U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Cosa era u nomi di u 12 apòstuli, di u Cristu?

Sicondu à a Bibbia, Cristu, avia 12 discìpuli, vicinu à ellu. Iddi foru chiamati 'apòstuli. Eranu ghjente urdinaria, cunziddiratu tutti i piscadori. Si li chiamau duranti u so sughjornu in terra. Diu dete granni putenza, tantu chi si pò aduprà à guarì tutte e li malati, hà risuscitatu da i morti, scacciò i forzi maligni è pinghje à tutti.

L 'apòstuli - hè mandatu. Addivintaru tistimoni di quantu Ghjesù fù dinù e cullate à u celu. In l 'alta di sole, esciuti nantu à elli di u Spìritu Santu, è po l' apòstuli, si messe à parlà in diverse lingue, prima di l 'Unseen, ma più ntî, sò cunfurtà a so fede è addivintatu veru raddicali.

Andrew

U prima di l ' 12' apòstuli, era Andria, iddu era chjamatu Andrew. Iddu caminava cu l 'a bona nova di u fiume, Dnipro è i muntagni su chi fù custruitu i cità di Kiev dopu à tempu. U chroniclers dì chì Andrew cuntò i so discìpuli, chi 'nveci di offre a muntagna serà custruitu una magnifica cità, induve una grande numaru di e chjese di esse custruitu. U cacadiavuli, dopu à a so parolle rosula nantu à e muntagne, i benedisse, è mette la cruci ci. Sicondu a legenda, da a Kiev Andria si n'andò à Novgorod, induve ellu fù stunatu da u modu pòpulu baigner in bagnarole, sutta lu so rods and l 'acqua è kvass.

Petru

At Andreya Pervozvannogo hè un frateddu, u so nome era Petru. People cci vuliva, picchì iddu è cù tutta a so putenza di pridichendu, i malati è resurrecting. People ancu odiatu parenti terminally mali in i carrughji, chì almenu ombra di Petru cascò nantu ad elli.

dui fratelli

Cuntinuemu à ricordu i nomi di i 12 apòstuli di Ghjesù Cristu, ùn vi parlanu circa dui fratelli, à Ghjuvanni è à Ghjàcumu. In u novelle, si chjama u figliolu di Zebedeu, dipoi nomu di u so babbu hè Zebedeu. I frati avia un caratteru libru, tantu à Ghjesù li dete un altru nomu - ". Figlioli di trona" "Boanerges," chi significa Sicondu a tradizioni, u cacadiavuli, James era mortu una morte inglese agonizing in 44 anni. Sò scanzari stati isciutu in u Mediterraniu, è truvata in lu 813 annata un munacheddu-rimitu Cristina. Più tardi, in l'anni 896-899, nant'à l 'ordini d' Alfonso III di u situ induve fù custruitu u scanzari di a ghjesgia fù trovu. Stu locu fù datu un bellu nomu - Compostella, è u cacadiavuli, James addivintò patronized Spain. Santiago - By la strata, la capital of Chile, fù chjamatu dopu à ellu.

U fratellu di Ghjacumu, Ioann Bogoslov, occupa una piazza particulari à mezu à i 12 apòstuli, di u Cristu. Era u più amatu discìpulu di lu so. John annunziatu 'amore, perchè senza ella, li disse, populu ùn pò arrivare vicinu a Diu. Iddu hà risuscitatu u mortu. John campava nantu a terra di più cà un centu anni, duranti la quali tempu si svorgi tanti cosi boni di pirsuni. A ghjente sò assai voglia di stu cacadiavuli. Prima di a so morte, cci dumannò a so studianti à scavà una tomba di iddu stissu a l 'usu di una croce, andò ci è urdinò a scavari. Una volta l '' altri studienti aghju compru u tomba, induve fù mai trovu u corpu.

lucca santi

Quissa hè solu parti di lu 12 apòstuli, di u Cristu, ci era Filippu, Bartulumeu, St. Thomas, Matteu, Iakov Alfeev, Simon Zilot, Judas e Mattia. All di li sò chidi in u suciale intornu à u mondu sanu. U so cultu, si prega di tutti i populi religiosa, perchè anu fattu cosi boni, è ùn ci era tistimoni, chì manca daretu à un manuscrittu.

Iddi vinniru di i nostri tempi, è cù li u puteri di tutti i 12 apòstuli. Particeddi di corpi di sti santi sò di solitu tinutu in metallo e metallo. Icon di u 12 Francesca Romana ci mostra u visu di tutti i so discìpuli di u Cristu. Ci sò parechje versione, è si sò tutte differente da ogni altri cum'è artisti chì creà imagine chì era da parechji paesi.

cattidrali

Dinù in onuri di lu 12 apòstuli stati funnatu tempii, cattidrali e chjese. Tutti i palazzi sò vechji, sò in i lochi più parlement. Temple 12 apòstuli stannu in Tula, in Israele, in Moscow, in la Crimea (Balaklava).

Temple Israel hè sfarente di tutte l '' altri per u so cupola rosa. Stu bastimentu fù custruitu circa in u cumencia di u XXu seculu. Rumor hà chì à u locu induve u tempiu era tempu a casa induve Ghjesù guarì un omu di marins.

Tula hè dinù famosa di u so palazzu in onuri di lu 12 apòstuli. una volta Ci c'era un vechju bastimentu fattu di lignu, ma più di tempu, divinni vole à u so sviluppu. E la custruzzione di a ghjesgia, levigata messe in 1903. In u 1912, dutatu di a scola è un almshouse di ghjente anziana in u bastimentu. I muri di u Murales tempiu e motivi di l 'artisti famosu. Quissa hè una assai grande bastimentu, si pò riceve più di una millaia di persone.

In Moscow, chiesa di lu 12 apòstuli, hè un munimentu storicu. Hè statu custruitu in 1635 -1656 anni di lingue Russian. Si hà cinque capituli, lu friscalettu E comu un palazzu. U matiriali usatu in a so custruzzione eranu i più cari, a ddu tempu ci. Over-Nu da u megliu pittori è icona-artista. In 1917 a ghjesgia fù museum da rivuluzziunari, è in 1918, si fici in un museu.

un altru tempiu

At BALACLAVA lu tèmpiu, 12 Apòstuli, lungo, incù tutti l '' altri hè un munimentu unichi di u 18u seculu. Hè statu custruitu in 1794 nant'à i fundamenti di una vecchia cresia. A storia di u tèmpiu, rici ca era lu Sf di relìqui e bandere Balaklava battagghiuna, appoi trasfiruta a lu Office Diocesan. È una volta in la Crimea sò stabbilutu lu putiri Suviètica, lu santuariu fù chjusu, è si puonnu i piunieri di a casa, e poi l 'squadra.

In l 'anni nuvanta fu trasfiruta a chiesa ortodossa, è si messe à stallà. Tuttu fu ristabbilutu opere di Augustine. In u 1991 u tèmpiu, fù cunsacrata dinò. Oghje ghjè u cortile, di u munasteru di Inkerman. It cuntene parechje relìqui di diversi santi. Dintra lu tèmpiu, è affattu l 'Murales, ma forse ch'elli avianu digià bedda i muri di stu gran palazzu.

cunchiusioni

Avemu vi dissi di i dòdeci apòstuli, di Cristu, amparatu circa li l 'infurmazione necessaria. In più, avemu amparatu chì parechji chjese è cattidrali stati custruiti in onori di i santi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.