FurmazzioniStoria

Riforma provinciale in 1775. riforma dâ pruvincia di Catherine 2

À impidiscia i penseri di viddani, Catherine II in 1775 dicidi di pentu liate à Ecumenical lucali. Stu primu passu cundottu à una classa clearer di u mondu tirritoriu di l 'Imperu Russian. Ci hè divintatu divisu in unità amministrativi, chì sò decisa da u numaru di tantu-chjamatu i publicani-paghendu pupulazzioni (genti ca pacà u tributu). U più grande di sti era la pruvincia.

Riforma di 1708

Sicondu à u dicretu di Petru I di 18 di dicembre, u tuttu lu mperu era spartutu in 8 pruvinci: Moscow, Smolensk, Azov, Arkhangelogorodskaya, Kazan, Siberian, Kiev è Ingermanland chì dopu à 2 anni, vinni rinuminata St. Petersburg. Iddi èranu scappari da guvernatori numinatu da u rè. At tali pusizzioni altu tipicamenti rivendicatu Major persunaggi. Iddi ottene una grossa putenza militari, amministrativu, è ghjudiziarie. In più, si sò datu l 'uccasioni di a gestioni di i finances di a so pruvincia.

In u dopu anni porta, ci sò 3 Major unità amministrativi: Riga, Astrakhan è National Linguistique. Provinciale riforma di Petru I stese di uni pochi anni. In 1715, hè stata fatta qualchì cambiamenti à i cullettività. Ci era piuttostu in u gruppu fractional di pruvinci, ca era basatu nantu à un principiu di statìstiche, vale à dì. E. U numeru di famìglie. In u 1719, sti unità amministrativi messe à esse divisu in pruvince. Cchiù tardu, si spartì. U risultatu hè di 250 banni, chì hè cuntrullata da i guvernatori.

It S'avissi a nutari ca lu puntu allegria in la gestione di un vastu mperu d 'azzaru comu lu dicretu di Petru I, è ch'ellu annata 1708. A riforma dâ pruvincia statu solu à u simplificazioni massimu di u miccanisimu di gestione di u paese. A ddu tempu lu statu cunzidiratu quasi par.

cunversione scopu Catherine

A carta principale, chì hè decisa à suvità u prossimu riforma in Russia, hè un documentu intitulé "Istituzioni di a ghjestione di pruvinci di l 'Imperu Russian." Devu dì chì u vigilia di riformi iniziata da Catherine II, u territoriu di u paese, paragunatu à tempu di Petru, digià avutu una grande numaru di spazii amministrativi. Quissa hè duvuta à u fattu chì l 'imperu d' aghjunghje arricchisci nova terra.

riforma provinciale in Russia, iniziata Catherine II, hè à scambià u 23 pruvinci, 66 pruvinci e circa 180 distritti. U so scopu hè di fà cresce u numeru di grande centri amministrativi. Cum'è un risultatu, u numeru hà guasi avviò.

classa

U friscalette, imperu hè divisu in pruvinci, è dopu à i banni. Stu prucessu si faci solu nantu à una basa amministrativi, senza riguardu à ogni fattura, ecunomica, geografica è naziunale. Provinciale riforma di Catherine 2 assicutari u listessu scopu - addattà u novu lignu amministrativi à i giandarmi è i rispunsabilità fiscali.

U siparazzioni successa à criterii quantitative francese, vale à dì. E. u numaru di ghjente. Cusì, in lu tarritoriu di ogni pruvincia hè in casa di circa 400 mila pirsuni, e in la Cuntia -. 30 mila. Dopu una seria di trasfurmazzioni chì hè accadutu da 1728 à 1760, eranu micca squassata i vechji vàscia. Also luvatu la riforma dâ pruvincia è unità tarrituriali com'è pruvinci.

