U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Reese - Accords hè .. beata Vèrgine Maria

Parechje persone chì sò appena cuminciava u so percorsu difficiule in u mondu Orthodox, faccia u passu di una ghjesgia. Parechje di 'sti paroli parenu immensa chì bisognu studiu info. In lu tèmpiu, tuttu ciò hà u so nomu - da u pinseri di a ghjesgia (qualchì predicadore, Lectern, una bandera, atari, etc ...) Per i vacanze, servizii e letteratura. In issu articulu vi serà iniziatu à u cuncettu di "sous".

dui significati

U termine vestido hà dui definizione. In u primu casu, si tratta di u mantellu, vistiti spiciali di li parrini di vèstinu durante un serviziu, chiesa. Also robe - hè a pisata di l 'icona, fattu d' oru e Asciugamani cù scinnia. Ma si tratta panni di a Beata Vèrgine, chì seanza Baruna Custantinopuli, dopu a so Santa Maria Assunta.

Henry prete

In u broadest u sensu di a parolla robe - una pesca cleru. Pricisamenti, stu tèrmini si rifirisci panni strappa comu 'na giacca nova avè senza armi. Anticipu hè una larga tagliata à u prete durante u liturgy hè senza à i so muvimenti. U culore di l 'ùmitu hè dipindenti à una casa, doppu ca si svorgi lu serviziu. Per esempiu, in la memoria di i ghjorni, di i prufeti, è u gran santi, oltri Palm Sunday è Santa Maria di prete vistutu di panni, verde. Sè u prete tempiu hà un vistitu turchinu - accussì stu ghjornu una casa in onuri di lu Virgin. ghjorni di Master pò esse truvatu da apparels prete d'oru. Sè lu in d'lent, u prete in prighjò in tops viola. U tops russu cleru rivistutu durante Lent à Natale, è Marina. Dunque, un bellu vistitu - è ghjè un simbulu specifichi di a casa, chiesa.

Sacred sicretu - u vistitu di a Vergine

Cù sta kul cunnessi web catina di evenimenti. Dui frati Bizantinu, passendu in Galilea, dicisi a visita a cità di Nazareth e la casa, in u quali l 'a santa Vèrgine Maria vissutu incù u so figliolu à Ghjesù. Da l 'Hostess realità li picciotti era capaci à amparà chì unu di i camari hè tinutu kul sacru, a guariscenza di tutte e malatie - i Sm cecu è u caminu zoppu. Vittiru un sanctuaire chiamatu paragraphe - hè u vistitu Beata Vèrgine, trasmissu da generazione à generazione dopu à a so morte tirrenu. U Hostess pigliò u so fratelli prumittu ch'elli ùn avaristi dì qualchissia circa lu gran misteru nzinu a la donna muriu. I giovani fattu un votu, ma postu chì u vistitu di a Vergine serbit in l 'arca, pinzaricci ciò chì ne sarà di u kul dopu à a morti di u paris di la casa.

truvannu panni

Allora i fratelli dicisi à andà à u prighjuneru: si n'andò à timite la Cruci di u Signore, e prumittiu di vene nantu à u ritornu di novu à dì avvedeci. Mentri supra lu modu, i fratelli eranu capaci di to order l 'arca, nu l'un li capiddi comu l' unu chi ci misiru un vistitu di Nostra Signora. Boys compru dinò un so velu d'oru, ch'elli sò cuparti sanctuaire, dumannannu a signora di a casa in Nazareth, lasciassi tutta la notti à pricà nanzu u relic. Quandu ognunu in a casa, era andatu à lettu, i fratelli cascatu in u so 'ghinocchia davanti à u sepolcro, dumannannu a beata Vèrgine Maria di pardunà elli chì u piccatu, ch'elli sò circa a rimettu. Submenu accatta l'arca di u veru relìqui e cuminciau a vasari lu cù un velu d'oru, u giuvanottu si n'andò à u riposu.

On a matina di u fratellu cum'è u hostess, pigghiannu lu vistitu di a Vergine. In Byzantium, si funnaru un picculu tempiu, in cui fu misa l 'ùmitu sacri di a Mamma di Diu, à zò avvinta senza dicennu. Ma l 'kul fu accussì fertili chì i fratelli pudia più stà zittu, è dittu circa la scuperta di la granni mpiraturi. Iddu accettatu reverently la vitoria è misu lu in la ghjesgia Blachernae. In onori di stu casu hè statu stabilitu celebrazione di cacciati di u Robe di a Vergine, chì hè celebrata à stu ghjornu, u 15 di lugliu. S'arricorda, truvannu un kul hè scunnisciutu. Idda spariti dopu à una nuttata di u focu, ca lu risurtatu a chiesa Blachernae abbruciati.

Cusì, u significatu di a parolla "vestido" pò èssiri nterpritata in modu differente.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.