U sviluppu intellettualeRiliggiuni

San Giuvanni la idola: icona, Fratelli e Preghiera

John la idola - Patriarca of Alexandria. Sicondu a virsioni diffirenti murìa trà 616-620 anni. Memoria hè fatta nantu à u ghjornu di a so morte - 25 nuvembre (da u calendariu Julian, 12 nuvembre).

biografia

John la idola - figliolu Epifaniu, guvernatore di l 'ìsula di Cipru. Iddu nascìu a Amathous (Limassol). John persu a so moglia è i zitelli. Rattristari per un pocu, si messe à aiutà i poveri è a guidà un camp ascetico. John era nè un monacu, nè un clergyman, ma lu populu vosi à esse eletti patriarca. A decisione appruvata lu mpiraturi Heraclius.

Cusì, Giovanni idola diventa patriarca in 610. Si trovi tuttu u mindicanti in Alexandria è distribuite trà tutte e di i so bè. Patriarca mandatu un donu à a tombe di l'Altìssimu, per purtà un aiutu è riparu per quelli chì in bisognu, riscattatu s'elle. U so travagliu cumpassioni hè discritta in a litteratura CURRICULARES (per esempiu, in Rostovskogo Dmitriya - "A vita di Ioanna Milostivogo, Patriarca di Alexandria"). È ancu Ghjuvanni fù battennusi cun falzi duttrina Monophysites.

Una volta i Persiani occupatu in Egittu, è si messe à minacce Alexandria. U so pupulazione hè sparnucciatu, è Ghjuvanni avia a jiri a Custantinopuli a pitizioni la partenza prussimu di l 'esercitu di difenda a cità. Sfurtunatamente, fermata in u paesu nativu di Amathous, si passava luntanu circa 619 anni.

canonization

John la idola statu attaccatu à a ghjesgia canunizatu comu un santu. A prima a vita di i ghjusti John statu scrittu da u so cumpagnu Leontius di Napuli in u VII seculu. In Metaphrastes discrivi li miraculi ca si usassi dopu à a so morti, quannu u so arabu.

Li relìqui di San seppe in Custantinopuli, in 1249 si trasfirìu a Venezia. Arcuni di li relìqui tinutu in Budapest (avà Bratislava) di 1489. Hè cunnisciutu chì putenza patriarca John dinù piazzatu in tali monasteri Athonite: Vatoped Docheiariou, Dionysiou (a manu dritta), e Pantokratoros Caracal.

a vita

Cusì, u idola Saint John era natu in u VI seculu, di a famiglia di ceppu dignitary Epifaniu di Cipru. Quandu iddu era quindici anni, avia una visioni chì hà influinzatu u restu di a so vita.

A iddu cunfirìu lu cchiù àutu virtù - cumpassioni - in la forma di 'na bedda carusa. Idda fu vistutu in un mantellu rilucente, aghju vistu un curuna oliu in u so capu. Domestica disse: "S'è vo fari 'amichi cù mè, aghju u King iskhodataystvuyu voi immensa felicità e ti portanu tu daretu à ellu, per ch'ellu ùn hà tanta forza è sicuru, comu ju sugnu. I hà scinni da u celu, è rivistutu di a carne umana ".

Stu virtù e fu nu viaggiaturi feritu in tuttu di a so vita, per ciò chì Ghjuvanni chjamata in l 'abitanti di l' Most idola. "Quellu chì si cunfida in cumpassione di u Signore, in particulare à esse assai dunque à tutti i", - li disse Ghjuvan idola of Alexandria.

Sicondu à a dumanda di u so babbu è a mamma si maritau, cci avia figghi. Moglia è ziteddi reposed ghjustu, e addivintau un munacheddu e addivintò na s'imponi Postnikov, bratolyubtsa e preghiera libru.

Virtù e mprisi spirituali courted fama a San Giuvanni la idola, è quandu orphaned in Alexandria patriarcali Department, Irakli signore è tutti i ministri di l'altare, u cunvince di divintà un patriarca.

