Educazione:Storia

Senato Governante: funzioni. Stabbilimentu di u Senatu Governante

In l'era di Petru Cristu, u Senatu di l'u Governu appareru in Russia. Ntô prossimu dui seculi, stu putere pùblicu ha statu rifattateci assai volte, secondu a vulintà di u prossimu monarchu.

L'apparizione di u Senatu

U senatu di u guvernu hè statu creatu da Petru I com'è "cuscinettu di salvezza" in casu chì u suvrani abbandunà a capitale. Lu tsar era cunnisciutu per u so carattaru attivu - era sempre in a strada, perchè a quale a furmazione statale in a so mancanza puderia stà durata longa. Sò stati custritti di l'absolutismu. Petru era l'unica enterprittura di u putere statali in l'alti di l'imperu.

In u Senatu Governu uriginale (1711) includia l'associate è l'assistenti di u tsar, chì avianu a so fiducia longu. Chissi sunnu Pyotr Golitsyn, Mikhail Dolgorukov, Grigory Volkonsky è altri dignità altri.

A creazione di u Senatariu Gubbiedu sottu Petru 1 hè devenu à una tempusima quandu ùn era micca una spluia scelta di putenzi in Russia (judicial, executive è legislativu). Dunque, i termini di riferenza di stu corpu cambiani cambiatu sicondu a situazione è l'appretenza.

In u so primu ordine, Petru annuncia à i senaturi chì deve prestu una cura particulari à l'uparaghju di u tesoru, u cumerciu è di a corte. Ciò chì hè impurtante hè chì sta stituzzioni ùn hè mai uppie uppusizione da u tsar. In questu, u Senatu Russu era u cuntrariu tuttu di u stessu corpu in a Polonaia o Svezia vicinu. Ci, una istituzione cum'è l'intaressi di l'aristocrazia, chì puderia oppunisce e pulitiche di u so monarca.

Interaction cù e pruvince

Dopu à u principiu di u so esistenza, u Senatu hà travagliatu cù e regioni assai. Enorme Russia hà sempri bisognu di un sistema effittivu di interaczione trà e provinces è di a capitale. Cù i succissori di Petru ùn ci era una reta cumplicata di ordini. Per via di rifurmi enormi in tutti l'esferi di a vita di u paese, anu cessatu di esse efficace.

Era Petru chì hà criatu a pruvincia. Ogni sughjettu amministrativu cumannavanu dui cumissarii. Questi capi facianu travagliate direttamente cù u Senatu è esprimianu l'interessi di a pruvincia in San Petesburgo. Cù l'aiutu di a riforma deskata prima, l'imperatore hà espansatu u scopu di l'autogovernu in e provinces.

Fiscali è prosecute

Di sicuru, a creazione di u Senatu di l'Uffiziu ùn puderà fà senza l'stabilimentu di novi publicazioni relati à u so travagliu. Addintà cù u novu corpu parechje furmale. Questi ufficiali eranu rigali rive. Hà cuntrolatu u travagliu di l'istituzione è assicurendu chì l'urdinamentu di u monarchu vìnniru eseguitu in l 'ultimi rimarki.

L'esistenza di fiscals hà purtatu à l'abusu. Una persona cù tali putere puderà aduprà a so pusizioni per i mercenari. À u primu, ùn ci era ancu una pena regulata per falsa denuncia. In cunnessu cù u serviziu ambiguu di fiscali in a lingua russa, sta parolla hà ricivutu un secondu significatu lexical negativu di informante è slander.

In ogni casu, a creazione di questu post era una medità necessaria. Ober-fiscal (chief fiscal) puderia dumandà spiega da ogni ufficiale in u Senatu. Grazzi à questu situ di l'affari, ogni nòmpu, invechjate l'altu di a so pusizioni, sapia chì u so abitudine di putere, puderanu ruvine. Fiscali ùn esiste micca solu in St Petersburg, ma ancu in i provinces (provinciale-fiscali).

Moltu rapidamente, a creazione di u Senatariu Gubbiedu amparò chì u corpu statali ùn pò micca efficaperà u travagliu per via di i contru internu trà i senaturi. Spessu ùn si puderanu micca avè un'opinimentu cumuni, intruti in e so disputi nantu à e persone, etc. Questu interferite cù l'opara di l'aparellu tutale. Allora Petru in u 1722 stabileru u postu di Prosecutura Generale, chì divintò a persona principale in u Senatu. Era un "ponte" trà u suvranu è a capitale istituzione.

In l'ebbica di i coups palazzi

Dopu à a morte di l'autocraticu, i funzioni di u Senatu Governante eranu seriati cutati per a prima volta. Ghjè successu per u fattu chì u Supreme Council Privy s'hè stabilitu , in quale l'aristocratici-Favignani di Catarina I è Petru II eranu in session. Addivintau una alternativa à u Senatu è hà sappiutu sottu u so putere.

Dopu a so accessione à u tronu, Elizabeth Petrovna ristabili u vechju ordine. U senatu torna diventatu a stituzione giudiziale principali di l'imperu, era subordinatu à i culligori militari è navali.

Riformazione di Catarina II

Allora, chì funzioni avete u Cundariatu di l'Umanu di u guvernu, l'hà sceltu. Semu dettu chì Catarina II ùn hà micca piace stu locu. A nova Imperatrici dicisse di riforma. L'istituzione era divisu in sei dipartimenti, chì ogni rispunsabilità per una sfera di a vita statale. Questa misura hà permessu di delineate i putenzi di u Senatu.

