Educazione:Storia

U cunflittu georgiano-ossezziani

U cunflittu georgiano-ossezziani sò i so radichi in l'anni 1920, quandu l'Ossezia setasea fù ligata indrintu in Georgia. L'oposizione era culinaria, è un oghje hà bisognu di creazione in una scelta grande.

E questu hè anchi u fattu chì in u 1922 u Cumitatu Executivo Central Alluviale Russu decretu à creà in questa repubblica una autonomia, chì, in ogni modu, sicondu i stòrici, era di una natura nominali. A dirigenza georgiana perseguite una pratica d'assimilazioni: hà ubbligatu a pupulazione indigene à cambià a so naziunalità in u passaportu, nove noma geografichi novi, è cusì.

U cunflittu georgiano-ossezzu hà scalinatatu in u 1989, quandu u Cunsigliu di i Dipendanti di Persone, dopu cunvucatu in a regione Ossezziana, hà aduttatu una risoluzione per trasfurmà in una repubblica autònoma, chì era ancu firmata parte di Georgia. In a cità di Tskhinval, parechji manifestazioni cuminciaru à esse dumandatu a rimborsione ufficiale di Tbilisi di sta decisione. I battelli in armati cumminciò, quandu u risultatu di quali eranu uggetti umani.

U cunflittu georgiano-ossezziani fu ancu alimentatu da u fattu chì a Georgia hà sceltu u percorsu indipendenti da a URSS, è a so autonumia decide di stà in a Unione. A situazione hè stata calibata da i slogan nazziunalisti di i capi di u muvimentu georgianu.

A fase attiva di e cuntraddizzioni cascate nantu à l'iniziu di l'anni nanta, quandu u cunfrontu armatu più reale. È digià in maghju di u 1992, u putere supremu di l'autonumia adopten l'attu, proclamatu a so indipendenza.

Esse da a natura, ecunomica è persone, nascita d'aspirazione di e minurità naziunali à u so drittu à l'autodeterminazione, u cunflittu ossete in l'aostu 2008 diventenu in una veru guerra. A ghjira di Georgia hà avutu a curaghju per l'avventu di i so pulitici di Tbilissi, è l' abitudini indigeni di l' autonumia quasi a puntualmente ripetuta a destinazione di i Georgesi abjasi.

U cunflittu georgiano-ossezziani s'hè trasfirutu in una fase splussiva dopu a decisione di Tbilisi di riaccumulà u equilibriu di putenza in l'Ossezia, chì era aiutata da a vittoria di Saakashvili in l'alizzioni. In i discorsi di u prisidenti georgianu, chjamate a riunificazioni di Georgia, per a necessità di abulvi formate per pacìficu per u stabilimentu, eranu voltezzi sempri.

Negotiationsu finitu u 2008 ...

In a notte di u 8 di augustu, u partitu georgianu hà assicuratu l'attaccu à Tskhinval, sparendu artighie ammazzate à a capitale di l'Ossezzia di u Sud, è l'area circundante, chì rimisciu in a terminazione di assai viti umani. Sicondu a versione di a lingua georgiana, era una risposta à a violazione di u regnu d'armistiziu da parte di l'autonomia. In u stessu ghjornu, i persone di u pacificu russu addiventanu à u cunflittu. Una operazione militari iniziu, a finalità di quale era di furzà l'autorità georgiana à a pace.

A risposta dura di a Russia ùn era micca stimata da l'autori georgiani o da l'avverbi uccidintali.

U cunflittu georgiano-ossezziani di u 2008 hè stata dispostu per tutta a lòggica di e fasi previa, quandu l'affrontazione era "senza fruttu". Chistu spiega l'intervinzione diretta di i personi russi.

Oghje, nimu, nisun esperta, nè puliticanti ponu nome u nummiru precisu muneatu da u succorsu militariu di cincu ghjornu di l'agostu dui mila e ottu.

Quessi cinque ghjorni turnenu in una catastrupia per Tbilisi in questu. U prugettu "United Georgia" hà casi falliu. E a nova volta di viulenza per a so parte facenu integrazione in una basa pacífica impussibile.

À i passati 17 anni, Tskhinval, chì hà vistu trè guerri, ùn viaghjerà micca seriu di qualchi propostu da Tbilissi. Inoltre, u paese chì survò à a "Rivuluzione rossa", è si vinni un "rigalu" - circa vinti milla rifuggiati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.