Publications è articuli scrittiA puesia

AS Pushkin, "The Poet è a ghjente": una analisi puema

Aleksandr Sergeevich Pushkin "The Poet è a ghjente", scritti in lu 1828. Stu puema hè causatu in a sucetà hè pinioni assai contradictory, cumenti ùn firmavanu ancu dopu à a morte di l'autore. In u so travagliu, Pushkin gira piuttostu abruptly à l 'ammienti, li chiacchiari di lu neru. Most criticu littirariu cunverghjini in upinione, chi Alexander avianu in la menti nun fussi lu populu cumune è i nobili, culpisce puvirtà spirituali è a mancanza di un intelligenza di u presente u travagliu.

U puema "The Poet è a ghjente," Pushkin scrissi pocu dopu à prove i puteri 'à dilli i so penna in lu sensu dritta. Tanti cuntimpuranei chì sapia l 'scritturi assicura chì stu travagliu hè una risposta à i dumanni di l' moralism sculasticu, vale à dì, Alessandro scrissi ciò chì hè necessariu di ellu, ma ùn era u so core è sentimenti. Fia putiri assai differente da ideali di u pueta. Tantu luntanu, tantu nuddu sapia chì Pushkin chiamatu neru.

Oci i umore di u pueta è a so strana a nubiltà, tanti pensa chì a frasa "neru seculari" si rifirisci a la burocrazia, cima. U cuntrariu, una passione per "pignata high" pò mancu esse stata attribuita à u pòpulu, riccu. Ci hè spiculazioni chì in lu so puema chidi u Decembrists Pushkin. "The Poet è a ghjente" - hè un 'esprissioni di evenimenti di frustration parolle chì hè accadutu 14 di dicèmmiru, 1825. U puema ricorda chì pacify i brancu cu friddu, ma ghjustu per u Decembrists era avianu prigiò è i furca.

Sè vo viditi la ditta "The Poet è a ghjente" più largamente, addiventa chjaru chì u Alexander sottu à u pòpulu neri vulia dì nunda in u gran 'arti di a riflissioni. À u principiu di u XIX seculu, a li dami criativu cotti cù qualchi disdegno, iddi nun ghjucà un rolu impurtante in a sucetà. Sonneteer divertiri pòpulu, ma i so puemi ùn sò rializati un significatu suciali. "Canzone di u volu" beddu, free, ma a lu stissu tempu, cum'è un ventu caldu. People ùn capisce u valori di a puesia, si sò tutti più di cunvince à truvà una ricunniscenza, un grana di verità, è micca a gudiri travagghi di l 'arti.

In turnu, u prufeta, sàviu pigghia Pushkin. "The Poet è a ghjente" - hè una prova di lingua stessi da u publicu di vede u so disregard di u principi e valuri. Alexander fu cuimmurciutu dirittamenti nta la rivuluzzioni di u Decembrists, ma fù livari in tuttu, è a sfurzari a so missione, dopu lu fallimentu di na cunciura. Hè ùn avè nunda à chì vede cù a ghjente tamanta chì ùn capisce si, ma solu mocks e ridi.

À tuccà u core di pòpulu, di pone u cuscenza suciale ùn pò Pushkin. "The Poet è a ghjente" - hè un 'esprissioni di maravigghia di lu valuri di matiriali, postu chì a causa di li mori spirituality:. L'autore di vede cum'è generazioni malamenti mori tuttu ciò chì hè bellu. pòvira genti scantati solu circa lu manciari, lu riccu cob in debauchery, nè unu nè l 'àutri nun azzarda circa creatività. Poet Ghjoca u rolu di court jester, è Pushkin ùn hè micca cuntentu. So ch'ellu disprezza apposta di u mondu in u quali si campa, ma ùn waive u so donu, perchè ci conta a rintrunari a ghjente un Certu luminosu è nobile.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.