établissement

À u capu di u più grande, unità territuriale eranu guvernatori, chì pudia esse cunsideratu, o cacciatu solu da lu mpiraturi. Aiutatu feranu lu cuvernu dâ pruvincia, cumpostu di un tribbunali e un paru di cinturioni. affari di tassi è finanziariu asircitau l 'Accorso. Educazione è cura salute arriniscìu lu ordini di carità publica. U inégalité dinù sonau cun dui italiani solicitor.

riforma dâ pruvincia di Catherine 2 toccu e amministrazioni quartieru. Ddà, si tense u capu di marina di polizia Zemsky chì hà sceltu i signori lucali. Ci era dinù corpi cullettiva, chiamatu zemstvo usi bassa. In aghjunta à u capitanu di polizia, è ùn ci eranu dui assessors. L'usi dipinnenti statu di polizia Zemsky. Hè dinù a so rispunsabilità à furnisce u baddu di l 'ordine è in u territoriu sottu u so cuntrollu di li vari dicisioni e li liggi di cartilluna pruvinciali. Ma in la cità ci hè una nova post - u capu di la polizia.

Management di parechje unità tarrituriali grande statu purtatu guvernatore-generali. Eranu i tribuni in capu in issi rughjoni, s'ellu ùn ci hè nudda chi cuvirnàu nti sè stessu, è avia u dirittu à entre micca solu i misuri straordinariu, ma dinù accessu direttu à rende à i munarca.

Devu dì chi di lu putiri criscenti hè una annata assai mpurtanti 1775. A riforma dâ pruvincia hà più da cunfurtà la. Cusì dividendu u territoriu di u paese, ci hè u più rinfurzatu la pusizioni di u so bastone amministrativi in tutte e regioni. In più, incù lu stessu scopu di riorganizà u sistemu ghjudiziarie, oltri corpi spiciali sò statu creatu à la polizia e funzioni punitive.

u riurganizà proposé

In u 1769, l 'Cummissione legislativu, tentativi sò fatti à u livellu di pruvinci sparte rispunsabilità amministrazioni è usi. Per fà stu, si prevista à creà un sistemu di quattru-livellu, chi avissi a prividia bighinadu e pruvinciali cumanda, raspravnye pruvinciali Càmera e lu Sinatu, chì hè una corte di appellu.

In la cità ci vulia à tena lu Palazzu dâ pruvincia di e guàrdie. In più, u mutore hè statu spittaculu usi casta - fora di li cuntadini e nobili. Nant'à unu di i membri di Cunfarenza pruposti chì prucessi sò divintatu aperta è publica. Ma à u listessu tempu, ch'elli suppurtatu è i criazioni di classi di li navi. Hè sta doppia strana e firmavanu, infine, siparazzioni di e funzioni ghjudiziarie di lu cuvernu. I deputati sapia chì prutege i privilegi è statutu spiciali di nobili, hè solu pussibule cù l 'aiutu di l' amministrazzioni interventu. Nunustanti chistu, a maiò parti di i pruposti fatti da u Cummissione legislativu, sò statu introduttu in pràtica, quandu l 'inizziu di la riforma dâ pruvincia di 1775.

robba siparazzioni

In u 1769, MPs sò preparatu una legi, chì rigulari i fundamenti di diritti ghjudiziarie. Hè statu pensa à creà qualchi panni: shopping, droghe cun brokerage è marcantili 'affari; spiciali - ch'ellu era in u cumandante di prublemi usi; criminali, giandarmi e civile, - sò impegnati in "deaneries"; spirituali - cunziddiratu cose, église, interna liate à a ghjustizia è a fede; militare - intarvena in criminali capi atti corti.

