FurmazzioniStoria

A guerra in Ossetia: la storia di lu gran minzogni e cowardice misu.

08.08.08 Data di più ghjente in Ossetia, oltri di un numaru salti di Russians chì sò prubbàbbili mai esse assuciati incù u principiu di i Ghjochi Olimpichi. Chì a notte, quandu u serbatoi a paci è arme intrutu Tskhinvali, tuttu altru cessatu di esse impurtante. E per un longu tempu in la memoria vi uttinuti micca stadiums, è di lacrimi, lu duluri, e un face di minzogni, da u rubble è chì oghje hè difficiule à tirà una grana di a verità.

A guerra in Ossetia South in u 2008 hà una assai corta storia - si durò menu cà una settimana, è u so chjassu di sangue, u tuccò troppu assai, tantu chi lu si cundanna. Trà l 'shelling messe à mezanotte in u 8 d'aostu, a cità dormu e quannu s'avissa cumpritatu di u funziunamentu militari "custrincìu lu autorità di lingua a pace", datatu 12 di austu - dui mila morti e quasi cumplitamenti distruttu l' antica cità.

Manifistaru da u brutalità militare di lingua e senselessness di i crimini hanu fattu na guerra in Ossetia South ùn cunnosce analugii in u mondu mudernu. U solu paraguni ca fici tistimoni di quelli chì evenimenti - chistu è lu cchiù tirribili episodi di la Secunna Guerra Munniali. Hè guasi pussibili à pensà chì in mondu d'oghje di genti civili sò capaci à mette serbatoi prissioni di fimmini e la figura anziana, famigghi tutta a campari e graputi grenades in cantina cù ghjente. Ma tuttu chistu è, par disgrazia, hè accadutu. Ci era bayonets, i participanti vonzennye truppe Elite di lingua in la lingua di una donna incinta, era serbatoi davivshie i zitelli, stati brusgiatu vivu, cù i so Cars a so famiglia.

Ci si pare chì a guerra, in del Sud hà apertu 'ochji di u mondu nant'à i lunacy hè micca solu u presidente di Georgia indipendente, ma dinù a senziu tràttanu di i so suldati, perchè ùn cambia ciò chì tù ùn hà arrivare l' ordine, ma voi decide tiranu lu griddu, mustrannu lu fucili à u zitellu. Ma oi immensa à una persona jeudi, tuttu hè accadutu truvà un'antra manera. peacekeepers Russian, chì incù i so vita salvatu a pupulazioni civili di Tskhinvali da i chef stùpidu, mandava da i poveri stampa uccidintali di Terre.

azzione di Russia, sò chjamati Fra contru à u pòpulu, di lingua Francese a free, pinsannu a catturà u paese indipendente, è l 'auturitati russa, cu lu anticarburizing neri più matinu, vutannusi a li tiranni, sognu di clientella novi terri. Più chè US fidilità a Sicritariu Georgia di Statu durà u latu di Saakashvili e cose chì la guerra in lu 2008 Ossetia statu sanu pruvucatu da u latu Russian. prupaganna uccidintali, comu si ricurdò la Guerra Fridda, tirari accuminciò a accusallu Moscow di tutti i piccati murtali, ùn risparmiari aggettivu e criannu un ritrattu quasi Girmania nazzista. A sta valutazione ghjornu di u West contru la guerra sò luntanu da ambiguu.

Ancu i custatti misu di scappari e milizie "intellettuale" avvisti chì iddi hannu a fari non solu incù i vechji è arme, ma dinù cù a guerra vera, ùn truvà animali in a stampa straniera. Frattempu, la guerra in Ossetia, cum'è un litmus test, rivilatu la cowardice immensa è scurusu di li surdati di lingua chì hanu lassatu micca solu u campu di battagghia, ma dinù i so lochi di cuntinuu di partial durante u Stampede.

Contru à sta fondo, un tintativu girò à ghjusti sirvutu affirmazioni di autorità di lingua chi l 'Russian pruvatu à se rendre à Tbilisi. Oh, s'è tù pruvatu, tu avissi arrivatu - hè prubbàbbili à esse in u modu di un esercitu di fideltà prufessiunale ùn truvà ancu una duzina di surdati a casanova faci.

A guerra, in del Sud hà purtatu à i risultati tragicu: la cità ruvinatu ripigghiau di più chè un annu, li rilazzioni diplomaticu trà Mosca e Tbilisi aghju cessatu di esisti n quantu tali, ma la cosa cchiù ùn hè micca u puntu. A cosa più terribili - qualle u avveda si chì a munnu, l'oghje ci sò persone chì sò pronti à l 'ordini di u so capu, mezzo-scemu à rintrunari una bestia dormu e cuminciaru a carta, offre è tumbà, senza cunsidirari i cunsiquenzi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.