Arte e spettacoliLittiratura

Pruverbi Labor - un aiutu universale, in l 'educazioni di i zitelli

Paràbula - un cortu, storia, chiddu in cui murali hè sempre presente. dimarchja pedagogica in sa scola e in liceo, ùn pò esse cridianu senza una paràbula di fatica. Cù un pocu di storia chiddu in un zitellu pò causari una brama à u travagliu, à esse rispunsevuli, esecutivu è onestu.

Per parechji bè cunnisciutu-paràbula di u travagliu i prufessori è cosa sò divintatu un arnese maiò in anna lu giuvini generazione. Per esempiu, V. Sukhomlinsky, Makarenko ogni mumentu datu mpurtanza lu bisognu di nuvelle di chiddu da chì i zitelli Pigliaraghju cuegghiè, sceglie u mudellu di cumpurtamentu, chi sarà di li bè.

Paràbule di u travagliu di sculari

À sensibilizà, à insignà i zitelli deve esse GAUCHISSAIT, senza facennu un sarsa identitariu in u bè è male. Analysing intesu da una persona, u studiente devi fà a so cuegghiè, chiamatu lu caratteri latu pusitivu chì ci avissi piaciutu in a so vita.

Petru è à l 'acellu

Un ghjornu, a mo mammone decisu à piglià u caminu incù u so bisfigliolu Petya su padenti, primavera. U caminu fù pensa à esse una salla, primavera, da a natura di tutti i vuleti arrivare massima piacè. Going in u legnu, minnanna pigliatu cù un panaru cu 'acqua e manciari.

Quandu vinia fora di a casa, di me nanna uffertu a purtari lu panaru Pete. Soon sta sorte avia addivintatu custretta à ellu, ch'ellu si hè stabilitu, dopu si tirò. Appoi, la minnanna pigliò u spurtellu è si purtò.

Chjusa a furesta, minnanna Petya décortiquer in u spaziu, è si messe à priparà panini. Acelli di sang, u ddu vecchiareddu di suli e rinfriscà da u so raggi. Nant'à unu di l 'arburi, Peter capisti acellu chì avocat Vila. Fighjulendu u so, vitti ca l 'acellu mosche arricchisci è hà capelli 1 à u so nidu.

Hà longa mittia l 'acellu si nn'hannu spaddi e stese, jeru dumandatu a so minnanna: "? Ghjè un picculu aceddu tali face migghiara di Parigi di u so cosy nidu". À chì hà tantu, "auturi, parchì hè difficiuli-di travagghiatura."

Mangiare e ripusari, Petru si livò, pigliò u spurtellu à purtà da te à a vostra casa.

Vine, è quand'ellu

Paràbule di cunti lu travagghiu di i zitelli in differente epupea di u sviluppu di a sucetà. Era nuvelle ntirissanti e urigginali di lu pirìudu Rinascimentu. Unu di quelli chì, dipinto da Leonardo da Vinci.

In la primavera, l 'agricultori attente è Minuet curati di u so uva, si tinni a so spud, cuntintizza, mette sustegnu forti, dannu lu liberu crisciri.

Vidennu accussì cura sfuggiati e amuri, lu vite avanti fina a pruduzzioni di racina. Eranu suchjosu, prufumatu, grande è sapuriti.

Dopu à racoglia tutti i vindemii, l 'agricultori a dicisioni chi iddu avia micca solu di racina, ma nudeddi dinù per kindling. E scava, su tutti i Servizi, a vigna di i basi, sperandu chì in lu veranu novu cci detti 'amuri.

Ma u miraculu ùn succede à u veranu. Lieu, tagghiati uva, spavintatu, e lu viddanu fu lassatu senza una pruduzzioni.

dui lupi

U paràbula di u travagliu di i zitelli età primaria deve esse basatu nantu a storia di circa l 'animali, i caratteri fata fola. Una funziunalità attore hè l 'cchìstu paràbula.

Ogni parsona culligatu à dui lupu: u bè è u male, duru travagghiu e truvai. Ogni ghjornu, i lupi sò lotta tra d 'iddi, chì permette una persona à u travagliu, o ripusassi appena, aiutu, o male.

Ma chì à mezu à lupi jeru stata?

mpera solu u lupu chì ugnunu nourishes e piaci.

U corvu e la lebbra

Va à l 'lebbra furesta Avarà - un œuf à pusà nantu à un àrburu. A ballata vicinu, si dumanda:

- Can I pusà tutti i ghjorni è ùn fà nunda?

À chì œuf disse chì hè pussibili.

Hare ristò ddà, e s'assittò, Band - un lupu. Vitti un capriolu, ghjunse è manghjatu u senza difficultà. Crow ochji da a un ramu di la è li disse:

- seduta, e facennu àutru pò esse ognunu, ma nimu sà quandu è chì si passa à manghjà!

U paràbula di u travagliu - sta hè una funziunalità pusizioni di l 'aducazzioni di u so zitellu. Ci tocca à parlà in una manera GAUCHISSAIT in casa soia, à insignà, è à ritruvà nant'à i sbagli. Hè pircizzioni di u zitellu di stonde pedagogica permette invece di fà u so cuegghiè, sceglie u mudellu di cumpurtamentu futuru. Par via di u paràbula di u travagliu pò micca solu insignà u vostru zitellu di u travagliu dura è esse rispunsevuli di a so azzione, ma dinù à dà u bona educazioni mintìrisi a capacità di parlà, è agisce solu par via di e parolle.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.