Arte e spettacoliLittiratura

Attitudini Bazarov versu a natura. U rumanzu "Nun è Sulla" Turgenev

Tipu di girava una famosa caratteru in u travagliu di Turgenev l' "Nun è Sulla" - Bazarov. È tutte e parché basi a so ideulugia particulare nant'à un pocu stranu principii, piano à quali un omu di sensu sarà difficiuli. Very incidente strana Bazarov à a natura. Quotes ellu parla per elli stessi. Attitudini di arte è di a vita in generale, troppu pochi innuvà, cume "leghje Pushkin - tempu persu, musica hè tasca, a natura, larga u buffu, Rafael generalmente micca tene un sordu." Ma induve sti idei hannu una persona struttivu? Cù sta aiuta à capisce un pocu di più tecnica.

Bazarov. Raportu cù a natura. argumintazzioni

On a natura, di l'eroe parla abbastanza chiaramenti. Si crede chì a natura ùn hè micca un tempiu, ma una vera attellu in cui genti - travagghiaturi.

U sviluppu più u tema di "attitudini Bazarov di a natura", ti tocchi la cosa cchiù mpurtanti. Hè, in tuttu issu ci hè un tipu di a logica, chì à qualchi puntu pò fattu dâ cumplettamente i so punti. Dopu tuttu, per Bazarov una figura maiò hè sempre stata una sèmplice populu Russian, induve si n'andò da ellu stessu.

viddanu joke è superstitious scafazzati di miseria, in a so menti unu pensatu solu di u so pane cutidianu, è dunque Bazarov pinsatu chì ùn ci hè nunda à parlà di quelli chì ghjente circa alta arte, in cui si sapi nenti di circa. È ùn pò esse cunsideratu ingiustu.

Bere natura Bazarova

Quelli chì ideali sò cusì allegru circa i ghjovani ùn hannu un significatu di una tale eroe cum'è Bazarov. Di particulare ragiunevule à a natura umana di corsu, perchè ùn sò assai liata. Pudete ancu chiamau ogni di i so pircizzioni di u mondu di a natura. Casi ogni classicu travagliu d 'arte ritrova lu Lacu di l' a natura, chì hè in piena di cuuperazione cù u persona.

Raportu cù altre caratteri Nature

L'imagine di u listessu a natura dà à capisce assai circa lu autore di u travagliu. In u rumanzu "Nun è Sulla" raportu trà omu è a natura pò esse cunsideratu un esempiu di lucca miti, micca solu Bazarov, ma Arcadia, Paul Petrovich, Nikolai Petrovich.

Bazarov - la pirsuna ricusa di tuttu, è ghjè di un materialist. U cuntrariu, hè un note ammucciatu di rumantisimu, ma in stu ch'ellu hè ancu di verità po micca, micca chì qualchissia stranieri. In natura, si vede nunda mistiriusu e omu élégance. Acacia e lillà, si chjamanu e sinceru "bona chiaru." Era assai businesslike cuntenti chi alivetu di u so babbu, si messe, parchì a natura in u so usu nascit deve esse di ricunniscenza.

Amuri mi pigliu tuttu

Quandu Bazarov cascatu in amore Romantsova diventa pocu à pocu si vede cum'è si cavoletti girmoglia in l 'assai romantica, è fù cusì a paura di diventà. Hè in issi mumenti di scunfortu, si circava di paci e lu portu, è dunque si sulu ni la foresta, e granni, rumpi, rami, bois si per te, allura l 'unu chi ci cunnannati a suffriri. In u stessu ùn hà taliari comu 'na una. Rapportu à a natura, a 'amuri e, infatti, a vita stessa avianu cambiatu davanti à i nostri ochji.

Bazarov à stu mumentu, si cunsidareghja un weakling è ellu stessu disprezza. Era assai poviri, è a vita mi pari à esse assai difficili, tantu ch'ellu ùn vulete passà tempu nant'à u raportu.

Turgenev Bazarov ustaculati lu so 'amicu Arkady, ca assai assai n' amicu e si misi a déposé com'è un omu chì ortu. Ma, comu si girò fora, ch'ellu era un omu assai garbu, chì facìani parte di a natura cunt. Si 'ntisi e capiu, ma dinù pruvatu tuttu in una pizzicata, causatu suprattuttu di Bazarov. E allura iddu arquantu naturalmente stessu detti via quannu cuminciò a imprissioni i campi è u tramontu. E unwittingly suppurtatu sta strana à la natura Bazarov. A scrittura pò digià finiri.

cunchiusioni

So in cunclusioni, u tema di "attitudini Bazarov di a natura" I vole dì chì per a natura, Arcadia - un tempiu, micca una sciocchezza, per Bazarov, allura accordu cu lu so 'amicu rispittatu ùn pò. un tali stranieri munnu a iddu.

Certu mpruvisa di Kate, chì hè dinù romantica e ama a natura, par vìa di più ghjovani. E Bazarov a prima mortally tristi, tagghiau fora di a donna ch'ellu hà amatu, e poi mori di: tuberculosis. Chì hè cusì piene vota forti è self-cunvinta e persone.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.