Primurosi John appropriately purtatu ministeru viscuvale, Oliver circa la furmazioni spirituali di parisians. Duranti a so carriera, iddu fu accusatu di monofilita erisia - Antiochia Foulon, è espulsi da a Alexandria i so partighjani. Ma cchiù mpurtanti è lu so turnu a John cunziddiratu bonu e faciti a tutti la limòsina. À u principiu di u so serviziu in u dipartimentu, iddu urdinò à purtà fora cuntabili di lu poviru e lu poviru in Alexandria: ùn ci era più cà setti mila persone. Tutti quelli chì in bisognu, John datu un campari ghjornu senza.

Hè cunnisciutu chì u Patriarca Giuvanni la idola, tutti i vennari è Wednesday apparsu davanti la porta di la cattedrale è datu argumenti, frutta limòsina, suppurtatu disadvantaged. Trè volte à settimana è visitatu u uspitali, podsoblyaet malati.

A ddu tempu, u maestru di Heraclius luttò contru à u capu Persian Hazroem II. I Persiani pigliatu una grande numaru di prighjuneri, sacchighjatu e addumaru lu focu à Ghjerusalemme. Saint John hà dedicatu una parte lambiccu di lu Tisoru di a so liberazione.

pezzente

John mai nigatu asiliu. Un ghjornu, si dicideru a visita lu spitali, la strata strata lu poviru e cci urdinau a dà sei muniti d 'argentu. Pezzente cambiatu a so padrona, è dinò outscored u san dumandatu per carità. John arrè cci detti sei muniti d 'argentu. Quandu lu faciti lu poviru dumandatu una terza vota, e servitori, divintatu a mettiri lu pezzente importunate, John dittu dà dodeci muniti d 'argentu, dicendu:?' Non mi ghjà à u Cristu "

Hè cunnisciutu chì volte John datu soldi à una nave di libbra ca accattau in u mare, è u terzu tempu, cci detti 'na barca, tuttu chinu chinu di furmentu, ca era a pruprietà di u patriarchy. Hè lu mircanti cci fici un viaggiu a riescita è turnò a sui.

incoddu

Parechje cridenti leghje arricchisci lu Akathist à San Giovanni la idola. Ci voli u più prestu pussibule à guariri di u bisognu, chì u santu hè sempre curatu di u afflitta. Nantu à u ghjornu quandu Ghjuvanni ùn pò aiutà qualchissia, cci parsi di ddu iornu persu. John vuciau cu lacrimi, "Oghje ùn aghju micca purtà qualcosa à a mio Cabrini di u mo piccati!" In quellu casu, chì i punti di l 'straordinariu, saint pudori.

A nàscita ricchi, sapennu chi John constantinople sottu una incoddu a lu solitu, cci mannau un incoddu cari comu un donu. A san pigliò un prisente, ma ùn aghju pussutu dormiri di un minutu, "Guai hè à mè, riposu sottu un velu tali elegante e lu poviru frati di Cristu, a stu mumentu, forse, mori di manciari e senza sonnu passanu i notti in u imbernu."

U ghjornu dopu, John urdinatu un vendi e munete datu a lu poviru incoddu. Nàscita à truvà Cover nantu à u mercatu, accattò lu novu è mandò u santu. Stu n'andò per parechje volte. Cum'è un risultatu, per a terza volta, quandu i incoddu stata dinò u patriarca, iddu dinò vindutu quessa, u signori è disse: "! Chì di vede chì si stancu suprana - voi s'ellu a accattari o di vìnniri I hannu"

Casanova

San Giuvanni da u core à pardunà tantu iddu cu lu prufondu Megliu, dolcezza è apologizes à quelli ch'ellu hà causatu lu duluri e lu duluri. Un ghjornu, un monacu accusatu di cumunicazione so cumpiimentu, è u zitellu santu cridite stu maldicenza. Casanova fù scoppu up in prigiò.

