U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Preghiera di bona furtuna e sordi - à aiutà voi?

Dumandendu aiutu à supiriuri e forze di pirsun accuminzarru li chiacchiari di truvà qualchi tempu, è micca sempre cù l 'interventu di shamans. Hijo de la stessu cagiunati, senza alcunu spirienza è di furmazione, resorted à parechji palazzu, riti è, di sicuru, preghiera. A prighera di bona furtuna e sordi - sta hè unu di i testi più cumuna. È chì sà - sta hè una cuincidenza, o hà una forza supiriuri hè una storia à innalzà murtali - ma ancora la canzuni era u risultatu. E dipoi lu befallen ritrovu ciò chì fù dumandatu, è u rimore "abitudini" per aiutu tantu assai arradicata à mezu à a ghjente.

À pricà?

In situazzioni difficiule, quandu una persona dice una prighera di bona furtuna e sordi, si spessu si rifirisci a lu so Guardian Angel. Hè impurtante di ricordu chì ogni parolla parlatu vo vi micca solu avè un impattu hè nantu à voi, ma dinò passava lu putiri supiriuri (in stu casu, - u vostru Guardian Angel). E segunda quantu beni si sona u fattu, bona furtuna vi vene à voi, o, conversely, piattà. Quandu leghje i preghiera avete à bè è chiaramenti ricaccià i so pinsamenti e primure, altrimenti vi rischiari di male ellu stessu. Avete à definisce esattamente ciò chì vo vulete per dumandà u Angel Guardian, e sprimà si in preghiera Seria.

Ci hè dinù una prighera di bona furtuna e sordi Nikolayu Chudotvortsu (pleaser). A so imagine hè largamenti distribuitu tuttu lu munnu, e lu statu cridutu ch'ellu hè u santu patronu di marinari, marcanti è i zitelli. Per u so aiutu avà usa quasi tutti Luna.

Li siquenti preghiera di bona furtuna e sordi prununzia a St. John u idola. Lighjiti deve esse ogni ghjornu, la matina o di sera.

Ùn ci hè una prighera di i soldi, è bona furtuna - la scelta di i santi à pricà solu per voi. Testi ponu dinù esse facili trovu in a ghjesgia (Preghiera) o preiu in u vostru propriu e parolle, ma da u core.

Fiera di San Francesco Assisi circa soldi

U più bonu-cunnisciuti, cumuna è sò dettu à esse u preghiera più diffusion a siducia ricchezza hè prighera, cunverta à i santi Saint Assisi. Stu san duranti a so vita obzavolsya a gloria di u gran travagghiaturi miraculu. Iddu spessu aiutatu lu poviru in risolviri i so prublemi finanziarii, o prublemi incù a casa, o PULIZIE. Comu pi l 'idda didicata a stu santu, ch'elli sò parechji, è ch'elli sò assai vere. Perciò, se vo ùn esaminà à circà l 'aiutu di u santu, voi pimmu appaghjà priparà e di l' lettura di prieri. Siate u testu currettu di a preghiera, amparà circa pasta per u so Jérusalem è quandu e quantu volte si hè bisognu à dì. Sè vo Patrunu senza ghjudiziu à accustà i stu casu, si tratta prubabile chì a to prichera vi stà unheard. Dopu tuttu, tuttu ciò chì u casu, - si deve esse fatta male è cun primura.

Fidàrisi à Diu ...

Ma mi vulete aghjunghje chì noi ùn micca sempri à a misericordia di Diu. Ancu s'è stu aiutu vi pò dà à voi, ùn pò esse custanti. You cridutu di fà calcosa per u to binistà. Nunda hè datu facirmenti, e arcuni canzuni, comu si pò dì ", ùn vi ponu manghjà." L'omu ellu stessu architettu di a so felicità. Stu ùn deve scurdà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.