Arte e spettacoliLittiratura

Bella e parolle di a saviezza

Life avà è tandu ci prisenta cu innuvà impurtante. Ci sò custretti à circà di risposte à a quistione chì veramenti nun finisci. parolle Wise di scentifichi, scrittori, pueti e li filòsufi cuntinuà à campà in u nostru core. Iddi sò capaci pi strumenta ognunu à ornate l 'assai esistenza di aiutu umanu a sapianu i prublemi. E parolle di a saviezza di a vita ùn pudia esse megliu emphasize u valore d 'ogni jornu noi campà, u ballò, chì piglia postu à esse.

"Fammi la pirsuna chi lu significa felicità à ellu è truvà fora chiddu nun havi"

Ognunu metti a so idea di lu cuncettu di felicità. Prubbabbirmenti, hè impussibule Ùn a accordu cu lu fattu ca lu lea per ognunu. Noi ùn deve esse ghjudicati in u so propriu chi tu bisognu di un altru pirsuna comu innaccittevuli e impone a so punti nant'à a vita. No unu li piaci à sente à instructions, o decimal in l 'indirizzu.

Sè vo pruvate à dumandà una quistioni specifichi una persona di a so felicità comu vitti lu più prubabile, dariti pinioni differente da a ghjente sfarente. Ogni differente à pensà cumu deve circà a so binistà. E parolle di a saviezza di u significatu e Pifania di la vita, comu puru pussibili sustegnu sta idia.

"Per capisce u evenimenti, ùn sente à ciò chì si pò dì è scrive, è a osservanu è sentu"

Hè ùn sicretu chì pirsuni sunnu spissu abbuccatu à dramatize la situazioni. Certi sò cusì bè in sta sessione, cumenciani iniziu Mangiare elli stessi, simultaneously spoiling i nervi è altri. In sta situazione, ci hè una rifarenza à t'ani a capacità à pinsà è raghjoni apposta. Nisun bisognu di ingannà arricchisci elli, per via di quessa, vi ponu perde solu salute.

Impara à fighjulà l 'eventi ripiglià locu un pocu luntanu, comu si iddi sunnu l' almenu di a vostra mente. Esse capaci di piglia quandu hè impurtante a diri quarchi cosa, ma in qualchi casu hè megliu à stà zittu. parolle Wise di qualchi pensatori noi assai a pinsari prima di vi rimettu à un particulare pocu fà.

"È un sognu vene è veru, e poi l 'unu chi stava a ririri voi, comincia a fa nvidia"

A storia, Rime - sta hè quandu una parsona si mittissi ch'ellu campò na vita in vanu. Si pò dispiaci circa chì hè accadutu, per scuntu di atti ingagiatu, ma tali cumpurtamentu ùn pò cambià qualcosa. Lu compitu di ognunu di noi hè a chiamari a so piena putinziali, a vita. Avemu tutti hannu capacità è talenti. parolle Wise sò chì mi vulete stà à sente à elli, è li seguitate.

"In issu mondu si pò circà di tuttu, fora di 'amore è a morte"

In fatti, sti dui inseme vene da elli, in particulare quandu si nun m'aspettu. E parolle di a saviezza circa amuri è a morti mustrà i valori di a vita. A persona campa lu granni sintimentu o avè suvitatu a perdita di una unu amatu, si cumincia a miludia rialità un'antra manera. In sti casi, lu munnu comu si sona-apre.

Cusì, u spechju affirmazioni filusòficu di a vita, a morte, amore, è self-actualization spessu aiuta ghjente urdinaria a sfurzari a manifistazioni, definisce per elli stessi i gran 'impurtanza di essiri e mparari a billezza ogni mumentu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.