FurmazzioniLingue

Unità di lingua. unità di lingua di i lingua russa - hè lingua russa ...

U studiu di la lingua russa, accumincia cu l 'elementi fundamentali. Si furmanu la struttura fundamentu. As cumpunenti sò l 'unità linguistica di a lingua russa. Quessi sò i cumpunenti di un sistemu linguisticu, chì hè classa inadmissible ind'a so liveddu. Next, avemu analizà a tecnica lu cuncettu, difiniri l 'classìfica. Dinù in l 'articulu vi sarà datu lu carattari di l' cumpunenti linguisticu di basi.

"Maju"

Cosa sò i principii di i lingua russa? In l 'esempiu ci hè un gruppu in elementi riguardanti un rangu bassa. Ci hè un tali cosa comu nu critère di u decomposability. It definisce s'ellu l 'ùnica lingua hè divisible. Decomposability pussibili tutti l 'elementi sò divisi in quattru è cumplessu. Tra l 'anzianu sò unità indivisible com'è l' èbbica è unité. Lu secunnu gruppu include quelli cumpunenti chì sò décortiquer à elementi, chì sò à u livellu più bassu. unità lingua principale hè assuciata à parechji livelli di u sistemu.

classìfica

unità lingua differente hè assuciata in dui gruppi. A prima definisce u tippu di Murks sonu. Per sta categuria ci sò tippi matiriali chi hannu una attesa sonu custanti. In particulare, sti cumprendi comu unità lingua cum'è una èbbica, parolla, unité, è ancu una pruposta. Ci hè dinù un tippu pocu materiale. It rapprisenta un mudellu di custruzzione di frasi e frasi, ca veni friquintimenti usatu hà un significatu generalized. Ci hè un tali cosa comu u valore d 'un' unità. Ch'elli ùn ponu esisti fora di u sorta materie materiale è parenti, comu sunnu li parti simàntici. In più, u materiale di unità lingua sò più spartutu in chondrodysplasia e foru tinuti. A prima ùn hannu valuri, si solu aiutà à creà una busta sonu. Chissi foru, per esempiu, funemi e sìllabbi. Ma a materia foru tinuti, chì hè per quessa ch'elli sò ancu évalué à mezu à l 'unità cima di lingua. Quessi sò i parole e frasi. livelli di lingua sò sia sistema cumplessa sò i so cumpunenti.

lingua Russian

By definizione, stu sistemu hè una racolta di particeddi arcu aduprate in una forma teatrali chi dicissi pinsamenti è umani. In più, sò un menzu di cumunicazzioni e trasferimentu nantu à u corsu. Nina Davidovna Arutyunov, linguist Soviet e russa, lingua cunzidiratu un puntu impurtante in lu prucessu di evoluzioni di a cultura è a sucetà. À u livellu più bassu di u sistema hè fonetica, vale à dì populu corsu. Sopra, sò morphèmes chì sò cumposti di l'elementi di u livellu di nanzu. Morphème custituitu di e parolle di u quali, a sò vota, furmatu funetica. unità linguistica carattirizzata micca solu da u so locu in un sistema cumplessu. Hè pena dinù una funzione specifichi è hà u prughjettu caratteristica di a struttura. Piglià una lingua, chì hè à u livellu più bassu - èbbica. Par iddu stissu, lu sonu ùn avè alcunu sensu. Però, si chièi jòni l 'àutri elementi chì sò cun ellu in u listessu livellu, ci aiuta a distinguiri a individuale morphèmes e parolle. By u elementi ortugrafia sò sìllabbi. Tuttavia, a causa di lu fattu ca lu so valore hè micca sempre ghjustificata abbasta, qualchi scentifichi sò in senza prescia di accordu cu lu fattu ca la sillabba - u listessu unità linguistica.

morphème

Morphème cunziddiratu l 'unità più chjuca di lingua chi hannu un significatu. A parte più impurtante di a parolla - hè a radica. Dopu tuttu, si definisce u sensu di e parolle. Ma parechji suffissi, prifissi è fine complement solu u sensu a ràdica. All morphèmes sò divisi in quelli chì formanu una parolla (preformative), è tutti quelli chì creà forma di una parolla (chiamatu grammatica). lingua russa hè ricca in tali èbbica. Cusì, a parolla "russu" hè cumpostu da trè morphèmes. A prima hè a radica di "krasn-", chì definisce u tag: oggettu. U suffissu "-ovat-" ìnnica ca la funzione hè scritta in un picculu gradu. E, finalmenti, a fini di la "marzu" definisce a voce, numaru è casu accordu cù u nome aggettivo. Cù u sviluppu di a storia è di lingua, qualchi morphème hè pocu à cambià. E parolle cum'è "apre", "iditu" è "capitali" di u prima divisu in più parti. Ma più di tempu, issi détails sò s'ammiscau nta na sula lingua latina. In più, qualchi morphème usatu pi hannu un valuri tranni chiddu prisenti.

