Educazione:Storia

Sergey Korolev (academician): una biografia corta

Sergei Pavlovich Korolev hè un accademicu, u so nome hè cunnisciutu, in regula, à tutti e educati di u pianeta. Chì ci hè a ragiuni di tali pupularità? Chì hà questu cunditu per creà per questu, certamenti, una persona talentosa, chì i storie nantu à ellu sò retold già da parechji dicennii?

Cum'è tutti i scientisti Sovietichi, hà realizatu un cuntributivu significativu à u sviluppu di a scienza mundiale. Ma hè micca tutte Era u primu. I primi chì anu riiscì à cunquistà u spaziu esteru in u listessu modu. Di sicuru, dopu à ellu ci era u esse specialista di talentu chì dedicàvanu è dedicà i so opiri à u sviluppu di a galaxia. Ma hè Korolev Sergey Pavlovich chì hè cunsideratu pioneeru.

À questa persona, infatti, pudete cuntà per un tempu infinitu assai, cun aligria maravigliate di u so talentu, perseveranza è propiu.

Secció 1. A zitella è aduranza

Sergei Korolyov, chì a so biografia hè abbastanza ricca, nascita in u città ucraina di Zhitomir u 12 di jinnaru di u 1907. I so parenti s'hè divuziutu prima, u zitellu ùn ricurdò micca di u so babbu à tuttu, postu ch'ellu era cundottu in a famiglia di a so mamma in Nezhin. Ci era quì chì in u 1911 Sergei hà vistu a voce di u pienzu Utochkin nantu à un avvio. Per dì chì questu avvenimentu hè impressuatu da ùn dì nunda. L'adulescente hè stata cun piacè indescribable.

In u 1917, Korolev trasfirìu cu so mamma à Odessa per u patrughju. In Palmyra Sud era dopu un squatrone di iapugani. E una concurrenza pura i purtò l'adulescente cù u meccanicu V. Dolganov, chì sussigau l'accuminzava a darici tutti i sotutti. U picciuottu spentu tuttu l'estiu cù a brigata, aiutau a preparà l'avionu per i vols, è in un tempu assai tempu puderia diventà un assistente irreemplazie è affidante à i meccanica locale è i piloti.

Sergei Korolev ùn pudia micca avè immediatamente un certificatu d'educazione secundaria generale, cum'è resultatu, si graduò di una scola di custruzzione di dui anni, induve studia assai diligently. In u so studii, Korolev cuntinuau a participà à a vita di u distillazione d'energia. È per u zitellu, a gloria di u brillanticu mecàniciu hè stata fatale.

Korolev Sergey Pavlovich era un membru di a Società Aviación di Ucraina, hà dettu ligere nantu à gliding, hà participatu à a custruzzione di un glider designed per u famusu pilotu KA Arceulov. Doppu un pocu tempu iddu trasiu a l'Istitutu Politeknicu di Kiev, induve era cunsideratu cum'è unu di i studienti più educati di fur. Facultà.

In u 1926, dopu dui anni di furmazione in Kiev, un ghjovanu talentu hè stata trasferita à Moscu, spicializata in aeromugna (MVTU). Ntô marzu di 1927, Korolev si graduó da a scola di glider avec honors.

Sezzjoni 2. Arreste è travagliu per u KGB

In u so autobiografu, u chief designer richiamatu ch'eddu era arristatu assai imprudentamenti (accadò u 27 di giugnu 1938) per carichi di ferru. Cum'è assai famosi di u tempu, era tortu. Ci hè una pruvucatoria chì era fratturato cù e quattru mandibula.

U 25 di sittemmiru 1938, u scientistu hè stata inclusa ind'è a lista di e persone especiale chì i casi eranu cunsiderati da u Collegium Militar di a Corte Suprema di l'URSS. In questa lista, era listatu in a prima (firing) categoria. Ma u tribunale di u 27 di settembre 1938 u sentenu à 10 anni ITL. Uni pochi anni dopu, lu tèrmini vinni riduciutu, è fù liberatu in u 1944. Duranti stu tempu, Sergei fu "Butirìa" in Moscu, una presida in Novocherkassk è Kolyma, induve hè occupatu in "travaglii generali" in a mina d'oro.

In Moscu, u futuru fabricatore principali capunanzu tornò u 2 di marzu di u 1940, induve, dopu à 4 mesi, fù cunnisciutu novu. In a prisenza NKVD TsKB-29 hà participatu à a custruzzione di i bombardi Pe-2 è Tu-2. Tali talenti portavendu à u trasferimentu di a Regina à un altru bureau di designu à a pianura aeree n ° 16 in Kazan. In u 1943, fù numinatu à un postu rispunsevuli in a pruduzione di propulsione jet. Ntô giugnettu di u 1944, u scientistu fù liberatu davanti à u schedariu nantu à i ordini personale da Stalin.

