FurmazzioniStoria

Ucraina: la storia di la pussibbilità. Di tarra in Ukraine: a storia

tarritoriu l'Ukraine abitata da genti digià almenu 44.000 anni. Pontic-Caspian francese steppe hè a scena di mpurtanti eventi storichi di u Brunzu. Quì ci hè una migrazione di i populi Indo-European. In u listessu Mari Neru è lu Caspian Casanova populu ammansate u cavaddu.

Più tardi, in u Crimea è i Dnieper vissutu Scythians è Sarmatians. Infine, sti terri èranu abitata da Slavs. Fu funnatu lu statu medievali di Rus di Kiev ', chi disintegrated in lu XII sèculu. By u mezzu di u seculu XIV, u currenti terri Ucrainu stati cuvirnaru da trè forze: a Auru, lu Granducatu di Lituania e lu Polacco Regnu. Cchiù tardu, lu tirritoriu era spartutu puteri com'è Krymskoe Hanstvo, Rzeczpospolita, l 'Imperu Russian e Austria-Ungarìa.

In lu XX seculu, ci era un Ukraine indipendente. A storia di a nascita di u paese, accumincia cu provi à creà u UPR è ZUNR States. Allora si hè furmatu l 'ucrainu Sucialista di l' Unioni Suviètica. Infine, l 'indipendenza di Ukraine, cunfirmata da un referendum è ricunnisciutu da i cumunità ntirnazziunali statu pruclamatu in 1991.

L'antica storia di Ukraine

scavi archeologicu specificà chì Neanderthals vissutu in l 'Occidenti Mari Neru cum'è principiu comu 43-45 millenniu aC. In Crimea, muri appartèniri kromanoltsam scupertu. Iddi sò datatu 32 mila anni aC.

À a fine di u neoliticu in li terri Ucrainu ci cultura Trypillian. So punta hè arrivatu in u 4500-3000 anni aC.

Cu l 'avventu di l' età di Ferru à traversu u Casanova di u Mari Neru Northern passau tribù Dacian - l 'antenati di Rumeni mudernu. Allora tribù numadi (Cimmerians, Scythians è Sarmatians) abbitata u paese di Ucraina. A storia di sti tribbù hè cunnisciutu micca solu di i siti archeològicu, ma dinù da fonti scritti. About Scythians mintuatu da Erodotu in i so scritti. Li Greci funnaru li culoni à a Crimea in lu BC VI seculu.

Allora, u territoriu di Ukraine vinniru li Goti e l 'Unni. Stu hè accadutu in u III-V seculu dC. In u quintu seculu, ci era tribù slavi.

In lu VII sèculu a l 'Casanova Ucrainu ci hè statu di l' Bulgars. Ma prestu cascò luntanu è era nfluinzata da u Khazars. Stu populu numadi da a l 'Asia cintrali, funnatu lu paisi, ca facía parti maiò tirritori - West Kazakhstan, u Caucasus, u Crimìa, lu Don francese steppe e Ucraina urientali. A storia di a nascita è froris di u Khazar Khanate hè pussutu cunnessi cu lu prucessu di criazzioni di l 'statehood di u Slavs urientali. Hè cunnisciutu chì u titulu di Kagan era prima prìncipi Rus.

Rus di Kiev

A storia di a Ukraine cum'è un Statu, secondu à parechji circadori, cuminciava à l 'annu 882. Chì hè quandu Kiev fù cunquistata da Prince Oleg Khazars e addivintau lu centru di una vasta aria di u paese. In una sola statu stati United Maison drevlyans, Ulichi, Bianchi Monica è altri tribù slavi. Oleg ellu stessu, sicondu à u cuncettu Historiographie duminanti hè Outsider.

In l 'XI sèculu dû Rus addivintau lu più in u territoriu di u statu di l' Europa. In fonte uccidintali di u tempu si terri èranu cchiù spissu idintificata cum'è Ruthenia. U nomu di Ukraine fù prima mintuatu in i ducumenti di u XII seculu. It significa "arice", "Paese".

In u XVI u seculu, u prima map of Ukraine ci. Casca sottu à stu nomu sò lassatu Kiev, Chernigov è Pereyaslavl terri.

U adoption of Cristianesimu è usati Russia

U principiu di pùblicu di Cristu, sò affaccatu in Crimea almenu in u IV seculu. Lu cristianesimu addivintò la riliggiuni ufficiali dû Rus di Kiev in 988, à l 'iniziativa Vladimira Velikogo. U primu capu di u Statu fù battezu da a so minnanna, Princess Olga.

Duranti lu regnu di Yaroslava Mudrogo statu accettatu gruppu di liggi, canusciuti comu lu "Russian Verità". Era un tempu di i più putere puliticu di u statu Rus. Dopu à mannu a morte Jaroslav usati in èbbica siparati Rus, spissu conflicting cun unu altru regnu.

