FurmazzioniLingue

Facts, Interesting circa la lingua russa di lu jurnali muru. Van lingua Russian

lingua russa in scola pò, forse, esse stata attribuita à unu di i cosi cchiù 'mpurtanti, a gnuranza di cui pò impone una Marque seria nant'à a vita di l'individuu. Ma quantu à addivà interessu di i zitelli in ellu? How to cappella la pircizzioni di tali una bella lingua è cinese a primu sguardu i reguli? Stu m'aiuti a rigulari edizione di u ghjurnale la scola, didicatu à a lingua russa. facts, Interesting, origini barzilletta di e parolle, "bloopers" da l 'òpiri - tuttu stu vinarà à u surf è fà la lingua Russian di i studianti di fideltà nativu.

Cosa ponu dì à u ghjurnale, parete

School ghjurnale muru, cunsacratu à a lingua Russian saria micca appena u facts, è esse sicuru è un modu di cumunicari. Chì i studianti dumandu custioni, li mancavanu in un sacchetta spiciali, purtà a vostra tistimunianza (vi pò entre qualchì tipu di ricumpensa per tali attività) è participà à cuncorsi.

So, sottu à u andendu in "van lingua russa" pò causari la seguenti infurmazione:

  • Ùn sapete voi chì in la lingua Russian ci ànimu paroli sò masculine: "figghiu", "animali" e "mostru"?
  • U solu aggettivo cumpleta in Russian cù una sillabba - la palora "gattivu".
  • U verbu "a pigghiari fora" - solu in a nostra lingua, a parolla chì hà ràdica. Hè cridutu ch'ellu era tandu zeru e alternates cun -nim (Remove - smarisce).

Altronde, vi pudete pubblicà lu tipu di testu:

"Any furasteru ca dici umanu chì si sà benissimu Russian, pò esse pruvatu. Incuragisce u vostru zitellu traduce u dopu sintenza (hè intarissanti, è invece, dopu voi vi capisce ciò chì si tutti i circa?) "Mowed plait? Treccia". E se lu furasteru cum'è un risultatu vi dugnu quarchi cosa cum'è: "Cut Murat l 'omu, erba cun un kvar di u strumentu rotonduli", ddaveru pò esse pronti à mezu à i pinseri di i "grandi è maiò."

Ma à la fini di sti sonus chi ùn vi scurdate di dumandà: "? Sai sti custatti ntirissanti" Stu chì incuragisce interessu di i zitelli in lettura, è risicheghjanu cumunicari.

L'infurmazioni, chì pò dì à u ghjurnale, parete

jurnali muru School pò addivintari na cullizzioni di fatti maravigghiusu. Cume sti:

  • tutte e parolle Biondi à 14. in Russia fu chiamatu "Verbi buffu";
  • in la lingua Russian ci hè una parolla più di 46 littri - "tysyachadevyatsotvosmidesyatidevyatimillimetrovy" e scusi lu tempu è à u listessu tempu u Union tempu - hè cumpostu di 14 littri di la parola ", rispittivamenti";
  • e la palora "bughju" usatu à esse un cardinali, signifying u numeru più cunnisciuti - 10000.

No menu ntirissanti è la nantu à u corsu sarà per categuria "A Fun lingua russa" di finiscinu cu vucali "Drop-down". Sè e parolle fine cume li pirocchi, ghjornu lione, frunti, chjinatu, arbre, nu fussatu, rye &, sonnu, e accussì lu cusgitura. N., In i so radichi ùn ci serà micca una vucali. E siccomu tutti li paroli nun sunnu alincati, vi pò offre lettori aghjunghje à a lista.

L'ancura Di la lettera "B"

A storia di u 28 littra di l 'alfabbetu Russian "B" cumplessa è cinese, è pò dinù esse u sughjettu di unu di l' edizzioni di u giurnale.

In i vechji ghjorni, si inviu un assai cortu vucali, chì sò ancora basendusi nant'à linguisti. . Cchiù tardu, versu la mità di 12e seculu, era usatu à rompe e parolle in sìllabbi, è i ligna - à e parolle è indipindenti, finu a ddu tempu, ùn micca piglià postu finu a lu passaggiu di usu diffusu di i spazi (kbogomizbranomutsaryu).

Ma ancu dopu ùn ci era spaziu trà e parolle, scritte in Church Slavonic è ferma u duminiu: "B" - una lettera mintuvendu a fine di a parolla. Chì hè, ogni parolla in u lingua Russian pussutu esse usata à finiscinu cu la cu sulu na vucali, h, s, o B (Lombard, adres, Gastronom). I scriviri stu segnu propriu micca necessariu pigliò à 4% di u vulume di u testu!

. Ora, comu nu risurtatu di la riforma di ortografia Russian, cunnucieru in 1917-1918, un novu duminiu: grannissima "B" - la lettera, chì hè usata sulu comu un Marque siparazzioni tra cunzunanti e vucali. Si pò radiufonichi à i scatuli imbrancamentu e la radici (Campu, capì, currusivi e m. P.) Or scritti in sonus chi pi nnicari l 'di vucali in e parolle pigliati (inieziuna, Adjudant, etc ..).

Ma, di sicuru, ùn hè tuttu ciò chì si pò dì à u miccia impurtente.

