FurmazzioniLingue

Scalinata o scala? Verification parolla à parolla "ladder"

In cuntrastu a lingua ucraina (in u quali a maiò parti di i paroli comu lu sonu è scrittu) in Russian spessu scuntrà i cusì-chiamatu littri zitti. Essa unpronounceable, si sempri criari cunfusioni comu a lettera di trasiri hè un sbagghiu. Chì l'taliarlu scriviri una di ste parolle. So, scala, o scala: cumu a scrivi bè?

Cosa hannu significatu vucabbulariu di u nome

Scala chjama un dispusitivu particulare pruggittatu di viaghji, verticale. In autri paroli, cù i scalini ponu cullà (davanti) à un bulu (bassa) u locu nantu à i passi, o rungs.

Vergogna à i dispusitivi pò esse portable Santa (as culisante scari ortu o di scala di camiò dopu u focu, li navi e helicopters). ch'elli dinù sò parte di u bastimentu (as scala in i Dolce trà i pavimenti).

Cù riguardu à i materiali di custruzzione di ste dispusizione, ùn pò esse differente. U esigenza principal - la forza e la stabbilità. scari Casalinghi sò fatti di lignu o di mitallu. scala St. Lucia e scari l'nave sò fatti di funi o di Francia + cun di metallu o di fasci di lignu.

Sì stu strumentu hè parte di a struttura, hè di solitu fattu da di cement è Mattoni, è qualchì volta legnu o di metallu.

L'etimologia di a parolla

Prima avemu fari cu la scrittura (scala, o di scala), ci hè da tene curava a l 'urìggini di lu nome studiatu. E parrit, ùn hè cunnisciutu appuntu. Ci sò dui tiurii.

  1. A prima hè chì a parolla "Bielorussia" diriveghja da u verbu "acchianari", chi paria cusì in la lingua franca Slavonic: "The lѣsti". By lu modu, siddu voi bastone di sta versione, addiventa chjaru induve fattu stu "T" prubbrimàticu è per quessa scrittura (scala, o di scala) nascenu parechje quistione.
  2. Sustinitura di la secunna pensà hè fatta chì i "ceppu" di u nome hè cunsideratu vechji slavi parolla "lѣstvitsa". Ma ciò chì trattendu si hà à u sensu di u termine "Bielorussia" hè sempre micca cunnisciutu. In favore di sta versione in favore di u fattu chì in a lingua Belarusian parenti di l 'Russian cunzidiratu lu nomu pari assai assai, comu - "lesvіtsa". Hè da nutà chì in più altre lingue slavi u appillazioni di lu tèrmini usatu assai diffirenti e parolle: Ukrainian - "cunvergenza", Polacco - schody, sloveno - stopnišče, Czech - schodiště, Bulgarian "stlbische" ecc ...

In più di i dibattiti di i etimulugia, ùn ponu vene à una sola parè di scentifichi è u gruppu di li paroli in cumpunenti. So Ariadna Ivanovna Kuznetsova è Tatyana Fedorovna Efremova cridiri ca li ràdichi hè una "furesta" e "l '" e "davanti" - hè suffissi. Ma Andrey Anatolevich Zaliznyak di u parè chì u lettera "T", è a ràdica di "smorfii 'è u suffissu in ghjustu una parolla -". Prostrate "

A più famosa scala

Prima di cunsidirari la quistioni: "Comu a scrìviri: scala, o scala" - deve amparà un pocu a storia di stu dispusitivu, oltri a quelle più bè cunnisciutu-in u mondu sanu.

disegni Similar affaccatu in u mondu di più di 7000 anni fa. Casi ogni antica civiltà hà una rifarenza à l 'usu d' scari. Eranu i antichi Egizziani, Assyrians, greci, rumani e puru l 'all'entrata. None casteddu Auropa medievale, ùn pudia esisti fine senza elli. È ch'elli facianu micca solu di valore pratica, ma dinù nova a casa. Oghje, i tradizioni di der i scalini custruitu ferma assai apprupriati.

Comu pi l 'tippi culisante di stigghi, grazi à l' invenzione di materiali mudernu, si hannu arrinisciuti essiri liggera e più risistenti cà in u passatu u seculu.

Comu pi l 'casi megghiu-cunnisciutu in lu la storia di l' omi, l 'a prima cosa si tene à mente hè scala lu ligginnariu di Ghjacobbu, u discrittu in Gènesi capìtulu. Par la via, in u Isotta hè dinù citatu.

Per oghje esistenti, ci hà un statutu simbolicu di lignu Estate scala in Ghjerusalemme. Hè un simbulu di a siguenti Christian 6 accordu nantu à pruprietà signu di la Santa Severa in la Cità Old di Ghjerusalemme.

Altru esempiu hè u famosu-munnu, Spanish Steps, situatu in Rome. Hè statu custruitu in u mezu di u XVIII u seculu. è ancora ferma unu di i più belli munumenti architetturale in Europa. In u so passi, à spessu acconcianu una foto maria rivista cunnisciuta, oltri filmi escalope è Sesso.

È, di sicuru, ùn hè impussibile micca à sminticà i scale Silence in Odessa, i residenti, mener, è i turisti à u mare. Custruitu à u principiu di u XIX seculu., Hè in stu ghjornu hà stete guasi canciari. By u stradellu, "Silence" idda accuminciò a èssiri chiamatu nzinu a quasi 100 anni dopu custruzzioni. In u 1925, i so cosita statu tombu Sergeya Eyzenshteyna - "The corazzata" Silence "", in onuri di stu casu, la custruzzioni e te u so nomu.

Currettamente com'è hè scritta: "C'è", o "escalier"

Aviri cunzidiratu lu significatu di vucabbulariu, la storia e etimulugia di u nome "escalier", ci hè tempu à capisce a grammatica di a parolla. So, scala, o di scala - chì hè a quistione!

A risposta à sta hè sèmplice: issu nome hè scritta incù u lettera "T", è propriu sempre, senza eccezzioni. In u stessu modu cum'è l ' "suli" hè dalla cù un "mutu" la littra "L".

Pò I sceglie u verification parolla à parolla "ladder"

Comu regula, la maggiuranza di termini chì a scrittura di sicuru, pudete sceglie a parolla verification. Cun ella, si gira à definisce dapoi s'ellu ùn ci hè in stu casu, certi caratteru "issu".

Cusì, hè pussibili à coglia i verification parolla à "ladder" parolla? No, tu nun po '. U fattu chì u sughjettu si riferisce à un nome, chì scrive, vi basta à sapere, cum'è ùn si pò liste. Sti nomi sò chjamati "e parolle inglese."

Scala escalier, perchè hè differente i so scritti

Ad avè cusì cù quantu à scrive male: scala, o scala, vi ponu pagà attenti à l 'imbusche di tali vicinu a lu significatu di lu tèrmini comu "Bielorussia". Cuntrariu di tutte e altre nomi postu in lu ci hè micca "T", "mutu" la lettera.

Perchè ùn si metti? U Populu ùn hè cunnisciutu. Prubbabbirmenti supra lu "fine" di "T" a "ladder" di e parolle sò influinzati qualchì prucessi linguisticu circa chi ùn ci hè micca nantu à u corsu in i scentifichi mudernu. Forsi scrittura hè u risultatu di sbagli mania. In ogni casu, la "scalinata" è "Bielorussia" - un nome, a scrittura, di u quali vi basta a mimoria.

Avè riflittutu a quistione: "Comu a scrìviri: scala, o scala", putemu cunchiùdiri ca nun tutti li titulu di prubbrimàticu cun cunsunanti "issu" hà u verification parolla.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.