FurmazzioniStoria

Madre di surdatu Stepanova Epistiniya Fedorovna: biografia, le foto di famiglia

Duranti lu Great War Refrains, genti vinniru u prima lìnea, si travaglia in u furgoni, crià dischi in l 'industria è agricultura. Tutti i so sforzi sò anche solu in u culleghju. Mamma mandò a so mariti è i figlioli di u fronte, è bramosu di un ritornu diffusioni e vittoria. Addulurata anni, su di stace. Quissa hè una vera ft di matri. Parechje sacciu Stepanova Epistiniya Fedorovna, hè pussibule à leghje avvinta in stu articulu. Idda d'una donna spiciali chi detti a nascita à i so figlioli-suldati.

Epistiniya è Mikhail Stepanov

Born in 1882 in Ucraina Stepanova Epistiniya Fedorovna. Foto di una donna, pò esse trovu in musei. Dapoi u ziteddu, idda stava cù a so famiglia in u Kuban. Da un 'età dô idda accuminzau a travagghiari comu un labourer: andà dopu à u bistiame, muntagnera' acelli, pulito u pane.

Cù u so maritu Mikhail Nikolaevich Stepanov (1878 - 1933) scontra solu durante courting. Si travaglia nant'à u righjitore agricula. a famiglia rivela Stepan statu u May 1 ferme (ferme Ol'khovskii). Iddi avianu 15 i zitelli, ma per via di e malatie di zitiddina, è murtalità altu cherubini, piscina tragicu, vivant ci era solu 9 i figlioli è una figliola. Ci campava in armunia, u rispettu è aiutà autra. Stepanova Epistiniya Fedorovna - madre-heroine &, ùn ogni donna hà da esse in gradu in a so vita à dà a nascita à quindici i zitelli è sensibilizà dece di ste ghjente degna.

U destinu di i figlioli di Stepanovs

Donna, hangar assai di lacrimi, veghjanu da i so certificati amatu di u fronte. Ma, malgradu quessa, ci hè statu un assai forti Stepanova Epistiniya Fyodorovna, quale biografia hè statu stampatu parechje volte in parechji musei Russian. U destinu di i nove figlioli sò girava fora un'antra manera:

  • Alexander (1901 - 1918). Fù tombu da i bianchi di assisting l 'armata di l' Armata Russa.
  • Nicola (1903 - 1963). Andò à u fronte, comu un vuluntarii spartuti à aostu 1941. Rilegato: North Caucasus, Ukraine. I ricevutu in ottobre 1944, seria frantume ferita di u pede dirittu. Shards ripigghiau, nun tutti, qualchi firmati. Ritornu di a guerra, Stepanova Epistiniya Fedorovna riscontru. Iddu murìu da l 'effetti di gravi.
  • Basil (1908 - 1943). Shot da i tedeschi in dicembre 1943. Iddu fu sippillutu in u paesi Sursko Mikhajlovka.
  • Philip (1910 - 1945). Iddu muriu u February 10 in un campu nne nazzista.
  • Fedor (1912 - 1939). Tombu in a Battaglia di Khalkhin Gol. Iddu fu attribuitu u medaglia "Per Curaggiu" (poti).
  • Ivan (1915 - 1943). In autumn 1942 fù cunquistata è fù tombu da i tedeschi. Iddu fu sippillutu in u paesi Drachkovo.
  • Ilya (1917 - 1943). Fù tombu in lugliu di lu 1943 duranti la Battagghia di Kursk. Iddu fu sippillutu in u paesi Afanasova.
  • Paul (1919 - 1941). Sott'a U Turchinu difenda la fortezza Brest in la prima ore di l'ultima guerra.
  • Alexander (1923 - 1943). Heroically muriu nta lu 1943 a Stalingrad. Eroi di Unioni Suviètica (poti).

tempu Discussione

Epistiniya Fedorovna accolta à i figlioli, fronte, friulia so knapsacks cu 'amuri e, sperandu per un ritornu diffusioni. Unu da unu, accumpagnati da un ochju periferia. Era liscia primu campu di strada, dunque spùntanu nanticchia, su lu virsanti. A persona niscenti hè stata longa vistu, à l 'sparì. Mali pisanti è tristezza cù ogni passavanu nantu u modu u figliolu diventa di più è più. Iddi eranu solu incù a so figliola Valya aspittà i figlioli.