At a notte, u patriarca avutu stu monacu. Unu lu so corpu, cupertu cu firiti e decubitus, disse u Ghjuvanni, "Nun ti vede sta? How ancu fà tù? Nun tantu urdinatu da l 'apòstuli, a purtari la banda di Diu? You cridutu LIBEL. "

U ghjornu dopu, John chiamatu lu monacu fora di lu carciari, e iddu cci dissi chi li relìqui divinu di i martiri Ghjuvanni è Kira in Gaza battizà ragazza. Allora vulia lu in unu di i cunventi à identificà è simplicità di core a so accumpagnati.

John à sente à u monacu e addivintò assai tristi: iddu sincerità dumandatu per u pirdunu di lu vittima nnuccenti. Dopu à sta còmicu u patriarca assai sicurezza in u so ghjudicamenti circa i vicini, è altri, micca dumandatu à cundannate à qualchissia. "Chì à noi ùn cundannate qualunqui, - li disse Ghjuvanni - avemu solu vede malfatte male è misteru di duluri e lu pintimentu di u piccatu, piattu da noi, avemu micca Associazione datu".

icona

Parechje piscina aiutatu Ghjuvan idola. Icona si travaglia dinù meraviglie! Nanzu i so prega:

  • Cù a perdita di u babbu.
  • U miraculosa di zerga.
  • A miseria, la fami e altri di prublemi di a vita.

luna

John era universalmente ricunnisciutu com'è u patriarca, assai mildly riguardanti the laity. Una volta ch'ellu avia per qualchi occasione luna siparari da a ghjesgia. Riu arraggiatu cu lu patriarca. John vulia parrari a iddu, ma prestu scurdò circa a so brama.

Quannu si svorgi l 'Liturgy Divina, I ricurdatu a parolla di u Vangelu: "Sè vo purtà à l'altare di i so donu è nunda contru à mmia ricordu - vi tuccherà à fà stu rigalu è prima esse reconciled incù u so fratellu." (MF.5,23-24).

Vinni fora di lu Sacru Viterbo, spiau a luna piccatu, è si lampò à i so pedi in davanti, ellu, FAQ scusau. luna suspresu subitu cridìu di ciò ch'ellu avia fattu, è poi si vutau in un Pious prete.

lezziò di

Na vota ca lu niputi George l'Ghjuvanni, fattu citadinu. George dumandatu a santo pi pigghiari vindicà u primaire. John prumittiu di pacà u primaire tantu chì stupia u tuttu di Alexandria. A so prumessa calmetini George. Santa Lucia accuminciò a ch'iddu ellu, capisciu u bisognu di Megliu è a pietà, è di più, iorna i primaire, si dichjarò chì Efface si da Rire di u paese. Alexandria hè cambiatu culpiti da stu "payback." George ampara u corsu di u so ziu.

Li relìqui di u santu

Akathist à San Giovanni la idola prutezzione da a miseria è dà pruspirità, perchè San Giuvanni era un omu chì i so custumi di preghiera e ascetico, fù sempre à rifletta a morte. Patriarca urdinau a cascia per sè stessu, ma lu patruni cci dissi micca cumplittamenti travagliata. Iddu dissi li vene à ellu ogni casa è in la prisenza di tutti i dumandu s'ellu hè tempu di compie i travagli.

Prima di a so morte, John addivintò mali e fu custrittu a lassari lu so sedia, è vai à l 'isula di Cipru. Quandu zaneduzhivshy viaggiu, aghju vistu un segnu. A iddu vinni 'maritu Radiant in un sonniu è li disse: "! Re di li re di li voi li chiacchiari" Stu fenominu annunziatu prima di la morti di Giuvanni.

A san ghjunse à l 'ìsula di Cipru, à a cità di u mio babbu Amathous, è di u mondu hè partutu à Diu, (616-620). Prima di a so morte, disse: "Bella, Hashem, chì vo u dirittu à mè à dà à Tè per i to, e ricchezze persunale, di u mondu issu ùn hè cunservatu, fora di a terza parte di u pezzi d 'argentu, e lu poor'll hannu a sacrificari." Li relìqui di San Giuvanni ieru a Custantinòpuli, unni a 1200 vittiru un pellegrino Russian Antony. Allora si trasfirìu a lu Buddha, e poi - in la cità Ungherese di Pressburg.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.