I giandarmi, criminali è usi civile si pò divide, secondu à u principiu territuriale - in urbanu è rurale. Tutti avianu à entre in un sistemu cumuna di trè-banchina di ô: provincia - quartieru - provincia. Hè dinù anticipò chì l 'autorità ghjudiziarie sarà capaci di evaluate l' ordini vinuti da u guvernu cintrali, in termini di mpurtanza nazziunali. In più, usi urbanu è campagnolu avianu à esse fatta da eletti è Penalisation - aperta. All di ste pruposte, fatta da u Cummissione à u tempu, era di granni mpurtanza di lu forthcoming riforma ghjudiziarie in Russia in 1775.

U sistema di classi

Comu dissimu prima, l 'mutazione influinzatu micca solu l' apparatu amministrativi. riforma provinciale ellu è i cambiamenti in u sistemu ghjudiziarie tiratu. Nun solu drogherie, ma dinù u più rinfurzatu u gruppu di basa casta.

● corti spiciali di la nubiltà foru stabbiluti in ogni cuntìa. Ci era piuttostu di un ghjudicà è dui assessors. Ci sò eletti da l 'nubiltà lucale per un piriudu di 3 anni. High corti provinciale anu ghjucatu u rollu di usi appellate è era piuttostu di i dui dipartimenti di travaglia in dibàttitu civili e criminali. Eranu u solu passi in tutta a pruvincia è era piuttostu di dui pirsuni - i mprinnituri e so diputatu hè numinatu da lu mpiraturi. Si pudia fà cuntrolli è permanenza a attivitati di l 'usi quartieru.

● U Palazzu di bassa in la cità di divintà guàrdie. I so membri sò dinù eletti di una parolla di 3 anni. Per issi battelli i appellate casi era magistratu pruvinciali. Hè cumpostu di un mprinnituri e dui assessors 2 da a cumunità lucali.

● In lu prufunnu massacru ghjudicà quartieru di cuntadini statu. Ci à sente casi civili e criminali. Iddi eranu impegnati in u capi chi vinniru numinati da u puteri. Tribunale di appellu di a viulenza, cima su prus. Cases sò statu fattu solu u francese bail, chì era in la forza per una settimana.

● riforma dâ pruvincia è stitujùtu lu cusì-chiamatu usi conscientious. Iddi foru custruiuti dinù u principiu di casta. Iddi incluse i membri di a nubiltà è u townspeople e cuntadini. Sti prucessi stati svorgi cusì-chiamatu funzione reconciliatory (aiutati risolviri u cunflittu trà i claimants). In più, e so rispunsabilità, è discursi particulare in u rispettu di crimini ingagiatu da populu disertà, o zitelli. Hè dinù interrugatu e cause di a signatura.

● In lu pruvinci frutticultura è usi appellate era u Càmera Trial in dui casi criminali è civili. Si hat a rivindicazione vinevanu a li da i corti è viulenza High provinciale, oltri da u magistratu pruvinciali. Comu regula, Appellu stati accumpagnata da un 'accontu abbastanza grande.

● U Sinatu era lu cchiù àutu di tutti l 'scupi ghjudiziarie.

So what altru hè bellu riforma dâ pruvincia Catherine 2 (annu 1775)? Fu tandu chi u primu tentativu di u dipartimentu amministrazione di a corte hè stata fatta. Ma idda nun ci arriniscì. Guvernatori sò sempri capaci di sta nfruenza l 'esicuzzioni di esempio, per esempiu, u fractionization d' onuri, o di la pena di morti. Cintura Court stati numinatu da l 'auturitati, comu rapprisintanti di i terri avia u dirittu à eliggiri solu assessors. Tanti casi ghjuntu à la polizia a cità. In più, si pesa, è ghjustizia Patrimonial.

òbligu

principi gestione di polizia discutitu dinù à i scontri di u Cummissione legislativu, nanzu u cuminciamu riforma pruvinciali. Year 1771 statu marcatu da u cumpiimentu di u prughjettu, chì travaglia i criazioni di polizia a cità. Eranu à esse l 'unità di l' prutezzione di ordine publicu.

