U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Cristianèsimu mudernu. A prighera di a salute di i zitelli

Santa Lucia Luntana - i quadrera di ogni riligione. Stu appellu di l 'omu a Diu, e ogni essiri sempri, lu putiri, la menti. In u New Testamentu, Ghjesù disse: "Watch è priari". I prieri sò divisi in seclusion suciale (publichi è privati), di sprissioni virbali (interna e foras) è cuntenutu (loda, lode, pricò e tanti àutri). Traditions, regule falsi evulùtisi à prupostu di prieri a lu cristianesimu e tanti pigliò da i Ghjudei. In ogni prichera, si ùn conta, unni, comu è ciò chì a porghju prichere, ma cu qualchi sintimentu, a fede gira pricava, tutte e n'àutru uguali.

Avendu suppurtatu tanti repressions in Russia, cristiani, par disgrazia, quasi bisogna à ludà è ludà, ma pi l 'richiesti noi, atlɑs m, sò sempre abbastanza raghjone. E chiddu di assai cose: circa lu mundane, è u spirituali, l 'alta è i fixe, lu pisu è spirituali. Ma più di tuttu, avemu clap di i so figlioli, è dumandu per u so cuntrollu, cuntata luminosu, forti, a fede, di sparte cuntentu, è i cosa principali - salute. È lu cchiù forti hè vulannu in lu celu pricava di u salute di i zitelli.

A prighera di a salute di i zitelli

Pricà per a salute, o ripresa di u zitellu à spessu Madre di Diu, lu santu martiri Paraskeva, Xenia di Petersburg, u Santu Benedettu Matrona di Mosca, a St. Panteleimon, sette giovani di Efesu, ange guardianu infini. Santa Lucia Luntana vi pò offre un zitellu, u icona, o dumandà una prighera di a salute di a ghjesgia. E tu po 'tutti a na vota.

Virgin - patrona

Madre di Diu, fiera di u salute di u zitellu esisti n dui virsioni.

In la prima preghiera dumandendu a santa Vèrgine Maria lingual à u so figliolu, è à dilli à ritruvà e forze Razza. Stu miraculosa prighera di u salute di zitellu cuncessa à un Benedettu santa Vèrgine Maria.

In a siconda dumanda di i malati ascends direttamente à l 'assai Mamma di Diu. Quissa hè una forte prighera, chiesa di la salute di i zitelli malati di u Sacru Coro Most.

Ogni prighera di u salute di i zitelli, si vutaru a la Mamma di Diu, eni cunzidiratu assai forti, e purtò i malati.

preghiera di mamma

À tutti i tempi, invincible, la preghiera Tube è sinceri hè a mamma di a salute di u zitellu. È u ghjornu spertu, in l 'ora più Piengu Oliver per noi è prega di u salute di i nostri matri.

Ogni prichera uffertu in un gridu, sussurru, o ind'u, di punta à u San Francesco, màrtiri, Benedettu, o ange guardianu serà intesu da a bocca, l'matri.

Hè pussibule chì u prighera di u salute di i zitelli, messu in u vostru propriu parole, senza una frase memorized, ancu vinia da u core, serà accettatu cun grande amore e attinzioni.

Life succedi, tuttu cambiamenti, nunda di salute sempre. E religione, chì hè una parte di a nostra vita hè cambiendu. Ci sò novu preghiera. Avà si à spessu sò scritti in versi, perchè hè cusì armuniosu è facili da sapere. Vergogna prieri sò trasmissi par via parolla di bocca, sò rewritten.

Sè vo truvà lu difficiuli à risista cù l 'na preghiera, chiesa di la salute di u zitellu è ancu difficiuli à truvà e parolle di qualificà a santa Vèrgine Maria, aduprà l' ultimu versione.

The Prayer "per u salute di i zitelli"

Prima di l 'anni, icona di u pedi di u Talmud.

À sente, O Mamma di Diu, u mio dumanda.

You - una mamma è intercessor di tutti li matri.

Salute e vita di i zitelli dumandu per.

A so grazia tù ùn li ùn lasciarà.

Chì li sia sano. Spentu. Amen.

Coro Santa Lucia Luntana "A ripresa di u zitellu"

Santa Vèrgine Maria, Mamma di u Signore,

I à voi ghjustu fidàrisi.

Dunque di i so peccati, I assume tuttu lu putissi,

Vogliu curativi zitellu di minera.

Chì u recede duluri, hvoroba passà,

È u mo zitellu hè sana vita.

I vi servinu distingués u Signore,

Vogliu solu una stupuri ritruvà e vivi.

Amen.

Preghiera di Mamma "di u salute di u zitellu"

No restu lu cori materna,

Quandu u zitellu diventa malatu.

È nantu à un tristu prichera

Pè fà chì u dulore vi ndivaci cum'è fumu.

Ùn piattà avà, Guardian Angel.

Ùn lascià un zitellu in u scuru.

buttare Ukroy, piglià à a so stava

E guarì in la purezza divinu.

Amen.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.