News è societàCélébrités

Aleksandr Aleksandrovich Surikov: biografia, attività è facts, intarissanti

Aleksandr Aleksandrovich Surikov - cunnisciutu shtatista Russian. Durante 8 anni cum'è guvernatore di u Territory Altai. Poi addivintau imbasciadore plenipotentiary di Russia in Belarus.

pulitica Biography

Aleksandr Aleksandrovich Surikov natu in Murmansk. Iddu era natu in u 1940, nantu à a vigiglia di a Great War Refrains.

Dapoi i tempi era difficiule, dritta dopu à liceu andò à u travagliu. In u 1957, pigliò u stazione iddroelèttrica Kuibyshev. Messa più forte è escia à i so pedi, Surikov Aleksandr Aleksandrovich dicisi a cuntinuazione educazzioni supiriuri. Si scrivi in u Saratov Pulitècnicu Institute. I te una licenza in "ncigneri civili". Cù un mistieru tali spiranza, iddu era un 'impiigatu di enviable in parechji lochi. In u primu postu in lochi induve si facianu prughjetti custruzzioni grande-scala. Per esempiu, in i Altai. Ci si n'andò à campà è u travagliu.

carriera attiva

Dopu ghjuntu à i Altai in 1966, Surikov Aleksandr Aleksandrovich cuminciatu incù picculi pusizzioni in Zavyalovsky dipartimentu custruzzione di campagna.

In 1969, accuminzau a so impurtante crescita prufessiunale è carriera. Aleksandr Aleksandrovich Surikov vinni numinatu capu di u dipartimentu custruzzioni stradale №3 in Aleysk, situatu in l 'Territory Altai.

Ancu dopu à 7 anni, addivintau lu capu di un 'urganisazione ancu più - Association "Altayavtodor". Dapoi tandu, u so cumandante ùn hè un 'ecunumia, strada di i cità è i tutta a rigioni.

Duranti recette in u 1990 si hè sappiutu à esse eletti Direzzione Generale di custruzzione è gruppu industriali "Altaystroy".

Surikov andat in pulitica

Duranti perestroika Aleksandr Aleksandrovich Surikov avia risolta à pruvà a so manu in lu travagliu suciale è pulitica.

In u 1991 fù elettu à u Cunsigliu regiunale di Deputies People l'di u Territory Altai. Tri anni doppu addivintau un membru di l 'Assimbrea legislativu di u populu corsu. By u tempu Surikov era stata una reputazione impurtante trà culleghi. Pirciò, facirmenti fatta l 'aiutu di altri membri di parlamentu e pigghiò la sedia di u Speaker di l' Assimbrea legislativu.

In u 1996, ci fù sunari-eletti à stu postu di novu.

A vittoria in l 'elezzione gubernatorial

À a fine di u 1996, Surikov rinisciu a triunfari la elizzioni di u capu di l 'amministrazzioni Territory Altai. In sta pusizioni era riesciuta da Lev Aleksandrovich Korshunov, ca addivintau lu capu di la riggiuni di dui anni nanzu da voli paese President Borisa Eltsina.

Surikov ùn hè facile à difende u votu pupulare incù Korshunov. In agghiunta ci era bona viaghji in Moscou. So chì u bugettu subsidizes di u Territory Altai accuminzau a avìri na sustegnu da u capitale. It Korshunov, grazie à u so boni li rilazzioni cu lu po Primu Ministru Viktor Chernomyrdin, hà fattu un guvernu puliticanti u sustegnu statu di l 'Territory Altai a superari pi diprissioni in l' econumìa.

Sicondu à sta decisione, u Ministeru di Federal di Finance hè dicisa annu da u duminiu parsunali di Souvenir di u rughjonu Altai, presa in contu l 'crisa in u so ecunumia. Stu soldi, hè in più di u rughjonu minimu ricevutu sussidi da u bugettu fidirali la maggiuranza di li rughjoni è republics Russian.

In più, u guvernatore Korshunov fattu i dicisioni prublemi-longu andà di u Territory Altai. Region infini gasified.