U polizia era rispunsevuli di u supprissioni di parechji atti di misconduct. Per esempiu, stu pussutu esse una womanizing, cumbattimentu, cumparisce eccessivu di lussu, guida viloci o accordi di l'ordine durante servizii è carnivali divinu. Police avia dinù u dirittu di cuntrullari li vari festi, fighjulà u cummerciu à i marcati è netteté di cità, fiumi, food, acqua, e tanti àutri. et al.

By funzioni di polizia prividia dinù u focu cummattimenti, li latri e vagabonds, chì incontrò u sicretu è altri troublemakers. Hè dinù rigulari i reguli di pruduzzioni è u cuntenutu di u ustarii. In più, òbligu di polizia incluse cuntrollu nantu à tassi, accunciamentu urbanu è urganizazione di parechji evenimenti.

autorità di polizia

riforma pruvinciali si messe Catherine 2. L'annata 1775 disposti per a creazione di un numaru di guardii di polizia spiciali. Ma lu pruggettu "u Cartula di u deanery" tirminau solu 6 anni. L'annu doppu, lu publicatu. Si era piuttostu di 14 capituli e 274 articuli. Sta cartula definisce a struttura di i giandarmi, u so sistemu, u principale aspetti di l 'attività, oltri ca comu' na lista di atti chì sò cundannata.

auturità vutatu à a lege di u tribunale a cità addivintau deanery. U numaru di i so cullaburatori, era councilors Rathmann, ufficiali di polizia intarvena in dui casi criminali e civili, lu sinnacu (o capu di lu cumannanti) è lu capu di la polizia.

Per altra, tutti la cità fu spartuta nta quarteri e parti (sizzioni successa in u numeru di palazzi). polizia capu dipartimentu BetaGamma hè in parte, è à u primu quartu - i overseer. All lungimi era in l ' "Table di ss". Ci purtava u puteri di polizia autorità pruvinciali. Hè quelli chì per esaminà tutti i quistione liate à a pusizioni Guigard o di distinazione. Police in la capitali cuntrullata parta da u Sinatu.

offenses

A "Cartula di i so cumpatriotti" fù élève un numeru di offenses e sanzioni, chì duvia esse in u cumandante di i giandarmi. Quì sò qualchi d 'iddi:

● atti riguardanti non-rispettu incù i leghji è autorità giandarmi;

femu ● andà contru à u cultu di a fede ortodossa, è cum'è un inseme;

● mangiunarii;

● atti chì prufananu l 'ordine publicu;

● azzione chì sò contru à u regulamentu di i so cumpatriotti, cume Agriculture, rapprisentanu interdetti, si, jurons, costruzioni, senza pirmissu, misconduct;

● attivitati criminali direttu contru à l 'ordini dìcini, u duminiu di l'individuu, è altri.

I giandarmi hannu lu dirittu di dumandà à violators di l 'ONU solu per uni pochi di gattivi mendi, per esempiu, per pusessu illegale di armi, cabbina di a pruprietà, efficaci contru à orthodoxy, l' accordi di e règule usi, è cetara è cetara. D. Ma più di tutte e polizia intarvena in u essais travaddi è l 'allungamentu trasferimentu di i matiriali racolta in lu Palazzu. A sola cosa hè micca travagliu, cusì hè cun crimini pulitichi. Per stu scopu, ùn ci era altri córpi.

riforma dâ pruvincia di Catherine 2 cuntribuitu à l 'distaccu di puteri esecutivu, eddu è ghjudiziarie. Tutti i corsi, fora di l 'furtezza, si messe à piglià un rolu di più attiva in Ecumenical lucali. Dinù a so 'curti stata impiantata per ognunu d' iddi. In più, a riforma dâ pruvincia mette una fine à u funziunamentu di guasi tutte e letteraria. Eccezzioni eranu solu i più impurtanti - Foreign, Defense e Saline. Rispunsabilità cartilluna liquidated sò cummossi à l 'auturitati pruvinciali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.