FurmazzioniLingue

Nunustanti la, in a cumpetizione di: la diffirenza in l 'usu di pripusizzioni

Davanti à voi comincia lettura stu articulu, dumandu se cumu hè in inglese, "in a cumpetizione di". You leghje chì dritta, s'è tù li rispose nunustanti, in a cumpetizione di. A sfarenza trà elli è arquantu magre è à u listessu tempu sustanziali. À quelli chì zatrudyaetsya risponde à sta quistione, è hè didicatu à stu articulu.

Ricurdativi di un sèmplice pezzu di cunsigli: quandu vi vogghiu diri "ammatula" in Russian, avemu usari dui parolle è in inglese - sia unu o trè. Cusì, in a cumpetizione di - dui parolle in Russian.

Ma: una sola parolla, o una calata la stadda di trè in inglese. Cunziddirati li règuli funnamintali di usu pripusizzioni dati.

Cunnizzioni d'usu e li siquenti sunnu asempî

U duminiu di basi hè chì quandu a cumpetizione, o nun pò ièssiri usatu nunustanti la piena pruposta (Avemu durmia). È ciò chì deve esse dettu?

  1. Nome. Per esempiu: I si n'andò per shopping in cumpetizione di / nunustanti la nivi. I si n'andò shopping, nunustanti la neve (u nome snow-).
  2. So-chiamatu forma "ingovuyu" (in altre parolle - un future). Per esempiu: Ci vinni assai prestu in a cumpetizione di firmarisi pi la polizia. - Avemu ghjunti assai prestu nunustanti lu fattu ca la polizia noi si firmau. (Stopping- future).
  3. Spressione di u fattu chì ... Per esempiu: Sam passau la esame dura in a cumpetizione di / nunustanti lu fattu ca iddu era assai senza ghjudiziu. - Sam passau la esame pisanti nunustanti lu fattu ca iddu era senza ghjudiziu. Ghjè li règuli cchiù mpurtanti di l 'usu di sti pripusizzioni.

Sti dui pripusizzioni ricaccià ogni maravigghia, o maravigghia, comu siddu.

Hè impurtante a arricurdari ca lu pruposta piena (in cui ci sò verbu è sughjettu), ùn pò andà dopu à dati pripusizzioni.

Ùn pudemu dì: Nunustanti ch'ella hè ricca, idda nun dedica assai soldi.

Si deve usu i seguenti funziunalità: Pudemu esse riccu, idda nun dedica assai soldi. Nunustanti lu fattu ca idda era riccu, idda nun spesu assai di soldi. Quissa hè a curretta forma di l 'usu di dati pripusizzioni.

Nota: A parolla nunustanti po'esse ancu di u nome è hè traduttu in Russian com'è "in zerga", o "minnitta". Ci sunnu tanti sprissioni fini cunfirmati cu la parola in inglese.

Chì a l'à pruvà traduce una sintenza:

  1. Sam hè sete in a cumpetizione di / nunustanti cinque bichjeri di Coca-Cola ch'ellu hà à bastanza. Sam hè assitatu nunustanti cinque bichjeri à bastanza "Coca-Cola".
  2. Sam hè sete in a cumpetizione di / nunustanti bere cinque bichjeri di Coca-Cola.
  3. Sam hè sete in a cumpetizione di / nunustanti lu fattu (chi) si d'imbriacà cinque bichjeri di Coca-Cola.

Nunustanti la, in a cumpetizione di - a sfarenza in lu significatu, in fattu, in assenza.

In cumpetizione di u ventu forti, mi nni godiu mio linguistiques. - In a cumpetizione di u forte ventu, I guditi u vostru ferie (aduprà u nome).

Ghjesù ùn hè bè, ma malgradu stu andò à i negozio. - Era tintu, ma malgradu quessa, si n'andò à i casi (l 'usu di un pronomi).

I Ùn sò te lu travagghiu a cumpetizione di pussidennu tuttu lu nicissariu ducumenti pedagogica Lingua italiana - I nun hannu stu mistieru nunustanti lu fattu chì aghju avutu tutti i ducumenti ufficiali nicissariu in u educazzioni supiriuri (l 'usu di un future).

Pripusizzioni nunustanti, in a cumpetizione di: Cosa hè a diffarenza à l 'usu

First usatu in forma ufficiali è ufficiu di cumunicazioni, è a seconda hè di più cumunimenti usatu in discursu bassu. A sfarenza trà i nunustanti è in a cumpetizione di, Prima, a la prisenza di una scusa - particeddi di a pripusizzioni a cumpetizione di.

1. In a cumpetizione di u football friddu, vi eranu filici.

2. Nunustanti la plage friddu, vi eranu filici. Nunustanti la plage friddu, vi eranu filici. Trà nunustanti, in a cumpetizione di a sfarenza, in infatti, hè solu in u scrittu e sustanzi grammaticali aduprà. Hè dinù pussibule à aduprà cum'è frase à chì: a cumpetizione di u fattu (chi), è malgratu u fattu (chi).

cunchiusioni

Cusì, a sums su lu studiu di l 'argumenti grammaticali.

  1. Trà nunustanti, in a cumpetizione di a diffarenza à l 'esistenza di particeddi di - pripunniranti u tempu di currettu usu di dati pripusizzioni.
  2. Dopu à dati pripusizzioni vole à aduprà li parti di parrata, comu un nome, un pronomi ou future (cumpresi indicare).
  3. Also ùn pò esse inseritu doppu la pripusizzioni una pruposta piena. Ma hè pussìbule à utilizà un tali calata com'è u fattu chì, per cuntinuvà à utilizà lu disignu piena. Dunque, s'è vo pruvà à capisce sta questione, pensemu chì nunda cumplessu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.