FurmazzioniStoria

Guerra di viddani '

Guerra di 1773-1775 cuntadini 'Ùn hè a prima rivolta di i paisani. Già deci anni prima di stu casu, accussì affirmazioni era più chè una quarantina. Signore purtò i so servi a la dispirazioni. L'ùrtima parti sò à spessu fattu assai successu è ùn pinsannu a scappari. À mezu à a ghjente cumuna sparse falzi Manifesti è dicreti chì hè circa à esse luvatu sirvitù. Ci era parechje imposteur. Cusì, era ufficiarmenti arregistrata sei casi di aspettu sulu, "Petru III», chì intreccia muriu nta lu 1762. Contru à l 'industria di u evenimenti discritta, è spizzò la guerra, viddanu guidatu da Emelyana Pugacheva.

Iddu era natu in u lu Don, in u paisolu di Zimoveyskoy (in u listessu, unni vinni un centu anni nanzu chì e Stepan Razin). Ancu in i 17 anni ch'ellu era à a guerra cù a Turchia, e Prussia. Di curaghju in battagghia, arriciviu u rangu di fate. Emelyan fu arristatu di difenda i interessi di Cusacchi strasurdinariu e cuntadini. In 1773 scampau da a prigiò in Kazan. Apparisce in u Yaik, iddu stissu accuminciatu cum'è Petru III e stavanu attornu a l '80 Cusacchi. Duie settimane dopu, u numeru di i so 'esercitu hè digià 2500 pirsuni.

a guerra di viddani ancu si messe à mezu à i Cusacchi, idda è u travagliu, è raghjunghje servi nun è artigiani, è li rapprisintanti di tanti nazioni di la riggiuni dû Volga. Oltri a chistu, sottu una bandera unita di odiu di mastri di l 'Old cridenti, musulmani, musulmani è ortodossa. E. Pugachev limòsine detti ordini è manifests. Lu cchiù famusu di li prumisi a la vecchia inglese serf vuluntà, tarra, terra, li liberata da li tassi.

a guerra di viddani principia u listessu Yaik. Prima e truppe Pugachev catturau la piccula cità nant'à u fiumu. Allora assediata e Orenburg - un postu impurtante in lu sud-est di la campagna. To jump bail fora la cità di e truppe Queen guidatu da General Kara. esercitu generale fù scunfittu, Bashkiri, chì u so accumpagnati, pigghiò lu latu di Pugachev. e truppe furmati cuntinuau a cunquistari la cità di la Russia.

Un annu cchiù tardu Pugachev infini battenu vicinu Orenburg. Viddanu War intrutu in u so sicondu fase. Detachments ribbelli ritornu à l 'Urali, raghjunghje a so schieri e, doppu si trasfirìu a Kazan, cunquistau lu. Tuttavia, la cità falava à e truppe Queen guidatu da Michelson. In sta battagghia Pugachev hà fiascatu. Cinque centu di a so ghjente, si trasfirìu a l 'autru latu di l' Volga.

War cuntadini 'finì cu lu volu di Pugachev, anchi si paria piuttostu invasioni. Tramutà, lungo u Volga falà à se rendre à Don, a so truppe cuntinuatu nant'à u modu di catturà i cità. E sulu l 'ultimu prova a catturari Tsaritsyn spéciale una disfatta finali. Pugachev incù una manata di Amis Sicilia mmucciatusi cavallieri lu Volga, sperandu à incascià subitu un gruppu novu. Tuttavia, ci eranu armati da ricchi chi pigghiaru lu mannau a la cabbia regina Moscow a guadagnari thereby a so favuri. In ghjennaghju di u 1775 Pugachev fù prucessu longu cù i so partighjani su Bolotnaya Square. Iddi eranu puniti, è altri membri di u spettaculu. Paolo, ca prumovi la furca cu suldati penciuli di l 'omi faete sò isciutu in muvia à traversu u Volga à intimidate populu è impedisce la pussibilità d' un altru rivolta.

L'esercitu di viddani, guidatu da Pugachev fù scunfittu, nunustanti la missa. U mutivu di stu statu u so spuntaniamenti, cuncintrazzioni di trafficu in una sola locu, un rigalu disette d 'armi, differente statutu suciale di i participanti, a mancanza di ugettivi chiaramenti indettu, un prugrammu chjaru, una fede naive in u bè munarca.

Ma lu servu comu na di stimulus di Catherine II di un numeru di riformi incù u rispettu di i corpi rigulamenti nant'à u tarrenu, com'è puri lu granni successu di u ligislazzioni nant'à i diritti di l 'classi a pupulazioni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.