Food e bevandeVini e spìriti

Braga da racina: risultatu ntirissanti

Uva dà Miele diliziosu è sano, chì ancu u titulu di seguità u so usu in i vignaghjoli. Datu u fattu chì u spaziu di sparghjera di tali, piante, hè assai larga, ancu u pruprietariu di un picculu piantazioni di racina pò riflette à i vini, tinctures è licori, frutta, da a so culturi. U più chì si ponu aduprà alcunu di racina pi prudùciri elli - ancu picculu, aspro.

Chjaramente, i vindemii prima principia à u sucu è lu vinu, li voti la lista include licore (e forsi di parechji tipi di frutti e frutta). Ma ogni mastru ecunumia la quistioni Nasci: hè necessaria a jittari fora una quantità quillu di Bagassa (pulpa, Bagassa - quart ciò chì vo vi), dì, dopu trasfurmazioni di racina? Hè una pena ...

In stu casu, ùn ci sò DIY chì hè cunsideratu nòbbili, assai piacevuli à u gustu, chì principia cù i pulpa di u moru. Prima hè Braga di grappi, e poi - ancu Grappa, s'è fatto. Per aesthetes tandu vi pò aghjunghje erbe di balataru - nzemmula cu l 'autri frutti, ma li basi ferma custanti.

Sè vo sò attrattu da a lu Grappa - piglià o varietà di racina, aspro, o Acerbo. Sweet bacca, scuole arumatizzatu hè acquistatu menu.

Prima di tuttu vene da Miele juicing. Cù cresce Braga ginirusità pò esse fatta da una sola uva, ma hè «ghjetti Marne chi sordi un ora." Megliu bread, su, per esempiu, sucu e pulpa di i basi di rende balivernes. Braga da racina ottene più "succoso", se vo 'appughjà arechja i frutta, lassannu una certa quantità di sucu in u capia. U scuole finali si diventa di più sapuriti e riccu.

In seguita, in fatti, creatu da a racina Braga. A ricetta ùn hè micca troppu difficiule s'è vo avete un saccu di frutta è torta sicchi, su quant'è 10 litri, si sviluppa in un saccu - di lignu o di vitru. À issu statu aghjuntu di zuccaru, chì pò limità u numaru 5, o 7 chilò è levitu di vinu - 100 g & à ottene una birra in casa-arricavata qualitative da racina, l'acqua (30 L) vi sò state bollita è riscaldà vin fruit.

A settimana dopu, quandu u prucessu va, una buttiglia, o canna deve esse cacciatu in un angulu assai scura. Sè vo vulete pè ottene un apperitivu di qualità - remix u cuntenutu di u stuviglia almenu una volta un ghjornu. Ma ùn apre! Braga da uva, ùn ccchiù aria. So ch'elli ùn u classicu puppet gomma, ma almenu un birrittu sèmplice à esse sicuru.

Trè settimane dopu a biera prontu-arricavata da l 'uva, deve esse protsezhena. Hè preziosi à fà lu in dui o trè volte à traversu una GAUZE o un bandage,. Avà chì guasi addivintò na birra in casa-arricavata da l 'uva, la ricetta pò varià. E lu prossimu tappa - distillazione. Quì ci vole à esse un ùn balivernes. Tuttavia, avà ùn hè micca un prublemu - vi pò cumprà, vi ponu danu te. Sè voi vulete fà un Valentina di Grappa è fatto (è qualchi asèmpiu sò cunsigliemu à aduprà uva Braga iddu stissu, si pò dì, è cusì hè sapuriti), ci pò esse un pocu zamorochitsya. Ma si lu voli hè pè ottene u pruduttu finali è vò à dì chì Chach, solu unu distillazione, ma lu Grappa vole dui.

È s'è vo vulete una manera perfetta prodottu - u risultatu di a distillazione hannu dinù sustiniri (priurità in botti di liccia) per parechji anni.

È quandu si sapi pricisamenti comu si fà a biera in casa-fatta da l 'uva, vi ponu Unleash la fantasia è cullà cù u vostru propriu ricetta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.