. À u listessu tempu u scrittore hà compiu u travagliu nant'à una racolta di puisii, "The Legend di Yarosvete" è u puema "Side G di u Monde".

Durante a notte di 18 a 19 di uttùviru, 1958 Andreev scrissi un puema ca fu chiamatu "C'era 'na vota a lu principiu di lu primu di la vita ...." In lu pueta pricatu di u salvamentu di a so manuscritti. U mese dopu, un routes di puemi di Daniil Leonidovich Andreyev fù cumpilatu, chiamatu "Sacru Russia i spiriti." U 14 nuvembre, dopu à vultà da a lu Key Hot, u scrittore chì sona-ammissu a lu spitali.

À a fine di ghjennaghju di u 1959, A. A. Andreevoy purghjiti un annullò di la stanza, in una casa cumuna à Leninsky Prospekt. Here Andreev, viria attacchi cori custanti, passati i noms de sei settimane di a so vita.

30 di marzu, 1959, Daniel Leonidovich muriu. 3 d'aprile, Dizionario дворецкий Nikolai Golubtsov scritturi leghje u sirviziu militari in a ghjesgia di i cacciati di l'Robe di lu Don. Andreev fu firitu Novodevichy vicinu à a tomba di a so mamma.

u patrimoniu

Quandu a vita di u pueta, scritturi, mistica e filosufu Daniel Leonidovich Andreev, quale poze illustrate u so gran profundity, nè di l'opere artistica di l 'auturi è ùn hè statu publicatu. A foras hè forse chì u libru "espluratori muntagna assignalati di l 'Asia cintrali" publicatu in cullaburazioni cù S. N. Matveevym.

Iddu murìu a 52 anni, Daniil Leonidovich appi assai a dì è fà. A cosa principale hè ciò ch'ellu vulia, ma ùn - à custruì una scola per i zitelli ncignusu hè ethically è scuntrà cù i so lettori. Più cà trè anni dopu à a so morte, a so moglia ammucciuni tinutu u manuscrittu, scantannusi ca a unu puntu si pò dinò esse distruttu. U travagliu di primura Daniil Leonidovich Andreyev - "Rose di u Monde" fù publicatu solu in u 1991, quasi prima di l 'uccupazzioni di l' urtimi suvièticu. So quì hè un maravigghiusu sviluppati Biography Daniil Andreev. In a vita di u pueta avia tanti s'avère s'avère, e forti Certu di di frustration, visioni maravigghiusu e humiliations ap. Ma malgradu issu, si sempre firmati in u mio parè.

memoria

In 2003, urdinatu da i moglia di Daniel Akhmetov Alla Alexandrovna Dj Kurbatov cumpostu a musica di u puema Andreeva "Léningrad Critica". In la caduta di u 2014 vittorie è villaggiu situatu in u rughjonu Bryansk, u museu Andreeva Daniila Leonidovicha s'aprì, quale biografia avemu interrugatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.