Vladimir Monomakh pruvatu à fà rinviviscia una statu criscenti, ma in lu XII seculu Russia infini disintegrates. Kiev è la Galizzia-Volyn principato, addivintau ddi tirritori, chi poi ci fubbi Ucraina. A storia di a pussibbilità di Russia, accumincia cu l 'ascesa di i cità di Suzdal, ca era un centru puliticu è culturale di i terreni Russian a nord-orientali. In seguitu, a capitale di sti tirritori addivintò Mosca. In l 'ovest di lu Principatu di CREME hè u polu unni vinni furmata a nazione Belarusian.

In 1240, Kiev fù sacchighjata da i Monguli è u longu persu ogni influenza pulitica.

Galicia-Volhynia

A storia di a presenza di u statu di Ukraine, secondu à certi scinziati, principia in u XII seculu. A ddu tempu, cum'è l 'autunnu principato sittintriunali sottu à u putere di u Auru à punente sò dui statu Russian indipendente incù u so capitali in Galich è Lodomir (avà Vladimir-Volyn). Dopu à a so associ furmati Galicia-Volhynia. At a punta di u so putere, hè inclusa Valacchia è Bessarabia è avianu accessu à u Mari Neru.

In lu 1245, spiciarmenti Papa Nnuccenziu IV ncurunatu Prince Daniil Galitsky è u garantitu lu titulu di re di All Russia. A ddu tempu lu principato, purtatu una guerra difficiuli contr'à u Mònguli. Doppu la morti di Daniila Galitskogo in 1264 era riesciuta da u so figliolu Leo, chi si trasfirìu a capitale di l 'a cità di Liòpuli. Cuntrariu di u so babbu, chì tinia un vettore pulitica pro-Western, chì si n'andò in a ghjocu incù u Mònguli, in particulare, ci fici pi scuntrarisi cu nogai Khan. Nsemmula cu so 'Tatar alliati Leo occupatu dâ Pulonia. In 1280, si battenu la ungarisi e pigghiò parti di Transcarpathia.

Doppu la morti di Liuni accuminciò tramonto Galicia-Volyn principatu. In lu 1323 in la battaglia incù u Mònguli tombu l 'ultimu raprisintanti di u ramu di u Rurik. Doppu ca, Volyn passò sottu u cuntrollu di prìncipi Lithuanian Gedeminovichey e la Galizzia cascau sottu u duminiu di u Polacco corona.

Rzeczpospolita

Dopu à l 'Unioni di Lublin terri ucraini divintò parti di lu Regnu di Pulonia. Duranti stu pirìudu, la storia di la Ukraine cum'è un statu asisti, ma era a stu tempu furmò la nazzioni Ucrainu. Cuntraddizzioni trà cattolici Polacco è Rusyns Orthodox, falsi risurtatu in la tinzioni etniche.

Cusacchi

Pulacchi era interessatu à difenda i so cunfini orientali di l 'Imperu Uttumanu è u so vassalli. Per sti mutivi, ci hè megliu adattu Cusacchi. Ch'elli ùn riflette chè u abbinutu dî khans Crimean, ma ancu participatu à a guerra di u Commonwealth cù u regnu di Mosca.

In cumpetizione di u Cusacchi Merit Military, nobili Polacco ricusatu di dà li à l 'autonumìa menu impurtante, evitannu invece di niari a maggiuranza di la pupulazzioni ucraina in la furtezza. Stu purtau a cunflitta e armati.

Appoi, ntô 1648 lu cuminciau a guerra di libbirazzioni guidatu da Bohdan Khmelnytsky. E di l 'Ucraina intrutu in una nova fasa. Isciutu da u rivuluzzioni statu Hetman fù circundatu da trè forze: l 'Imperu Uttumanu, u Polacco-Lithuanian Commonwealth e Muscovi. A piriudu di maneuvering pulitica.

In 1654 Zaporozhye Cusacchi intrutu in un accordu cù u tsar era a Mosca. Poland pruvatu di ripigghiari cuntrollu di i territori persu da vulè cun cuntrattu Hetman Ivanom Vygovskim. Stu havi avutu lu risurtatu in una guerra trà lu Commonwealth e Muscovi. It finì cu lu vulè cuntrattu Andrusovo sottu chì Hetman partenu a Mosca.

Sutta lu regnu di l 'Imperu Rumanu Russian e Austria-Ungarìa

A chì seguitanu a storia di Ukraine, li cui tirritoriu vinni spartutu trà i dui paesi, hè caratterizata da u sorghja di a cuscenza naziunali frà scrittori è intellettuali.

