FurmazzioniLingue

Sprissioni stadda inglese di la storia di virnàculi Apple

U termine linguists "espressione stadda" capisce tali èbbica, u sensu di u quali hè differente da u significatu piaghja di u so parolle hé. Pi rifèririsi a stu cuncettu, ci hè dinù un sinonimu per "idioma" è "linguaggiu". Comu regula, sti unità vucabbulariu sò fissati struttura grammaticali è ordine specifichi di u parole usate in discursu sulu comu un tuttu.

Linguisti di u mondu sò sempre basendusi nant'à Gorgia frase è esempio pò esse cunsideratu Opere. In inglese, u termine "espressione stadda" veni spissu ntisu comu l 'accussì-chiamatu verbi "phrasal" (cumminazzioni stadda di verbi cun avverbi e pripusizzioni): à manghjà in - ci sò casi, a manciari fora - manghjà in un osteria, o in un negozio caffè, a manciari quarchi cosa up - Mangiare cumpletamenti nenti.

Certi circadori attribuisci a l 'àrabbi li pruverbi, aphorisms e citazzioni. Senza passa in u intricacies di m, in issu articulu ch'è no vulemu per vede i sprissioni English crià chì utilizà a parolla "pumu". In stu casu, da predefinitu, avemu dinò chì un Opere è espressione idiumatica prividia pruverbi, parolle, aphorisms, per via di a so ultrahigh di usu è u particulare métaphore.

virnàculi Apple

virnàculi Russian è inglese, si nni turnaru a la Bibbia o anticu mitu, hè una copia. Compare:

pumu d'Adamu - mela d'Adam;

Apple di discorda - un bon di sdignu.

Perchè assai di più intarissanti à guardà u "pumu" espressione stadda stu mondu in solu a lingua inglese.

Una mela, un ghjornu teni lu mìadicu di luntanu ( Incantu una mela, un ghjornu, è u medico ùn saria necessaria), - i parolle andat.

Studi in u UK mostra chì l 'usu attivu di stu fruttu (almenu 1 € per ghjornu) u risicu chì una persona succèri myocardial infarction hè ridutta da 21%, è i camp in mediu cresce da 17 anni.

A mela di occhiu l'ordini (lu pumu di ochju di calchissia).

So veratimente a persona (o cosa), chi 'amuri di più chè nunda altru, o chì insanely fieru. equivalenti Russian di l ' "mela di u boi", "figghiu pridilettu." Incidentally, a parolla «mela» diriveghja da u Anglo-Saxon «aeppel», chì vulia dì chì tutti l 'occhiu e lu pumu.

A lu pulaccu lu pumu (lucidatura mela).

Stu si rifirisci ô - à Aviti calchissia, interracial, su ", spargi tutti picculu perline" o di "pour mele in l 'aricchi." In u XVI-XVIII seculu, a prima in Svezia e Danimarca, e poi a li Stati Uniti d'America era un tali usu: i studianti datu i prufessori i rossi, mele, rosy lu in marmo à un soli. Assai spessu resorted à sta pratica, i studienti fià sperandu "calmari" u maestru, ottene una partitura altu.

Miricani sunnu assà di mele. Sicondu a legenda, duranti la cunquista di la casa di unu di i piunieri impegnati in a cultura di stu fruttu, di cui si pigghiau lu s'allumìngiu di Johnny Appleseed - Johnny Appleseed. Mentri ricetta, torta cù issi frutti sò trovu in diverse publicazioni à u seculu XIV, ma hè in America, u famosu apple pie nun era sulu un confection, è unu di i simboli, naziunale. Per quessa, qualchì espressione stadda in la lingua inglese ricolla à i prudutti pastu.

Pà Apple francese pie (ordine apple pie) - Pà perfetta.

As American cum'è apple pie - com'è American cum'è apple pie.

As facili comu apple pie - comu facili comu apple pie.

Cosa pudia esse piuttostu cà di còciri un torta cù mele? U prima, pasticcerie culoni industriale in generali basatu supra lu pani stale. pruverbiu Russian avissi sonu like this: "pezzo di pane", "Hè facile."

Big Apple (Big Apple)

Chì hè ciò chì si chjama in li Stati Uniti New York, è qualchì volta ancu ogni capilocu. In i 30 anni di u vintesimu seculu, sta cità attrae artisti di jazz di u mondu chì amava a ripetiri: "On assai di differente, mele, mela, ma s'è tù vinciu New York, cunsidarendu chì i più grande mela in a vostra sacchetta."

sprissioni stadda riflèttiri naziunale foto lingua di u mondu. Li permette nfunnu a amparà a lingua è u so tinte, à fà lu in più vivaci, è emutivu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.