FurmazzioniLingue

"To tagghiau una noce" - littirariu. Lu significatu è li siquenti sunnu asempî

Critica è abusu varia. It succèri chì hè impurtante. E volte particulari. Oghje avemu taliannu la sprissioni "a taglio noci", u so significatu, urìggini, è dà li siquenti sunnu asempî.

urighjini

Comu lu solitu, a prima, si hè pussibule à dì circa l 'urìggini di la sprissioni di a so storia. Hè ghjuntu à noi da una joiners nflissioni prufessiunale è cabinetmakers. È nanzu era a frasa chì hà una cunnutazzioni pusitiva e significa "fà calcosa intensivi è sè". Si tagghiau una noce, - di dà i vista, a superficia legnu di noci. Good senzu in l 'esprissioni arristò, ma micca tuttu di u so richiamari.

valore

U francese ìnnica ca lu discursu persu trè valura:

  1. criticà ingrata di qualchidunu per qualcosa. Maestru intazzati spirimentu studiente noci, mustrannu fora sbagli cunfusione.
  2. À vince un chjaru di dispone. Barcelona Granada noci 6 intazzati: 1.
  3. Fari lu travagghiu expertly, parfetti. Iddu intazzati mio Scarpe noci è s'arrizzò "Sognu".

Devu dì chì a terza cumanda hè u menu pupulare à mezu à a ghjente. Pudete sente i sprissioni in u sicondu è primu sensu, ma u quessu hè guasi mai usatu. Andemu dimustrari unu suttilità di più chì si meriteghja a ricordu quandu cù una spressione stadda "ca si tagghiau una noce."

Critica deve esse ghjustificata

A frasa serbit a, u titulu di chjave. Hè chjaru chì una critica fiera pò cuntesta millenaria. È s'ellu vi dumandu a unu uccurrenza, allura nun arrivare a verità. Ma in phraseologisms "ca si tagghiau una noce" hè sempre sempre un significatu origginali ombra - pi fari quarchi cosa perfetta.

Per esempiu, se lu critica hè trattamentu, un omu chì hà da mai dì qualcosa cù una figura di discursu, chi noi sò cunsidirari. nativu parraturi intuizione dici ch'ellu ùn hè micca fora di locu.

È una manera di più. Puru l 'frasa vinni fora di l' joiners ambiente, avà ch'elli sò discretu successu dutturi di scienza, quandu ragiunate la tesi. Per esempiu, like this: "A cunsigli tesa Vasily Petrovich intazzati noci." Di sicuru, a frasa ùn pò esse intesu in i raporti ufficiali, ma in u conversations casting hè un estru frequenti.

Nunustanti lu parente harmlessness, hè necessaria à furnisce attentamenti in ordine ùn esse intrappulà cù i sprissioni "à tagghiau una noce." N'idioma nun dura à capisce. More primura deve esse datu u so urighjini.

Eppuru criticà hannu a attenti. Ogni parsona - r'individdualitati. A furmazione di vulnerability in tutte differente. Sè noi criticize, allura la causa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.