U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Icona Georgiya Pobedonostsa: history, significatu, è ciò chì ci aiuta

In u mondu Orthodox, assai di suciale miraculu-travagliu, à mezu à chì hè l 'icona di Georgiya Pobedonostsa. hà   It rapprisenta un tipu di pantaloni chì pruteghji ogni casa. Santa Maria George hè u patronu di l'esercitu. In più, ci hè a patrona di a materia prima è agricultura. Preghiera prima di u so imagine aiuta à quelli chì darà u serviziu militare, oltri à quelli chì sò digià manca. Santa Maria George è prutezzione di e so famiglie. Also davanti à l 'icona pricà per quelli chì sò in u turnu attiva, chì i giovani meu, ea gran difficultà, è altri guai. Santa Maria George prega è i residenti rurale di bona racolta, a prutezzione di a materia prima da e malatie, a prutezzione da principali naturale.

A vita di San Giorgiu

George hè natu in una di li cità Palestinian chiamatu Lidda. I so parenti avia un bon mediu. Babbu, un Prédicateur di u Cristianesimu, fu ammazzatu di a so fede, è a so mamma, à salvà a so vita, è a vita di u zitillùcciu sidéral, a so fughjita à a Siria Palistina. Da a zitiddina, George hè differente da i so pari da la forza. Una volta ch'ellu era in u serviziu di l'Imperaturi Diocletian, chì fù cunsidaratu un bon capu, francu chi iddu era un iessiri di paganism. U risultatu di stu statu la pirsicuzzioni di cristiani. U Populu ùn passà sta sorte, è St. George. Dopu sette ghjorni di a turtura, suprusi e la viulenza, ci fù fattu capimuzzà.

Icona Georgiya Pobedonostsa: Description

In suciale ci hè chidi à pusà nantu à un cavallu biancu cù un asperge e cummatti contru la sarpi, sìmmulu di la vittoria supra lu diavulu. Menu icona pò esse trova, chì hè chidi in St. George Maddalena e mantellu, presa in i braccia, croce. Ci hè dinù u imagine di George, à pusà nantu à u tronu cu un ànghjulu, nnû la curuna di martiriu. L'imagine di u santu pò esse vistu nant'à u bandiere di Mosca è i rigioni Moscow, si marca la memoria di Yuri Dolgoruky, hè u santu patronu è prutettore di u rughjonu.

A data, l 'icona miraculosa Georgiya Pobedonostsa persu. Sicondu à un anticu Lu Lacu di i manuscritti in 1649, tinutu da u Nunnery Episcopal, u so pesu hè à una altezza di 1 iarda 5 cm è una larghezza massima - 15 cm. L'imagine di George fringed curona ludovica d 'argentu. Tsata corona, posa. It cuntene trè cotula gratitùdini versu la grannizza di nove centesimi. Candle stabilitu nantu à un candileru, chì hè lati da u icona sottu. St Georgiy Pobedonosets porta una curona di rhinestones. Si mette nantu à u saccu di u ROUGE, è a croce corpu di rhinestones. Si và una cridenza chì prima di l 'icona dû étincelle stallati Bastille da iddu stissu prima di l' invasioni di i tatar. In lu munasteru Episcopal hè avà tinutu copia muderna, chì periodically mirotochit dipoi u 2000.

"Miracle of Santa George è u Dragon"

U icona rapprisenta St. Georgiya Pobedonostsa in differente imagine. Facirmenti, u più cumuna hè a maghjina di un cavaddu cù una asperge, unni iddu cummatti contru la sarpi. Hè venuti da i seguenti liggenna, sicunnu a cui l 'azzione hè accadutu tanti anni, dopu à a morte George l'. U lavu cu acqua bere, vicinu à Beirut, abitanti di una nuttata sarpe. Permettenu di i residenti arrivare a prumettiri acqua, ogni mese di esse manghjatu da una sarpi datu una picciotta, o un tippu. U Populu ùn hè finu cum'è longu cum'è solu una ragazza fù lassatu tutti i più di u paesi - la figghia di lu Re. Quannu idda vitti e gridava u lavu, è di colpu, apparsu in fronte, St. George, chì tombi i sarpi.

Meaning, chì embodied l 'icona di Georgiya Pobedonostsa, hè assai chjaru è simbolichi: lu Sacru battenu sarpi è la chiesa cristiana cu l' aiutu di numerosi miraculi è tutte e-cunsumanu amore per unu l'altru mette una fine à u paganu tirruri seculi-vecchia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.