U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Eletskaya è Lebedyanskaya Diocesi: Past è Present

Pianu di u chiesa ortodossa Russian dopu à l 'enthronement di dignità patriarcali l'Metropolitan Kirill statu marcatu da riforma grande-scala di l' amministrazzioni. Grande istituzione Diocesan sò divintatu scafazzati in picculu s'afidu siparati viscuvi e poi li cumminari in metropolia. Cum'è un risultatu di ste azzioni comu parti di u Moscow patriarchy, u numaru di sedi mudificà cresce. Unu di sti centri appena furmata - Eletskaya è Lebedyanskaya Diocesi (foto sottu).

A nascita di u centru sedi Yelets

First Yelets sedi fù fundata in u principiu di u seculu XX, u decretu, a la dumanda di u Sacru synod |. Episcopia avia statu suffragan, chi è, avìa lu supportu e pusizioni dipindenti in rilazioni a lu centru principali, chi per un tempu era Eltsa Department Orel. Tuttavia, u so primu viscuvu regnu hà urdinatu chì u vicariu invece Yelets, unni iddu fu truvatu a fermi da u synod |, si campava in u Orel, visità dace cum'è signali. Dunque vicariu non nn'havi functioned, è ch'ellu hà avutu u so rolu di assistanti vicariu Révérend Orlovsky tutte e cose Diocesan. U tuttu hè accadutu cusì in August 1906, quandu hè statu stabilitu u vicariu. Synod | a misa cu sta situazione nzinu a lu 1918, quannu fu truvatu una seconda volta, à u Vicariu Eletskii hè in a so cità, cattedrale, è impegnati direttamente cù a gestione di u municipi subalternu.

pusizioni Eletskaya di sedia in l 'Unioni Suviètica

evenimenti pulitichi Russian dopu à u 1917, è i allungamentu penseri cum'è un risultatu di u so sistema di cuntrollu église-stabbilutu distruttu cresia. organismu oji Uniform fù addividìrisi nta Fraction indipendente è purtata. So ci struttura renovationist suppurtatu a prima putenza Suviètica, e la riazzioni, l 'estremu associu promonarhicheskie dritta, u listessu opressa lu putiri. In u mezu ci era una, la cresia di più o di menu bonu (in particulare dopu à 1927, quandu hè statu publicatu una dichjarazione di Metropolitan Sergiu IV di fidilità a la dittatura Suviètica) patriarcali, in opposizioni à chì ci eranu assai curati. Comu unu di sti gruppi, Eletskoye vicariu in 1922 à i riunioni cleru Diocesan in u visu di u cleru dicisi à stabiliscia una ìsula , chiesa autocephalous. Era la primavera Bishop Nikolai (Santu Nicola). A stu passu lu cleru a dicisioni pà schisà pripara cu l 'àutri strutturi rifurmistu Renovationists quale, église, strutturatu à ddu tempu era occupata da u veru ufficiali è nantu-Suviètica. Tuttavia, la chiesa, appena furmata statu cunfruntatu cu forti risistenza di l 'Unioni Suviètica autorità, chì a risposta à u diocesi dicisi a terra move a so statutu self-rigulamenti di u cleru emi à l' arrestu di i bellezze. Bishop Nicholas fù esiliatu in Zadonsk, da chi cuntinuva a cuntrullari lu restu cci tinni parrini fidu è Cavalli. U distruzzioni finali di u struttura Diocesan in Yelets era in 1937 - la pirsicuzzioni anti-religiosa brutali in l 'Unioni Suviètica.

Truvannu statutu Diocesan autuditirminazzioni

Dopu à un cambiamentu in la pulitica religiosa di l 'Unioni Suviètica, è in particulare dopu à a riurganizà, la vita, église, in Yelets Lipetsk usatu comu parti di u diocesi di u Church Russian Orthodox di u Moscow patriarchy. Cattedrale (issu unu ùn hè micca una suffragan, è privati) statutu spaziu fù guarita da u Spìritu synod nel maghju di u 2013 cù u nomu "Eletskaya è Lebedyanskaya diocesi." Sicondu à a listessa decisione, ripigliatu u viscuvu ntrasi nta lu appena diocesi Lipetsk. Diocesan viscuvu regnu vinni numinatu Preosvyaschennyy Libertango (Dmitriev).

Eletskaya è Lebedyanskaya Diocesi: deaneries e parochje

A data Department Eletskaya hè un pocu grande piscina di e parochje. Sicondu à dati ufficiali, in u 2015 ottu deaneries di u diocesi ci sò circa sissanta e Chjese, cumpresi i Cattedrale di u Arabie, è cinque tedeschi, tra cui unu masciu è quattru fimmini. In aghjunta à edifizii, Yelets hè situatu costruzione, ufficiu, chi accupa Eletskaya è Lebedyanskaya diocesi. ellu, regione Lipetsk, a cità ELEC, Red Square, bâtiment, 1, codice 399770 affruntà.

educazione tiulòggicu

Sin'à a scunfitta di a vita l'église, in i tempi di pirsicuzzioni bisognu di struzioni spirituali scontra i dui scoli. A data Eletskaya è Lebedyanskaya diocesi hà solu liceu Orthodox in lu nomu di Santa Maria Tikhon di Zadonsk. Comu parti di stu istitutu pedagogica hè insignatu piena prugrammu di struzioni sicundariu (ondeci classi). Plus, in più di i lochi cumuni a sceglie da un numaru di electives - chiesa di cantu, a cusgitura, è altre storia lucali. I voli à fà rinviviscia la scola, o creà un seminariu à u Dipartimentu di Lipetsk è Lebedyanskaya diocesi ùn hè dettu.

Azioni di chiesa, e società

strutture Orthodox in interazzione incù a sucità pi menzu di cincu dipartimenti spertu, chì integra Eletskaya è Lebedyanskaya diocesi. Nutizie di a vita, église, secondu a situ ortudossu è rivista "chiesa Diocesan." Dinù in u dipartimentu hà sette cummissione di droghe cù l 'imbusche di i diversi mutivi di a vita di a chiesa, è a sucetà. È in più, ci hè l 'attività centru mitrupulitanu francesu in Lipetsk, chì collaborates Eletskaya è Lebedyanskaya diocesi. A sucetà di medichi urtudossa - un esempiu vivi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.