U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Icon "Petru è Pàulu" è u so valori

Prubbabbirmenti, u emblematicu di u Apòstuli Petru è Paulu hè unu di i più pràticu à qualchissia chì hà mai si vutau a lu imagini di i santi cristiani. A so forma canonical nteru cunsirvatu dipoi i tempi antichi, quandu u pùblicu di a duttrina di u Salvadore santu foru andava di u so servizii à a prufundità di u Catacombe. La chiavi di la porte di u regnu di Diu in a manu di unu d 'iddi e la spata - un simbulu di sacrificiu - in i mani di un altru - un'indicazione chì hè à quelli chì sò cumunimenti chiamati Apòstuli nanzu à noi.

Features di a so maghjina

I circadori cunclusu chì a discrizzione di i santi, trascinatu à u principiu di liggenni cumpariri contru è basatu supra lu furmatu un imagine chi duna l 'icona. Petru è Pàulu vissutu in un epica quandu ca lu primu materia di serviziu selfless, di cui l 'autura, pudia ancu esse pràticu cun elli, o almenu a vidiri. Stu prubbabbirmenti spiega u firmezza cravatta e so funziunalità ritrattu.

Hè cridiani chì u icona "Petru è Pàulu" sta straordinariu risistenza devi san portraiture Rumanu, unreported da u tempu à maturà. L'autori di u prima afréschi trovu nant'à i muri di u Catacombe era sicuru pràticu cù a tecnica di portraiture, chì u dirittu tutti à fà i imagine di l 'apòstuli Cynthia e funziunalità realistu.

A vicinanza di individuale funziunalità

Comparing l 'òpiri dû patruni, chi biviant in i tempi differente, in diversi banni di lu munnu, Christian è aghju mai vistu l'autra criazioni, unu hè creata da u similàri di i facci chidi da elli. Per esempiu, u icona of "Petru è Pàulu" scritti in anticu Byzantium, è u so analogue di a scola Novgorod di u XVI u seculu, senza dùbbitu, trasmèttala linii di u listessu populu. Inoltre, hè cunnisciuta chi pittori da i spondi di u Volkhov nun eranu pi cu l 'òpiri di a so re.

A postu particulare in la Italia di lu Sacru Apòstuli piglià u so ritrattu inseme. Vergogna cumpunimenti sò spissu assuciata incù i circustanzi di la vita è di martiriu di santi, tinia in u listessu ghjornu. As a vigna sò spissu usatu un testu di ddi, cuntava a so noms de riunioni è spiccàvanu, pocu nanzu u so esicuzzioni. Nurmalamenti hè u icona "Petru è Paul", scritta in u li basi tutta, hè una figura di i apóstuli, hug fraterna e basgiammi autra.

Fetta di u Sacru Apòstuli nant'à i spondi di i Dnieper è i Volkhov

Dapoi u tempu di l'adoption of Cristianesimu, a maghjina di Apòstuli statu cunzidiratu unu di i più revered in Russia. Hè cunnisciutu chì u so ritornu da a Korsun St. Prince Vladimir fù purtatu a Kiev icona "Petru è Paul", chi poi divintò lu donu di Basilica di San Sophia in Linguistique. Di stu ghjornu ùn hè statu cunsirvatu, ma à l 'antichi tèmpiu, è pò avà vede a fresque di XI sèculu, scritti nant'à stu sughjettu.

Falconieri in l 'imagine basatu nantu à i dei

Oghje in più tempii iconostasis intigrata di u banchina Deesis hè l 'icona di Petru è Paulu. U so valori più di tempu, ha crisciutu immeasurably. U mutivu hè una capiscitura più cumpleta di lu so imagine. Li sò sìmmuli di una fede senza a la virità di la duttrina di Cristu, ancu di falli un sèmplice, micca un scienziatu, è un omu debuli ch'ellu era nanzu à Petru, ricuddà à a santità di vertici.

In più, hè un simbulu di vìdenu versu perfettu spirituali di quelli chì sò in cumenciu micca solu ùn accetta la duttrina di cristiani, ma ancu era u so musi persecutor di u cacadiavuli, Peter. Di sicuru, in i nostri tempi postateisticheskie tali imàgini sò assai apprupriati, spiciarmenti la chiesa ortodossa Mascagni largu attività pedagogica andà à inchiri u spaziu à l 'educazione riliggiusi di la genti, chi ci fubbi a l' èbbica di la ribbillioni. In generali, ogni imagine di l 'apòstuli - un sfogu visuale di a fede cristiana, apertura, u porta à a vita eterna.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.