U primu dipartimentu era occupatu in affari politiche internu, a secunna - judicial. I terza pruvince chì anu un status speziale (Estonia, Livonia, è ancu Little Russia), a quarta - tematichi militari è navali. Queste istituzione sò stati situati in San Petesburgo. I dui dipartimenti di Moscou restu funu à rispunsevule di a tribunale è amministrativi. Eccu quinu funzioni fu assuciatu à u Senatu di guvernu sottu Catherine II.

Inoltre, l'Imperaturi furtificava assai a influenza di u Prosecutor Generale nantu à u travagliu di tutti i dipartimenti. Duranti l' era di palazzi di palazzo, sta post perde l'antica impurtanza. Catarina cuminciò di mantene tuttu sottu u cuntrollu è, cusì, restauraia l'ordine Petrino di l'autocrazia.

Duranti u brevi regnu di u so figliolu Paul, u Senatu volta perde più parte di i so diritti. U novu imperatore era summamente suspettu. Ùn era micca fiducia in i nobili chì avianu almenu una certa influenza è hà pruvatu à cuntribuisce à u prucessu di decisione.

In u XIX seculu

Cum'ellu era a fine di l'esistenza (a vigilia di a revuluzione), u Senatu Governante hè statu creatu durante u regnu di Alexander I. Dopu era chì u sistema puliticu di l'imperu stabilizzava. I coupremi di palazzi ceduti , è l'eredi di u reali titulu anu persu a lottere.

Alexandru era probabilmente l'imperatore russu più demucraticamenti. Hè stata in manu di u statu, travagliendu nantu à i miccanicu obsolet, chì deve a cambià cambiamenti urgente. U novu re entende chì a creazione di u Senatu di l'uvernu (l'annu 1711) hè statu dictazione di mette boni, ma crede chì annantu à l'annu questu u corpu perdiu u so significatu è si trasforma in una timida di imitazioni di ellu stessu.

Immediatamente dopu a so prisenza nantu à u tronu, Alexandru I in u 1801 emititu un decretu, induve ellu suggeria chì i funziunari chì travagliavanu in questa istituzione li dà i so prughjetti nantu à a riforma avanti. Per parechji mesi, hè statu un travagliu attivu per discutiri u reformatu di u Senatu. I membri di u Cumitatu Tàcitu - aristucratici giovani, amici è associates di Alexander in i so prughjuluzi liberali hà participatu à a discussione.

Cursu di travagliu

I senaturi sò stati chjamati personalmente da l'imperatore. Puderanu diventari solu ufficienti di i primi trè classi (sicondu a Table of Ranks). Teorizamente, u senatore puderia combine u so post principale cù un altru unu. Per esempiu, sta modificación hè spissu usata in u casu di l'esercitu.

A decisione immediata nantu à una issue particulari era fattu in i mura di un certu dipartimentu. In u stessu tempu, si scelte peregnu, si prisentanu tutti i membri di u Senatu. U decrettu adoptu in questu corpu statali puderia esse aboliutu da l'imperatore.

Funzioni

Rindite di quellu annu hè statu creatu u Senatu Governu. Correctly, in u 1711, è da tandu questa istituzione di putere hà participatu regularmente in leghje. In u cursu di i so riformi Alexandru I creatu una istituzioni speciale per questu scopu - u Cunsigliu di Statu. Invece, u Senatu puderia still draft draft laws è prupone elli per esse cunsiderazione per u Ministru di Ghjustizia, chì dipoi u XIX seculu anu combina u vechju postu di Prosecutur Generale cù u novu.

À u listessu tempu i ministeri foru custruiti nantu à u situ di i cullegi. À u primu, ci era una certa cunfusione in a relazione trà i novi cuerenti esecutivi è u Senatu. I putenzi di tutti i dipartimenti foru finalment determinate da a fine di u regnu d'Alexander I.

Una di e funzioni più impurtanti di u Senatu era u so travagliu cù i tesoru. Hè i dipartimenti chì hà verificatu u budgetu, è ancu infurmatu à l'autorità suprema di l'arretete è a mancanza di soldi. Inoltre, u Senatu hè statu posta nantu à i ministri in i resolviri disputi interdepartamentali nantu à a prupietà. Stu corpu statali regulatu u corpu internu, magistratu nantu. I Senaturi ledanu l'emblema di l'imperu (per questu hè ancu creatu un dipartimentu speciale).

Significance di u Senatu è a so abulizioni

Petru Aviu bisognu di una istituzione statale chì puderia rimpriverà per un tempu in a capitale. In questu mpiraturi hà aiutatu a creazione di u Senatu Gutenessale. A data di l'apparizione di u postu di u Prosecutor Generale (1722) hè ancu cunzidiratu u anniversariu di l'Uffiziu di a Fiscalia in a Russia muderna.

Però, cù u tempu, e funzioni di u Senatu anu cambiatu. U putere executive di l'ufficiu era chjuchju, ma sò stati custruiè assai mpurtanti ntra i diversi cullegia (è i ministri più tardi).

U Senatu hà avutu una impurtante impurtanza in materii judiciales. Ci sò appigliu da tuttu u paese. I fiscali provinciale insatisfettichi, è ancu guvernatori, hà scrittu à u Senatu. Questu ordine hè statu stabilitu dopu a riforma judicial di Alexander II in i 1860.

Quandu i boltjevi i veni à u putere in Russia, anu una di i primi lièggii per pruibisce l'attività di u Senatu. Era un decretu nantu à a ghjustizia N ° 1, adottata u 5 di dicembre di u 1917.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.