FurmazzioniLingue

"È i lupi sò allattò è i pecuri 'nteru": etimulugia è lu significatu di li pruverbi

lingua russa, oltri ca comu tutti l 'àutri lingui di u mondu, è e so ricchezze, è si passò falà da a generazione à generazione. Stu raportu hè sprissioni la stadda, lu significatu di chì hè messa in un longu tempu è capitu da tutti: pruverbi, parolle, àrabbi. Ogni lingua hà a so parolle è spissu unu è lu stissu pruverbiu hè traduttu da una lingua à un altru, cambiendu ancu i caratteri. Recently, in pulitica e pi discrìviri la situazioni in u mondu, o in un particulare di campagna cù a parolla "u Loups sò allattò è i pecuri sò sicuru."

Cù li pruverbi e virnàculi in u so discorsu, un omu chì mostra chì si sà a cultura di u populu. Dopu tuttu, da a antichi antichi piglià assai di sprissioni stadda sò ricurdatu di e amatu di u so splendore è Levante. Quandu una persona bè, è più ntî, usa competently mumentu durevule in discursu è in scrittura, hè un segnu d 'aducazzioni e etiquette in discursu. Quandu una figura di discursu non veni usatu a lu locu, micca in u settore di u cunsumu o cù un valore scunnusciutu, issu po 'purtari a denote e errore Casus in la cunversazione. Cù virnàculi, ci hè bisognu di piglià in contu u stile, di cunversazione, lu significatu è proprietà di stylistic.

On televisiò è in ghjurnalismu di discrìviri l 'cambiamenti pulitichi sò à spessu usatu littirariu "i lupi sò allattò è i pecuri sò sicuru." U sensu di stu spressione, è numaru di u prublema ùn sempre cunfidirazzioni. How do noi piglià sta sprissioni è ciò chì si leva di?

Pruverbiu, o una parolla?

A parolla "pruverbi" e "parolle" sunnu spissu usati inseme, è parechji crede ch'elli hannu lu stissu valuri. On a unu a manu, ùn hè curretta. Sè noi dì chì "pasce i lupi, i pecuri sò sicuru" - un pruverbiu, nimu si sciarriavanu, e spiecanu chì si dicia. Dopu tuttu, sti dui finòmini sò piatte sensu, si sò laconic, cuntenutu italiano, certi voti indicanu ritegnu percene shortcomings o di vulè una persona.

Ùn hè micca chjaru classìfica di aphorisms, ma ùn ci sò qualchi diffarenzi difinitiva.

Pruverbi - hè una pruposta cumpleta, chì incalca nantu qualchi tempi di l 'azzioni, è hè custruitu nant'à una certa logica. U pruverbiu hè, murali, ampara qualcosa, invariant mutivu di calcosa. ci sunnu dui parti di più à spessu, è a siconda hè un tipu d 'cunchiusioni da a prima. Certi li pruverbi hè l 'auturi di, vi sacciu, induve hè stata.

Per esempiu, i seguenti pruverbiu: "ci hè tanti un Penelope 'twixt a cuppa è i toi", "nun sapennu la transit, ùn pig u vostru nasu nta l' acqua", "lentu e stàbbili vittorie - u passa."

Parolle ùn sò un offerta, hè un 'esprissioni pi discrìviri lu finominu o di regularity. Quì ùn ci hè micca l 'azzioni, ma solu discrivi u fattu di ciò chì hè accadutu. No murali, o insignamenti. Sayings pigliata da affirmazioni di ghjente o di l 'autore hè scunnisciutu.

Per esempiu, i seguenti parolle: ". Dui stivali - un paru di", "di carta ponu suppurtà," "liggi di pazzi ùn dumandà"

"È i lupi sò allattò è i pecuri 'nteru": valore phraseologism

Idioma - hè sprissioni stadda, sò sempre usata in un sensu figuratu. Di l 'usu naturali di iperbuli Opere è alleguria. Iddi sò prisenti in i pricisioni di u facts, dinù, qualchi virnàculi sunnu usati pi mustrari la spirienza, insignante è attitudini di u mondu. Sti sprissioni sò stadda è ùn cambia. Certi virnàculi hè disegnata da a saviezza, folk, i so autori sò scunnisciutu, e àutri beni-cunnisciutu per i so discoverers.

Littirariu "i lupi sò allattò è i pecuri sò sicuru," i valori hè histrionic, apparenti binistà, chi paria à nimu ha pruvucatu danni.

From u sopra à lu ponu esse cunclusu chì issa affirmazioni hè più prubabile micca un pruverbiu, è chì appartene à a categoria, o l 'ditti di Opere.

Meaning parolle

Assai bè è a vita hè una parolla "i lupi sò allattò è i pecuri sò sicuru" hà un sensu ambiguu. U lupu è i pecuri ùn sò usate solu in pruverbi è collocations, ma sò i miti di differente fàuli e favuli. Ancu in i piani biblica di i pecuri hè u mudeddu di i ghjusti, è tutte e persone firucia, è u lupu - u piccatu, è u seducer. Ci sò dui lati, chì pò mai ghjuntu à una upinione, iddi hannu sempri cunflitti.

Hè una parolla di saviezza, chì vi pò sempre salvu a nesciri fora di una situazioni dispirata. Hè pussibule à accordu nantu cosa, certi volti overstep i so principii, ma hè nunda à perde, è ùn sacrificà. Duranti u so usu u dicendu: "i lupi sò allattò è i pecuri sò sicuru," un pocu mudificatu, ci era l 'usanu "è a gloria eterna di i pastori". Dopu à tuttu, u pastore hè malatu durante sta lotta trà u lupu è u pastore.

In u mondu di oghje, sta parolla veni usatu pi discrìviri genti ca accord causi diversi è ogni crede ch'ellu hè diritta, ch'ellu ùn vulete fà riparazione ch'omu li. Un pastori, leva un omu chì hà trovu una suluzione cumprumissu à u prublemu senza offending ogni di i partiti.

Etimulugia L'urighjini di i sprissioni

Comu hè statu dettu, i lupi è i pecuri citatu in a Bibbia, ma sapemu chì in dicennu sti bestii ghjunse da l 'antichi affirmazioni metaforica, chì contrasted cù i lupi è i pecuri o arrecani. A lingua russa hè te la sprissioni di ddi lochi induve più era pasculi cu pecura, di consumazione di Sales, o Casanova Mozdok. I pastori eranu cuscenza di u prublema di a perdita di i pecuri di a banda, è subitu dettu pocu i scopi. Dopu tuttu, di a perdita di i pecuri u pastore hà in cumpensu u pruprietariu di u costu animale. Da quì, è ùn ci era un pastori ripostu assinnatu.

L'usu di la palora "lupu" e "pecura" in altre parolle

In parechje frase ghjocu di u tippu «i lupi sò allattò è i pecuri sò sicuru" valori phraseologism quasi nuddu differente da i discorsi. Ma ci sò sempri una grande numaru di sprissioni fini cunfirmati cu la palora "lupu". U più impurtante è adopra una "lupu in panni di pecuri". Sta sprissioni hè pigliata da i piani biblica è mostra chì pòvira genti a ghjunghje a so piani, pò finta di essiri bùanu, ma nunda di bè pò esse sicuru da lu.

"U lupu ùn incascià pecuri". "Citera pò rissentu induve i pecuri passà a notte." Sti dui phraseologism dinò discriva i inappropriateness di i dui animali, u fattu chì i pecuri sò preda di lupi, è li avia mai fattu amichi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.