Educazione:Storia

Cultura è modu di vita di a Russia Antica

Un fenomenu unicu hè a cultura è a manera di vita di u Rusu Anticu. L'arti di stu statu hè u fruttu di a fece di u populu rumanu, chì difendenu a so fiducia è l'indipendenza, i so ideali nantu à u puntu di u mondu europeu. I ricordi cuntenenu certi elementi in a cultura russa antica com'è sintesi è apertura. Un mondu spirituali uriginale fù creatu cum'è u risultatu di l'interaczione di u patrimoniu è di i tradizioni di l'Slavs orientali cù a cultura bizantina, è, per consente, a tradizione di l'antichità. U tempu di a furmazione, cume u primu fiurisce di a cultura antica russa, cascata nantu à u piriu da u 10 à a prima parte di u 13 sècles (per quessa, in u pre-Mongolfè).

Art folklore oral

I tradizioni di u paganismu anticu sò prisirvati primarmenti in u folkloru (articulu pagali urali): in canzoni, ragiune, proverbi, incantations, conspiracies, enigmi. In a memoria storica di u populu russu, un locu spéciale era occupatu da bylinas. Eranu stori erudetti di curaghji difendenti da i nemichi di a so terra nativa. I ricordi taliani di Mikula Selyaninovich, Volga, Alyosha Popovich, Ilya Muromets, Dobryni Nikitich è altre eroi sò chantati da i racontu folklettu (ci sò più di 50 prughjettu diverse in i epici).

Turnate à u so chjamate à fà stendinu à a patria, per a fede. In l'epici, interessante, u mutivu per a difesa di u paese si cumplementa da l'altru - a difesa di a fede cristiana. L'avvenimentu più impurtante in a cultura di a Ruscia antica era u so battèsimu.

Scritti in Russia

Cù l'adopru di u Cristianescu, scritta cumminò à sviluppà rapidamenti. Ancu era cunnisciutu ancu prima. Cumu tistimunieghja, esemplu pò esse di "funzioni è tagli", riferendu à a fine di u primu millenniu, infurmazioni nantu à i trattati di Rusu cù Bizantinu, chì eranu compilati in russu, un vasu di arcane vicinu à Smolensk cù una inscription cirilique (l'alfabetu creatu da Cyril è Metodi, i Slaves d'Illuminismu À u giru di i 10 ° è 11 sèculi).

In Russia, l'Ortodossa hà purtatu assai libbra liturgiichi, literatura seculare è religiosa. I manuscritti scrivitevi libretti: dui "Izbornik" di u Prìncipi Svyatoslav, datati 1073 è 1076, "Ostromir Evangelu", riferendu à 1057. Hè sustegnu chì in circulazione in i sèculi 11-13 ci sò circa 130-140 mil libri chì avianu parechji cintunari numeri . À i normande di u Medievu in u Rusu Anticu, a tarifa di littiratura era abbastanza alta. Ci hè ancu altri pruvene. Sò scatuli di biddezza alcune descubutu da i archieulugia in Veliky Novgorod à a mità di u XXu seculu, è inscricziona nantu à articuli è catedrale, l'attività di l'architetti monastichi, e cullezioni di u libru di a catedrale di Santa Sophia è a Kyiv-Pechersk Lavra, è chì avà stanu studià a cultura è a manera di vita di u Rusu Anticu.

Ci era una parolla chì l'antica cultura russa era "mutu", questu ùn hà micca a so propria littiratura originale. In ogni casu, issu situ hè incorrectu. A letteratura di u Rusu Anticu hè rapprisintatu da parechji generi. Questi sò a vita di i sante, i annali, e l'insignamentu è u ghjurnalismu, è l'annunzii di viaghju. Scurdate quì u famusu "U Lay de Igor's Campaign", chì ùn hà micca appartenent à qualsiasi di i genre chì eranu in u mumentu. Cusì a littiratura di u Rusu anticu hè distinchita per una ricchizza di st'andatura, stili, imagine.

Spinning and weaving

U Statu rutile anticu ùn solu in a so cultura originale, ma ancu in u so modu di vita. A vita di u Rusu Anticu hè interessante è peculiar. Residenti impegnati in diversi articuli. In e donne, spinning e tissitura sò stati cunsiderati cum'è l'occupazione principali. A quantità di tela necessariu era tuttata da e donne russo per vestisce a so famiglia, generalmente grande, è ancu di decorar a casa cù e canighjate. Spinning ùn hè micca cunzidiratu cunzidiratu un rigalu campagnolu tradiziunale, chì era guardatu cù l'amore è passatu da generazioni à generazioni.

Ci era un costume in Russia per dà e so figlioli amate una rotazione di u so travagliu. A più splutazioni sculpite è dipintava da u so maestru, ciò chì pareva più elegante, più hè statu u so onore. E raggiuni russi cullèvuli in notte di l'inguernu per i gatherings, piglionu roti di spinning cun elle à vantaghje.

Case in i cità

Dumenificazione, cum'è a vita, in i corsi antichi taliani eranu un caratteristicu pocu differenti chì in i paesi. Ùn ci era nunda di dugout (vede photo).

