FurmazzioniLingue

Marginals. Senso di a parolla. Quale hè - "vivant à i borghi", o "o culturali"?

Spissu vi ponu sente chì ghjente so liberi da u solitu stéréotype è più dependencies, veni cunziddiratu comu "marginali". Meaning tanti pussutu confound, postu chì sottu à stu cuncettu pò arrivare a crozza, salentini, SETTEDUCATI intelligenti, i novi onda di propensi. Chisti sunnu cumpritamenti diffirenti pupulazzioni, ghjente sfarente. Cosa li trà? Quale hè chì appartene à u marginalisé?

Man "mari"

Per qualchi ragiuni sti pirsuni, tanti suciale è gruppi sò "mari", perchè ùn mi jìssi ind'a sucità duminanti di na certa normi sociu-culturali e tradizioni. Si gira fora chì un orlu pò esse stata attribuita à ogni persona chì da a so vulintà, o contru à u simule vi litaraturi cunvinziunali, o li ricusà, ùn campà cum'è ugnunu altru, ùn spartu in a sucetà. Uriginale, incapaci à cumunicà, un crave spiciali di lu portu e subitu mette un certu tipu di sumiglia daretu à l arice di u solitu prefetture.

Guardà ciò chì faci a parolla "marginali". Sicondu à a spiigazione di dizionari encyclopedic, una persona chì hè in i cunfini di differente suciale sistema, e culture, i gruppi è avè suvitatu u pesu di e règule conflicting, normi e valuri. Sinònimu cu stu cuncettu eni cunzidiratu elementu Lumpen, ca cumprenni li rapprisintanti di l ' "funnu" suciale.

Si gira fora chì s'è vo prisuscha unu di carattiri, comu uriginale, incapaci à cumunicà, un crave spiciali di portu, si già se trova supra li mura di un tipu di frontiere pràticu, ci sò digià marginali. Quale hè - "Living nant'à i marghjini", o "o culturali"? How to sparte pòpulu "fora" - à l 'orlu di livelli supiriuri e bassa? In stu casu, si rifiriscinu a li primi di chiddi chi lassò la classi cchiù pòviri, è si mantene à livelli altu, mentri lu secunnu - quelli chì sò degraded, o, à u cuntrariu,
trovu risposte satisfacente a tutti di la granni e quistione di a vita?

"Quelli chì càmpanu in i marghjini"

Ghjenti chì ùn campà cum'è ugnunu altru, neglecting norme suciale, ma nun jiri arreri a lu campu legale - marginals. Meaning si ùn dì nunda offensiva, piuttostu si tratta di l 'unu chì sò in la minuranza. Per a prima volta, u termine addivintau diffusa in u principiu di u XXu seculu. Ci hà dumandatu a scola Chicago di pricisamenti ricerca Robert Park. Hè stata fatta in unu di i so saggìstichi, intitulé "migrazione Human è omu marginali" contra migranti in North America, ùn trovu dumanda a un novu paisi chi ùn hà accettatu u novu regule è cuntinuà à numarosi à i so tradizioni.

All tracce di sensu

A preistoria di a nascita di u termine pò esse cunsideratu u cuncettu di "elimentu ntirmediu" usatu in studii di a vita di i gruppi immigrant in urganizazione suciale urbanu. Iddi discritta a situazioni di a ghjenti, à l 'ekvilibriruyuschih cunfini curturi cumpritamenti diversi, e li cunsiquenzi di u so unsuitability in la nova sucietà. Sti migranti prima, è christened un nomu, comu ghjente. significheghja jeru acquistatu novu tracce. Sò vagueness particulari, hà cuntribuitu qualchi liati à capì u sensu di u termine. So pirsun accuminzarru a chiamari fora la sucità solitu, genti cu la chi di fiacchezza fisica o mentale.

Chi mi 'nteressa a parolla "marginali" mancante Ozhegova in dizionari Brockhaus e Vanessa, u TSB? In certi fonti vi pò truvà una etimulugia sìngulu-radica di a parolla "marginalia" - Obed, o lunati fatta à u campu di rivista, un libru, o altri prodottu stampata. In seguitu, a l ' "Enciclopedia Soviet" s'affaccia a parolla "marginali", chì significheghja una pusizioni di li ntirmedi di l' individuu in una sucetà particulare.

In mudernu identità Russian, tanti suciale è i gruppi chì sò nantu à l ' "route" cavallieri specifichi à un particulare dipartimenti di a sucetà, tradizioni, veni cunziddiratu comu marginali. significheghja piuttostu melancholy, ma pocu discretu qartiè.

"Non-systemic"

U cuncettu di a parolla "marginali" per un non-judgmental. Hè situatu à u cunfini trà "bona" e "male". Dopu tutte e, ciò chì oghje hè cci parìa fora di u duminiu di u sistemu, dumani, pò ancu entre in lu, è ùn pò entre, arrestanu "fora" di a struttura suciale.

marginalism pusitivu è negativu

A parolla "marginali" pò esse analizzatu in dui modi: pusitivu è negativu. Dopu à tuttu, u valore stu mondu di pirsuna "non-systemic" ùn basta addritta a tutti l 'è Philistin venenu. Si pò assai bè complement lu.

Marginalisé sò spissu cunsidarati com'è "back". passioni seria di pirsuna musica classica da mezu à businessmen facènnunni à mezu à i culleghi stranu è spiciali, perchè sò raramenti élève à mezu à i valori di altu, arte. In a so cumpagnia, ci hè in la minuranza. E sti genti ca sentu, comu metta in u so ambienti, in lu la storia di assai. Stu A. D. Saharov, A. I. Solzhenitsyn, A. Einstein, Thomas Mann e tanti àutri pirsuni famusi. Parechje di e so idee ùn sò capitu è micca accittata da i so cuntimpuranei, ma sò assai apprizzati in lu futuru. a lista de famille hè impussibile, ma l 'unicu di sti pirsuni crèa sempre cundizioni favurèvuli di la nascita di un unintended, uriginale è unreported casi.

È ci sò marginali, chì canadese hamper u sviluppu di più. A causa di a so suttana capacità intellettuale, ch'elli ùn pò adattà si à i cundizioni di cunvinziunali, hè più fàciule à ricusà i normi stabiliu e cumannari lunae antisocial.

Capì u fenomenu di Marginalità sempri circannu a èssiri nterpritata in u quadru di una strana di u negativu. È voi pò philosophize è pruvà à truvà la linia trà straordinariu manifestazione di layman sumiglia e 'un cinquinu pircizzioni di la palora "marginali", ca è arquantu difficili.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.