Food and drinkRecipes

Veal roll: i più ricchi, una varietà di raccogliati

A soia hè più populari cum'è vignaghjolu perchè elabura più faciule è faciule. Invece, in l'annu recenti, a ghjente hà sempri sfruttatu a carri di vacca, perchè hè menu grassu, chì ghjè un mutivu pesu. È se vulete sentu savuroso à una tavula senza guadagnà longhi, aprènghje cumu coccianu viaghji. Hè più spessu sirvutu com'è pratiche festa, ma, a causa di a so incompetenza, pò ancu esse mandatu nantu à un ghjornu di a notte.

Rolla cun pira

A causa di u fattu chì a vigna - ave la carni hè dura, u cottu u solitu cù leghje. A maiò spessu cù i pumati chì sfarinze i fibbra. Per a stessa raggiuni, viaghjate rotolate cù u stuffed son fattu. È cù assai sfarenti: da u grassu à u furmagliu, l'espinacche o manomelli. Hè chjamatu per daraghju dulcezza à a carne. Aghju prupostu una ricetta inusual cù pira. Per fà simplice, a tassa rende brutta è suciosa, è u gustu hè ricunnisciutu è raffinatu. Grammi di 600 vitella ci anu da esse cutati à 7-8 parti. Tutti i prossime - ùn hè micca assai ghjustu, perchè a carne ùn micca sparisce. Dui grandi fugliali sò scumpiuti da a pelle, sò liberati da u mezu è sò chjutu in quartieri. A tagliilla si sfuci in una mistura di parmesani rossu (un paru di cullettes), pezzu di Muscat è a cantità di sal. Dopu à 15 minuti, l'articuli di piru sò poni nantu à a piccola, a carne hè bè fugliate è vendita. Ogni rotulu di viteddu hè migliu in farina è frittu in l'oliu (megliu mischjianu l'oliu è cremosi). Prunùn "sausages" sò stati dispunibule nantu à un fragnu di paglietta o in un mudellu, pienu cun un vetro di vinu biancu è dipoi in u fornu per 10 minuti. Un ghjornu di minuti prima di fine, tutti i rotuli sò sbrizziati cù u cunce Cognac (0,5 stacks sò abbastanza). Believe à mè, questu viteddu corsu, cottu in u fornu, serà u vostru patu favorit. E micca solu grazia à i qualità gustativi, ma ancu a simplicità di a cucina.

Rapa friscu

Per ellu, ùn avete bisognu di palletà u carne, se pudete taglià a tagliata cù i chjavi. Ogni pezza di vitedda hè strufinata cù salitu è pezziunatu, anu chjappu di trè oliu sò stati nantu à questu, in una parolle finita di pate o peccatu, chì deve esse sprinkled con basilola piccu è furmagliu fugliale (hè megliu di misurà dui tipi, per esempiu ricotta è parmezzu). U riposu hè imbratu in carne; U rotulu hè viaghtu è frittu. Aggiungi un paru di piume di cipolla picca, u piendu hè diluitu un pocu. Allora, in un corru di viteddu steellate, un parechje di tomate si mette in u soiu, brushed and mashed, u so juice è 0,5 tazzi di caldu si spingi (preferibile naturali, ma ancu da un cubu). Una culloca di albaicilie è un clavu di agliu crushed sò spressi in. In questu forma, un corru di viteddu hè stufatu per una ora è mità. Allora u so propiu "saucisse" hè eliminata, è a salsa hè preparata per altru 8-10 minuti. A fine, pò essa spertu cù u sali (siddu pari chì ùn hè micca abbastanza) è pimenta, è poi l'acqua di u pranzu.

Rotulu cù prugne

Questa ricetta necessaria a destrezza culinaria, perchè i rotuli di vitedda sò fatte micca di pezzi sdi di carne, ma da carne piccetta (miglu di quattru veli plus un pezzu di grass grammi in 50, salinu è pepite rosatu). Havi esse distrutta nantu à una scheda di pergamena, in u centru, sparghje 20 pezzi d'prune (l'ossi sò sappiutu o immediatamenti pigliati frutti senza elle), sprinkle cun albacea machina è pimenti nìvule. Allora u sughjettu in u papetu fugliali, u vinu hè stituutu cù un filu, a meza ora andò in u forno (200 gradi). L'ultima tappa: u pergaminu si sviluppa, a cima hè sfacciata cù una cullette di teriyaki (o u vostru piazzetta salsa di tomate mixed with mayonnaise), è a volta di coccia torna à u fornu. Cook anu finu à chì una tagliilla torrada appressu.

Rolla, frittata è pepite

E riforme pò esse assai diffirenti, è quarchi pocu intricatu. Pigliate, per esempiu, una ricetta di viteddu corsu, imbottitatu deliciosu è in solcu. Hè custituitu da u filu di cutto. Per separà, una frittata ghiacciata da dui ova è di dui cucchuli di latte hè prestu (cusì ch'ella hè abbastanza per un pezzu di carne in un mezzu kilo). U "pancake" risultatu di manera perfetta, per ùn fà rende, hè posta nantu à una piccola chop, nantu à stati sò stati ritti di pezzine verde è rosso è pieni rossi (micca fritte) di u furmagliu. A carri hè impresa, viaghjata o chitta; U Roll hè prestu frittu in manghjusate, è poi pusà u fornu durante quaranta minuti (più di 170, ùn ne necessite micca temperature). Enjoy the taste!

Apple foddutu cù l'agliu

Vulete fari rolli di viteddu stuffed with apples - sceglite "petite forme". Salotti chicchi è grossi ùn sò micca affissati, è u zucchinu fformatu di l'internu, da un grande rotulu prossimu di u slicing. A medità chilò di vitedda averebbe cutatu in tagliati, tagliate a carne, pagliata è salta, chì hè digià chjucu, poi ponu nantu à i pranzi un pate grigia ricca di dolce è agrume, mischju cù un cravu d'aiutu presitu. Furmati (o tagliate) stracciate pè vintu minuti, frittu in l'oliu di girasole, è poi stufate in u zuccheru secre per altru 20-30 minuti, finu à sicuru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.