Veratimente suppletivah

facts, Interesting circa la lingua russa di lu jurnali muru ùn hè periculu andavanu à "cù u mondu nant'à una catena." Dopu à tuttu, ancu un finominu arquantu scentificu di linguistica pò esse per u lettore mediu un stupente è pusibule. Per esempiu, suppletivy.

Ognunu di i lucutori si pò facirmenti furmati da ogni verbu passatu postu :

  • scrìviri - I cavallu,
  • leghje - leghje,
  • fà - fà,
  • canta u populu - canta u populu,
  • vai - vai ....

Quì hè un discrepancy "stranu" trà a ràdica di u diàlogu primariu è derivative chiamatu suppletivom. U listessu fenomenu ghjughjenu duranti la criazzioni di l 'parenti gradu di qualchi aggettivu:

  • tasca - tasca,
  • meglio - oi,
  • callu - colder
  • bonu - o malu ... megghiu - peggiu ....

U listessu ponu dinù esse trovu in paroli, per esempiu, a parolla "omu" (u plurali - "u populu", furmatu da una radica) in lu pronomi "I" (u so casi oblique francese "I", "mi", è cetara è cetara. . hannu dinù una radica).

How hoodlum apparsu in Russia

School ghjurnale muru u tema: "A lingua russa è u so storia" pò esse serbit successu è facts, ntirissanti supra l 'urìggini di certe parolle. Quì hè un esempiu di un picculu nota di quantu ci hè a parolla "priputenti" in la lingua russa.

Hè ùn segretu chi lu priputenti hè una persona, ellu stessu permette à eccessi è ùn rispittari la liggi, ma u fattu chì a parolla hè digià u nomu inglese hè forsi non canusciutu.

Iè, à u turnu di i seculi 18u è 19u. in Inghilterra, in Sausvork, si campava più curtisia a picca a famiglia, impastughjata in banditismu è rubari. Si tutti i misi lu stissu nomu di famiglia - Haligan. E prestu divinni notu in u mondu di l 'Inghilterra. Un capitulu di stu banditu rimandata Patrick Haligane, hà ancu cumpostu una canzona ne ridìanu, chì hè diventatu pupulare incù tempu tutta l 'Auropa. On Haliganov caricaturistes s'avvicinava, scrisse un manchi www.imuvrini.eu, è pocu à pocu u nomu addivintò un nomu casa, micca solu in l 'Inghilterra, ma dinù in Russia, unni, pirò, assai scambiatu.

Upposti à u listessu parolla

facts, Interesting circa la lingua russa pò esse sceltu per u ghjurnale, parete in grande numari. Schoolchildren sarà di sicuru esse curiosu di cunnosce circa stu maravigghiusu finominu di la nostra lingua comu enantiosemy - valore polarisation di una sola parolla. Chì hè, in u stessu valori unità vucabbulariu pò cunflittu cù, cuntrariu a ogni altru. Judge per te - cunnisciutu parolla "prezzu" piatta in stissu sulu dui cuncetti:

1) calcosa chì ùn hà prezzu;

2) calcosa chì hà un prezzu assai altu.

È chì vulia dì l 'omu, dicendu: "? I sente à una lizzioni" U fattu chì si sente attente à lu, o, à u cuntrariu, chì ùn ci hè nunda di ch'ellu ùn hà intesu? U verbu "stà à sente", comu si pò vede, Antonio sè stessu.

As enantiosemy successa

facts, Interesting circa la lingua russa di lu jurnali muru, è po cumprendi l 'orìggini di stu fenominu.

Linguisti spiegari lu so 'usu di e parolle in lochi sfarenti, cum'è di parlà in a lingua di u libru. Curagiu listessu successu cù a parolla "dashing." Sè ùn avia solu unu significato in antichi manuscritti: "tintu, malu" (un omu chì étouffée), in parlances cumuna, "étouffée" hè dinù un "foglio, Villages" (un guerrieru étouffée).

A cosa hè chì in tempi antichi cum'è un populu valeureux parlavanu suprattuttu circa latri, capaci, com'è ugnunu sà, à cumpurtamentu foglio, risicatu è fendu. Stu è pigliò un novu principiu, u sensu cuntrariu di l'antichi e parolle.

lingua russa hè riccu cu li siquenti sunnu asempî di palori enantiosemy. Vi li ponu rammentu da i seguenti: Fatou (p'utilizzari - prèstanu), o forsi (di sicuru, di sicuru - forsi è micca esattamente).

Facts circa quantu à u sviluppu di u grande lingua russa, u ghjurnale muru pò dumandà à a forma di note cortu, è articuli tramindui scentificu è pupulare.

Un pocu di più punte noms

U ghjurnale, chì era citatu in l 'articulu, è deve esse lettura, affascinanti, è una surgente di infurmazioni, appoghja a pensamentu, per i zitelli di diversi èbbichi. facts, Interesting circa la lingua russa di lu jurnali muru si pò trova in grande numari in i media, in particulari in un tempu quandu interessu in a lingua materna hè pisatu di un liveddu supiriuri.

Ma na vota mi vogghiu ricurdari voi chì un giurnale - sta ùn hè micca ghjustu una publicazione Informativ, ma dinò un locu di socialize. Solu in stu modu u intaressu di u spùticu contemplative qualcosa divintatu più vera, chì cunduce à u sughjettu di a passioni, e forsi anchi di la disclosure di talentu, scritturi, pueta, o artista. Bona furtuna!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.