Nunustanti chistu, in l 'elizzioni ginirali si vinciu Surikov. In u 2000, ci fù sunari-eletti à st'articulu.

Attività cum'è guvernatore

Doppu avennu la elizzioni gubernatorial divinni pupulari sana Alexander Alexandrovich Surikov. "Quale hè ellu?" - sta quistione nuddu àutru dumandatu.

Surikov purtatu i rigioni di 8 anni. Duranti stu tempu fù divirsamenti i sperti scaduta successa in u rughjonu. In grande mprisi, è di pruduzzioni accuminciau tanti mesi di arrears ghjornu, u stelle economicu di i rigioni Russian Altai vultulata in più temperature - 78 di marzu locu. Fabbrichi, mentri s'ava fattu cintinara. È hè in un locu induve ancu uni pochi dicennii fà ci hè un veru francese boom industriale.

Surikov Aleksandr Aleksandrovich, quale biografia hè datu a stu articulu, entre ammissu chi a so amministrazione ùn avè abbastanza soldi. Cum'è un risultatu di ùn avete Salaries è cullaburatori di guvernu, e strade ùn sò statu riparatu.

Viotu, chi ùn feranu à adattà si à i novi cundizioni di sutta la guida Surikov Altai Krai ecunumia. Era intreccia u traccia di verra fridda. Tanti crìtichi a lu tempu, era pruposti à affruntà Surikov Alexander Alexandrovich. Compromising periodically apparsu in la stampa lucale.

Hè urganizata a supravviviri solu à u dannu di sussidi fidirali. Solu cù u so aiutu à Surikov custruì un novu ponte nantu à u fiume, O ob, apertu un rughjonu nicissariu spitali clinica riggiunali, custruitu è commissioning di novu di lingua e Herrenfriseure.

Surikov pói tantu in u 2004, quandu curriu di guvernatore per un terzu parolla. U vigilia di u elezzione u guvernatore raghjunghje u partitu "United Russia", ma l 'aiutu di l' "fright" ùn ci hà aiutu. In la prima, ùn giru di i candidati à hà fiascatu à vince di più di 50% di u votu. È in u secondu giru si perdi Surikov cunnisciutu à traversu l 'Liv paese è TV présenter Mikhail Yevdokimov.

Scunfittu, Surikov ùn hà subitu si n'andò in i surghjenti. Iddu vinciu un latu presidenziale sede aceddi à u District Federal Cuvernu. In stu postu ch'ellu era incaricatu di ghjustu u rughjonu Altai.

Traduzione in Francese Belarus

In u 2006, si spustò a un novu travagliu Surikov Aleksandr Aleksandrovich. Ammasciaturi Russian a Belarus Vincenzo Ayatskov falliu ancu parlà piglià ufficiu. A causa di u scandalu di u so appuntamentu, a ripublica fraterne fu luvatu, u so postu fu pigghiatu da Surikov.

Anzianu guvernatore di u rughjonu Saratov Ayatskov famosu per chi at a cunfirenza stampa in u so muvimentu à Minsk à u travagliu diplomaticu, pulitiche pruponini u capu Belarusian Alexander Lukashenko "riparu ciuscia u so bucceddi." Stu manifestu causatu una larga Lindblad publicu. Appuntamentu Ayatskov a Bielorussia hè statu annullati.

Work comu ammasciaturi

Lu primu manifestu forti comu ammasciaturi Surikov fatta in u 2007 in risposta à US u prughjettu di realizà un sistema di difesa di a missile in l 'Europa urientali. U diplomat dettu chì Russia, assemi a Belarus pò decide di creà una nova ghjente militari. Allora, in u so parolle, ùn ci pò esse nucleari.

Un pocu più tardi, si intreccia pigghiò lu in daretu, niari ca Russia hà ùn chiani a dimarchja arme nucleari u territoriu di Belarus. Però, era troppu tardi, a so dichiarazzioni causatu largu riazzioni in i paesi Western.

Imbasciadore à a Republic of Belarus Surikov pigliò finu à avà. Hè nutevuli chì hè u solu imbasciadore Russian, travaglia in a casa di campagna fraterne di più di 5 anni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.