Duranti stu pirìudu la Empire Russian infini U l 'Krymskoe Hanstvo è piglia più di u so tarritoriu. si faci dinò di trè parti di la Pulonia. Cum'è un risultatu, a maiò parti di u so paesi, pupulatu da ucraini, hè una parti di la Russia. Galicia movi à l 'mpiraturi.

Nummurusi scrittura russi, artisti è omu di XVIII-XIX sèculu avìa radiche Ucrainu. Tra li cchiù famusi - Nikolai Gogol è Pyotr Ilyich Donizetti. In guasi tutti i Elite, comu la Russia, ci hè a Galicia da u Austriaci, e li pulacchi e ucraini suprattuttu paisani.

ripigliu naziunale

In lu XIX sèculu a l 'Europa urientali accuminzau lu prucessu di ripigliu culturale di i populi chì era sottu à u putere di grandi imperi - l' Austria, Russian e Uttumanu. I nun stari latu da sti tinnenzi e Ucraina. A storia di a nascita di u muvimentu per indipendenza naziunale principia in 1846 cù a fundazione di a Santa Maria, è Church cunfraternita. Membru di stu urganizazione statu macari pueta Taras Shevchenko. In seguitu, u partitu di suciale-dimucràticu e rivuluzziunari, nantu-autonumia di i terreni Ucrainu.

In ghjiru à u listessu tempu, in 1848, in Liòpuli si messe u so attività "Supreme ucraini Cunsigliu" - la prima urganisazione pulitica di ucraini Western. Mentri duminati dî suviètici Russophile e sentimi nantu-Russian in u intellighentsia galiziana.

Cusì, a storia di a Ukraine in u so frontiere prisente principia cù a nascita di partiti orientatu nationally in u mezu di u XIX seculu. Si furmò lu tèrmini di un futuru statu unificatu.

A Prima Guerra Munniali e lu crollu di imperi

Chi si messe à u 1914, u cunflittu armatu hà purtatu a l 'uccupazzioni di l' granni li munarchìi in Europa. I populi di tanti seculi campava sottu u duminiu di i putenti imperi, avia un casu di definisce a so sorte.

20 di nuvèmmiru, Republic 1917 People l'Ucrainu statu stabilitu. A January 25, 1918, hè dichjaratu a so piena indipendenza da a Russia. Un pocu più tardi, u spizzò, su l 'Imperu Austru-Ungàricu. Cum'è un risultatu, 13 nuvembre, Republic 1918 West People l'Ucrainu statu pruclamatu. January 22, 1919 tinia un Reunion di u UPR è ZUNR. Tuttavia, la storia di la pussibbilità di u statu di Ukraine hè luntanu da a cumpleta. U novu putere hè in u mezu di una civili e poi la guerra suvièticu-pulacca, e comu un risultatu persu u so indipendenza.

Sucialista

In lu 1922 lu statu creatu u Ucrainu Soviet Ripùbbrica Sucialista, chì divintò parti di l 'Unioni Suvietica. Dapoi i surghjenti, è davanti à l 'Unioni Suviètica, sùbitu, si faci sicondu à mezu à i republics di u putere ecunòmicu è influenza pulitica.

Mappa di Ukraine in stu periodu hè statu cambiatu in parechje volte. In u 1939 fù turnaru a la Galizzia e Volyn. In u 1940 - qualchi lochi nanzu appartinni a Rumania, è in u 1945 - Transcarpathia. Nfini, in 1954, in Ucraina fu agghiunciutu Crimea. U cuntrariu, distretti Shahtinskii è Taganrog stati trasfiruta a lu 1924 in Russia, è in u 1940 u Moldavianu Sucialista partutu Transdniestria.

Doppu la secunna guerra munniali Ucrainu Sucialista diventa unu di i paesi funnaturi UN. Sicondu à i risultati di u censimentu dû 1989, la pupulazzioni di la Ripubblica assummava a quasi 52 miliuna di pirsuni.

indipendenza

Cù lu crollu di l 'Unioni Suviètica, in u 1991, Ucraina addivintò un statu ndipinnenti. Stu statu venuti da u sorghja di sintimentu patrioti. January 21, 1990, trè centu mila ucraini organizatu una catena umana da a Kiev di Leopoli in favori d 'indipendenza. Iddi èranu basatu partiti cu pusizzioni naziunali-patrioti. Ucraina addivintò lu succissuri legale di u USSR e Republic l 'Arcusgi l'ucrainu. U guvernu jeter in esiliu ufficiarmenti trasfiruta a so puteri à u primu prisidenti Leonid Kravchuk.

Comu si pò vede, di la storia di Ukraine da tempi antichi hè statu pienu di grande vittori, scunfitti unparalleled, catastrophes nuvelle nòbbili, trimendu è passiunente.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.