Trimava nutizia spetta da lu fronte, Stepanova Epistiniya Fedorovna. mamma figlia hà suppurtatu e 'aiutu cù u housework.

minacciavanu di littri

Tutti l 'anni, a guerra ùn aspittava di nutizia da i so figlioli. At prima i zitelli scrissi à spessu prumittiu di vultà prestu. E poi lu littri sò andatu. Mother languished in linchi, bramosu di u destinu di i figlioli. Sei mesi durò l 'accupazzioni. In la primavera di lu 1943, regione Krasnodar statu liberatu. First ghjunse nutizia da i figlioli lingering. E poi cumincionu à vene à funerals in, unu dopu à un altru.

A mamma avia una padrona neru longu, tutte e aspetta di i figlioli di nutizia da, credi ch'elli sò vivi. Ogni tempu vi furmari na cursa a la casa la postman, lu cori di matri bramosu a chiacchiariari. Cosa hè - a nutizia, o duluri tamantu? È ogni vota svigliatu un littira rigulari di la morti, lu cori l'matri accumincia prufonda firita sangu. Finu à pocu tempu fà, si stete forti Stepanova Epistiniya Fedorovna. Famiglie di e donne hè di particulari mpurtanza, dunque, per intarrà i figlioli hè pauroso è ncridibilmenti adduluratu.

donna Soviet strasurdinariu

About famiglia Stepanovs fù cunnisciuta solu dopu à a guerra. Epistiniya Fedorovna unu di li primi e donne Soviet ricevutu u Order of "héroïne Mamma". About idda è i so figlioli, fù scritta biugrafichi themed, libru museu apertu. e cose racolta tutti i nove figlioli ùn ponu esse chjamati parolla secca "percorsu di u spaziu." Dopu tuttu, ogni cosa hè purtatu, ogni bene stà - a memoria di matri di un surdatu. Ci sò tutti imbued cu 'amuri e tenerezza ricìprucu, rispittà i figlioli.

U museu hè piglia tuttu u risparmiu è a cunsirvazioni di a materia, in a cumpetizione di l 'accupazzioni: u libru magre di puemi di Ivan, carìssimu Skripka Vasiliya, una piccula manata di a terra da i sta tomba di Alexander. Figlioli littri risposta mandatu da u prima lìnea di l 'uspitali è u prima lìnea a aiutari sentu lu atmusfera di amicìzia è u rispettu. Lettura, u solcu di a littri, rapprisenta l imagine di u so figliolu, scriviri na littra e pòrtanu Saluti è fratellanza.

A filmi circa una mamma

una cosita cortu circa Epistinii Feodorovna, chì fù anale ogni ghjornu Fara u picculu screnu in un museu tematica. Film ùn hè micca artistica e ducumintariu, cu nuddu Elastam. Ma malgratu a mancanza di effetti particulari è Metropolitana newsreel di l 'azzioni militari, i filmi sneaks fin'à u scorni più ammucciatu di l'anima di u so cumpunenti emutivu. U caratteru principale - una donna, medio-fattu mmicchiari. Vistutu simpliciamenti, a so testa, cupertu cù un pannu biancu. Stepanova Epistiniya Fedorovna solu è pianu pianu dici a storia di a so vita. Stu cosita - un monologue, ùn ci hè micca locu di soprappiù.

