Food and drinkMain course

Garnet hè un fruttu di rè

Una granzia hè un fruttu chì hè statu recenti più accessibile. Avà u cunsigliu hè più veloce, più affidàbbili, hè più faciule per cuncettame cuntratti cù i proveatori. È pudemu divertevi dinò fruttu cusì bellu. Hè difficiuli di scuntate un omu chì ùn piace micca grannies. Ma hè stu fruttu meridionale utili?

Ci hè u mumentu 10 razze per bevare u so zucchero è simu manghjatu cusì un gustu.

Allora, granu-fruttu: i prupietà sò surprisanti

  1. Protegeghja contru u cane di cumbera. Almenu, cusì dici scientificis-Israeli. U ziddu di a granaghju destroi cèlline cancer è ùn interferiscenu micca a vita sana. È impedisce ancu a furmazione di e cunguli "equivale".
  2. Impedisce u cancer pulmonale. E sti malamenti sò malati quandu u zuccadoru di castagna avianu crescita in a so dieta .
  3. Amenta u sviluppu di u cangeru di prurata. I roenti millenari anu più longu, aligiu santu u ziteddu.
  4. Ritorna u cori di i nasciti. Dopu a danni in nascita in i culminati chì anu datu u zucchero, a cundizione melléganse più veloce.
  5. A pruteghja contru l'articuli. Diversi studi indipendenti indiammu chì a probabilità di degenerazione di u tissuti di u sangue hè più bassu in u zuccu.
  6. Artemi cleons. Sì, i plaque pò diventà più chjucu. E i novi avanti seranu furmati più lentamente. Miraculi cria una grannizza.
  7. Permettre di scurdà di a malatia di Alzheimer. Sì, ma, parchialevymente, u memoria hè megliu. È quelli chì sò sempre malati, i manifestazioni sò più débili.
  8. Reducsa u colesterol. Regula i so sfarenti tipi in a direzzione di a prustazione curretta.
  9. Serà aiutu à u cori à reducennu a pressione sistòlica.
  10. Dà belli denti: sì - biancu smile, micca - nantu à a mosse.

A castagna hè un fruttu chì hè riferitu in a Bibbia. In particulare in a "Song of Songs", un hymn d'amore. In ogni casu, ci hè infurmazioni nantu à a grannizza in u libru di i Reali è in Deuteronomy. In questu casu, a grannizza si citenu per enfasi di l'abundenza di terra. Dunque, ùn hè micca nunda chì u fruttu hè un simbulu di prosperità è di lussu. E ben cunnisciutu per un bellu pezzu.

Sembra chì questi argumenti sò abbastanti per falla chjaru chì granu di frutta hè utile.

L'appruvazioni di una granada hè ancu u so valore calori, assai bassa, à dì 52 kcal. Hè compara à una pumu o una pera. Ma quantu più piace. E più tempu si spende nantu à a nutizie, siddu vi cunzone nantu à una rossa russa, chinu d'arricchimentu frescu. Hè, manghjendu una granada, meditava. Moltu tremu. Almenu una volta a settimana, cumprà una granja, stalla fora, è per una ora cù candele cose una grana, pensendu solu di questa fasa meridionale, scurdendu tutte e cose chì turmentanu l'anima.

U zitellu à a granaghju hè perfetta dopu l'esercitu. È sicuru, senza cuncentrazione, u zucchinu di u pacchettu deve esse diluted, aghjuntu 50% di u voluminu chì hè in u vitru. È diliziosu è biarà micca micca. Questu hè appiicatu à quelli chì soffrenu da freccia forte dopu a malatia. Sì a malatia hè assuciata cun un disorder gastrointestinali è u fugliale hè liquidu, da voi altri vede una grannea - rinfurzeghja.

Una granzia hè un fruttu cù una storia. Ci ponu truvà in e tombi di l' antichi Egizziani. In particulare, i scuperte riferenu à u periodu di u regnu di Hatshepsut, è in generale una persona hè familiara cù u granu per almenu 30 seculi. A Tora si dice assai di stu fruttu. In a Grezia antica, era un simbulu di u matrimoniu. Questa hè per chì Persephone, rapitu da u diu suberraniu, era furzatu à vultà à u so maritu (li dete a so grana pomegranate). In Grecia, questu fruttu hè assai rispittuatu è manghjatu in casu, è ancu postu vicinu à l'iconostasi, quandu si andonu in una nova casa.

In Giappone, u granu hè in bonsai. A so forma hè assai adattata per sti arti d'arti.

A prima esposa di Enricu Vucu, Catherine d'Aragona, hà avutu u stemma di armata in forma di grannizza. A siconda muggheri, Anna Bolena, urdinò à broddu un capimanzu in a forma di una culomba, picculu grannja. In ogni casu, u matrimòniu finisci in a so morte.

Eppuru, quelli chì ùn dà micca a pomegranate à i collines, ma mangianu solu, viùranu più. È manghja è aligria.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.