parolla

Stu unità nnipinnenza di lingua eni cunzidiratu unu di i più impurtante. Si duna un sensu di u titulu, sughjettu, l 'azzioni e proprietà, hè a parti di u pruposta. L'ùrtima pò cumposti di na sula parola. In attesa sonu furmatu a parolla, chì hè un segnu ortugrafia, morphèmes (funzione murfulòggicu) è i so valori (funzione simàntici). In tutte e lingue avemu scontru un discretu assai di e parolle chi hannu a multiplicità di significati. Soprattuttu com'è casi hè SANGUIFICASSE incù lingua russa. Cusì, a parolla ancu cunnisciutu-"tàvula" c'è micca solu un pezzu di mubiglia appartenini à i mobili, ma dinù un menù di parechji Corsi, oltri a la spinta di l 'ambienti' ufficiu medicale.

Tutte e parolle sò spartuti in parechji gruppi, secondu a vari criteri. Distribution in u gruppu tipu grammaticali forma parti di l 'idiomi. liami Derivational creà categorie di e parolle. Sott'a u significatu di issi elementi sò spartuti i sinonimi, Sinonimi e gruppi tematica. E li distributes à l 'arcaismi, niuluggismi è historicism. In termini di u duminiu di usu di a parolla sò divisi in prufissiunalisazioni, slang, e parolle dialettu e termini. Datu u funzione di elementi linguistichi in a struttura sò virnàculi isulatu è termini è nomi cumposti. L'antica, per esempiu, sò sprissioni com'è "puntu vugghia" e "esempiu inserimentu". Un esempiu di nomi cumposti sunnu "Sea White" è "Ivan".

Locuzioni and sentences

unità linguistica, chì hè furmatu da e parolle si chjama una frasa. Stu disignu, cumpunuta di almenu dui elementi assuciata incù unu di i seguenti mètudi: infilarata, cuntrollu, o adjacently. In più, e parolle è e frase furmatu da li sò cumpunenti di u pruposte. Ma l 'frasa hè una passu di bassa chè a branch. À u listessu livellu sintassi di lu scala lingua creatu da a cumminari tutti i cumpunenti. Una caratteristica impurtante di prupone - tonu. It mostra u completeness o TRANCIATO di a struttura. It dessi un tipu di quistione, o Pà, è aghjusta emutivu voline cù exclamations.

è unità lingua "eticu" "Emic"

unità materia di lingua pò esisti in u furmulariu di parechje opzioni in forma di un astrattu, o una varietà di ozzione, chiamatu Irrécupérable. Lu primu termini etichi lassatu comu Français, allomorphs sfondi è arrepicus. À chiamau lu secunnu funemi esisti e morphèmes. unità discursu cumpostu di particeddi lingua. Quessi pò esse stata attribuita frase e frasi, e parolle cumposti, morphèmes è funemi. Issi termini sò accuminciatu Pan - Linguist American.

Caratteristiche di elementi linguistichi

Ci sò parechje multilinguismo in science, ognunu di li quali hè caratterizata da differente percezioni e discrizzione di unità lingua. Però, ùn cambia chì cumanda à trattà, vi ponu sempre amostai carattiristichi cumuni e particularità di l'unità di lingua. Per esempiu, u èbbica hè cunsidarata una formula di populu corsu chì sò simile à i basi di fonetica. Tuttavia, arcuni scinziati crede chì u funzione principale di issi elementi hè u fattu chì senza elli, hè pussìbule di definisce e parolle è a so forma. Morphème sò unità linguistica, chì ùn differ in autunumia sintassi. Parolle, nantu à u cuntrariu, sò nnipinnenza. Ci sò dinù i termini di pruposte. Tutti sti caratteri sò cumuni micca solu per diversi punti di vista. Iddi sò propriu bonu per tutte e lingue.

U raportu trà a struttura

Trà unità di discursu è lingua , ci sò parechji tippi di rilazione. Lu primu tipu hè chjamata una paradigmatic. Stu tipu rapprisenta l 'uppusizzioni tra l' unità situatu à u listessu livellu. particeddi u rapportu syntagmatical di u listessu rangu hè assuciata incù iddi duranti lu prucessu di discursu, o di a furmari elementi supiriuri-livellu. raporta feuilletée sò decisa da u gradu di cumplissità di l 'unità quandu l' âme bassa hè in u più altu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.