Si principia u racontu di chì maraviglia tempu quandu ci era a crisciri i figlioli è figliole. Simple e parolle, li disse a donna, Italiana in l 'arma. Unwittingly principia à empathize. U soliloquy tranquillu infurmazione à tutti li spittaturi. Ucria pienu i so ochji, tutti i wrinkles sò smoothed fora, comu si illuminata da a nella stessa. Mani e la testa cerca l'figliolu cù un capeddu Chjara è letu, a cria, s'erani abbracciacati. A storia chì và lisu à u tempu, quandu hà accumpagnatu i so figlioli. Ùn si pò aiutà sintimentu u listessu sivirità di lu cori, si avelli cù i so figlioli, cù ciò chì mamma. Comu idda era cuntentu ogni nutizia, comu si per uni pochi di minuti, daretu à i tempi filici. E idda nun ci vogghiu cridiri ca li so 'figghi foru ammazzati.

Lump a mio gola e lacrimi à l 'ochji di u pubblicu vinutu da u silenziu in a sala, quandu a mamma principia u racontu di comu idda era statu dettu circa la fini di la guerra, e idda corse à scuntrà i suldati. trimannu vuci Intermittent, tenia u cunfine di u pannu di i so ochji, ùn hè raccuntu unhurried. Cosa un gran duluri di aviri l 'ultimu filaru: "Tutti i zitelli vai, ma u mio ùn è micca." Quellu chì pari un film, à sente a storia di la matri tranquillu à crede in bonu. Stu filmu cortu rinisciu a pòrtanu tutti i sentimenti l'matri: felicità, lu duluri di siparazzioni, amarezza, aspittannu e gran duluri di perdita.

Portrait di u museu

Quandu voi viditi un Fotografia neru è biancu in un museu tematica, vi vede una donna sèmplice cù ochji maravigghiusu, radiating calmu è a saviezza. U solu ritrattu hè stata digià in la vichjàia; ma chi si duna tutti li sustanzi di ànima maternu. a vita tranquil & è silenziosu, piena di figlioli, aspittavanu vissutu Stepanova Epistiniya Fedorovna. Angosce, sur è viulenza ùn ci rumpu lu, ùn induriti core amurusa.

La matri di tutti i suldati

Dopu à a guerra, hà ricevutu una grande vulume di currispunnenza, tanti pirsuni hannu mannatu littri a idda. È ogni persona hè a Epistinii Feodorovna hè parolle chì Stà cù sentimenti l'matri. A lettera da un suldatu Vladimir Lebedenco, in lu quali dumandatu pirmissu à guardà Epistiniyu Fedorovna a so mamma, aiutò à truvà novi forzi è piglia u so dumanda. Cridenza in u bè è di sperenza di u megliu, ùn hà purtatu à a so vita.

ùrtimi anni

Epistiniya Fedorovna in ùrtimi anni vissutu incù una famiglia sola figlia Wali in Rostov-u-Don. Ma li mancava a so casa, induva passati i tempi filici. Sicondu à a tinuta, chì hà passatu tutta la vita diffìcili di matri di un surdatu. Iddu murìu 7 ferraghju di u 1969, annata. Cù u pruvista di onori militari fù intarratu in i paesi di l 'Dnieper. Muntatu u situ militari di u memoriale trà tutta a famiglia Stepanovs.

In u 1977, of Merit statu attribuitu l 'Order of Refrains War gradu I (poti). Rhode Stepanovs cuntinueghja, ùn ci sò avà tranni discinnenti direttu - circa 50 figliulini è granni figliulini.

Hè difficiule à sente tutte e l 'emozioni è sentimenti di la matri, hà campatu quasi tutti di li so' figghi. Quissa hè una vera ft di matri-heroine &, benedettu in le exploits militare di i so figlioli, micca à perde a fede è speranza. Gordo diventa, quandu s'ampara chì ci sò Mamma cum'è Stepanova Epistiniya. Figlioli, photos chì sò trove cullucate in musei, di sicuru, amatu è i so rispittati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.