Section 3. Sergey Korolev - Academician. I travaglii scientifici

Avanti in l'esplorazione spaziu meritanu una cura particulari. Cusì, stu talentu specialista suvieticu hà participatu in e seguenti prughjetti destinati à:

  • U sviluppu di missile balistiche. In u 1956, sottu a so cunsigliu assai piacevuli, era creatu un missile ballisticu bi-stale R-7, a so modificazione era in serviziu cù e Forzi Missili Stratificichi di l'URSS. In u 1957, hà creatu i primi cohettes, funziona nantu à a basa di cumpunenti di cumpunimentu stabile.
  • Creazione di u primu satellita artificiale di u nostru planet. SP Korolev hà sviluppatu nantu à a basa di un missile militare cun un operatore trè è four-stage. In u risultatu, u 4 ottobre di u 1957, stu satellitari di a Terra fù lanciata.
  • Disignu di diversi satelliti è appuntamentu di apparizione nantu à a luna. Fù altri cose, hà sappiutu a sviluppà un satellitari giòfisicu, parelletti satelliti "Elettron" è stazioni automaticamenti à a Luna.
  • L'assemblea di a nave espuntalata "Vostok-1", chì faciu pussibule u primu volu di l'omu di u mondu - Yu A. Gagarin - in una orbite vicinu à a Terra. Per questu, a Reina era novu premiatu u tìtulu di Eroe di u Laborista Sucialista.

Section 4. Amore è u cosimu di u scientist

U primu basgi chì a Queen è a zitella di i so sòveri, strangely enough, succidia nantu à u tettu. Hè stata in Odessa è hè cundottu in amore cù Xenia Vincentini, longu cercatu di u so favore è solu prima di partì per l'Istitutu Politeknicu Kievu suggeriu à ella. Xenia rissi ca stava aghjustatu finu à chì Sergei finisci i so studii. Cusì hè stata studiata à Kharkov per un duttore, è era in Kiev, è in Moscu. Korolyov constantemente pruvatu à acquistà u consentu di Xenia di casu, ella resistendu à parechji anni, ma eventualmente hè a so mòglia, è Sergei hà pigliatu u so amatu à Moscu.

Pudammu, sfurtunatamenti, pocu dopu, Korolev perdi rapidamenti interessu à a so moglia è hè piazzatu à e altre femine. In u risultatu, tali aventuri di u so maritu purtonu a donna à un colpu nervuu, è ella decide di lascià. A so figliola Natasha hà amparatu à a "tradenza di u so babbu" à l'età di 12 anni, in u risultatu, a fissura trà a so figliola è di u patri arristò per u restu di a so vita.

Ci hè chì a famosa Academica Korolev hà mai hà sappiutu diventà un maritu è u babbu caruenti è caring.

A Secunione 5. A so solitaria capitaineta

A siconda moglia - Nina - ùn era micca cusì faciule cun l'avventura. Sergei Pavlovich cuntinuavanu à spariscia in viaghji perpetuale di cummerciale, turmentatu da a soledad.

Spessu si spinge à a so mòglia per cunsigli, scrivi i so littri, discussioni di i so prublemi è i vivere, i prublemi eternu in l'anima è u travagliu. Ma pronto si cumincia di abbia di u tormentu eternu è a cunfissioni, stalli di responde à elli, è ch'ellu senti ancu più sola.

Section 6. Case au storia è morte

Tuttu accadutu ancu di colpu. Cci vivia un omu, travagliatu pè u bonu di a Patria, glurificò u so paese, quandu de sgloggiu ùn era più. Ùn ci anu micca discorsi solenni, senza funerali magnifichi, nè mancu articuli nantu à u tema "SP Korolev - un accademicu cù un nome mundiale" falle era.

I Citturi di l'URSS hà amparatu annantu à l'incidentore di a stampa. 16 di jinnaru di 1966 in u ghjurnale «Pravda» hè publicatu un rapportu medico nantu à a causa di morte di a Regina. Ci hè stata capita chì avia avutu malatu durante un bellu tempou, è parechji malatchii forti anu aturendu tormentannu: sarcoma di u rectum, cardiosclerosis atherosclerotic, esclerose arterial cerebral e enfisema. À quellu ghjornu, Sergei Pavlovich hà avutu una operazione per sguassà u tumore, ma mortu per culpa di fallimentu correttu in a tavula di operazione, senza regrandà a cuscenza.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.