A vita di u Rusu anticu in i città riflessi parechji vernaghji. E stati urbani spessu spessu casa di stijuti, chì consistia di parechji chjusi. Casi di vigilanti, sacrificadori, prìncipi, boyardi anu avutu i so differenzi. U duminiu necessariu per a splutazioni era attribuita longu territorii enormi, custruì edificatori di logus di servitori è artighjani, in quantu in parechji prupietà agriculi. A vita di u Rusu anticu era diferenti per diverse strata di a pupulazione, chì riflittendu i tipi di abitazioni. Casamenti di Boyar è di príncipe eranu palazzi reale. Questi casi eranu stati ammucciati cù parechji carru è tessili.

In e case grandi vitture vanu u pòpulu russu. Hè cuntatu decenni di millaie di abitudini. In i paesi è i paesi ùn ci pudia esse solu uni pochi di ranni. A vita di u Rusu anticu, tradiziunali antichi si sò cunservati in elli più di più in i cità.

Case in i paesi

Un nivellu di vita più altu hè occupatu da e duminii residenziale, à traversu e diverse rotuli cummerciale. I campagni campavanu, per regula, in casi chjuchi. In u meziornu quattrini sò stati distribuiti, i so culori di e quali eranu spessu coperta cù a terra.

In Russia, i quatchi di u nord eranu dui storii, alta, cù vituglioleci (ùn pudia esse più di quattru d'elli). Attached to the side of the house èranu stati, magazzini è porches. Eranu tutti in solitu sottu un tettu. Stu tipu di casa era assai còmicu per i vintini atrali di u nordu. Molti elementi di e caseriu sò stati adornati cù l'ornamenti geomettichi.

Internu di vacanze campagnolu

A vita di i campagnari in l'Anticu Rusi era abbastanza simplice. I casoli in i paesi ùn fighjenu micca bè. L'internu di l'alcuna di viddani era pulita bè riguarda, ma elegantly.Apple l'iconelli in a catena davanti era una grande mesa chì hè stata apposta per tutti i membri di sta famiglia. L'articuli antichi di casa in Russia includenu ancu e larghettori chì si sò stati sopra e parete. Eranu dicurati cù arrizzati. A maiò parte di l'altri ci erani stanzuli, chì eranu destinati à mantenei i piatti. L'uggetti di a vita di l'Antica Rus includenu u post-store (u casu di u locu), chì era generalmente supplementatu cù paintti elegantemente dipinti chì rialanu fiori, avè, cavalli, è ancu ritratti li raffinati l'alogistichi l'epichi.

Duranti a festa, a tavola era chjucata cù u roughe. Situatu nantu à l'uttuli stampati è dipinciutu, è ancu a luce per u luncheon. L'Antica Rusi era famosa per i patroni di u legnu. Fècenu à parechji platti. I più beddi eranu i canti antichi russichi di diversi tullini è forme. Uni di elle cuntenenu parechji cubi. Pranti di cunceczione per a drentu diffirìanu spessu cun una forma navicular. E so pinzeri anu dicurutu cù cabri di cavalli o pate sculputu. Inoltre, i caziri sò generosamente supplementati cù tagliata è pittura.

Bucket-ducks chjamati dippers, cunfurmati cum'è un ànitra. Reminiscente di i veli chiselled bola è sò chjamati bratini. I salotti belli, ricordati da a forma di cavalli o avè, laburatori inciso. E costelli belli è e bowls sò stati ancu fatti. Tuttu ciò chì preoccupa a vita di a Rusta Antica era generalmente fatta da legne: cunchju per i zitelli, stupas, cunti, cestieri, mobili. I ghjuvelli chì creanu mobili ùn solu pensanu à a cunvenzioni, ma ancu di a bellezza. Questi cose stati attaccati per piace à l'ochju, per turnà ancu u travagliu più difficiu di i campagnari in una festa.

Clothes of different layer di a pupulazione

Per vende, era ancu possibbili di identificà e diverse strati di a pupulazione. L'omi è l'artiggiani, omi è donne, sò cammie camuriti chì anu fattu di robba di casa. In più di i cammisuni, l'omi porta i pantaloni è e donne - faldes. Un populu cumuni in invierno usi manichi di pelle virali.

In a forma, i vestiti di l'omini anu spessu parechji campagnari, ma in a qualità, di sicuru, era un'altra diversa. Tali robba fu creata da tessuti caru. Oghje chì i mantelli sò stati fatti da i materials orientali bordati da u doru. Solu manichi di furzo d'invernu sò stati costitu di furza preziosa. I paesaghjani è i cumuni di a pupulazione aghju visti ancu tanti shoes. Solu abitanti ricchi puderiamu affordà compri boots o pistoni (shoes). I princesi anu purtatu ancu stivali chì eranu ricchiamente decorati incensamente. Piddani puderanu affordà di fabricà o cumprà solu calzari bast, chì stanu in cultura russa finu à u 20u seculu.

Festa è Caccia in Russia antica

A caccia è a festa di l'antica nubiltà russa era cunnisciuta in u mondu. In questu avvenimenti, l'affari statali più impurtanti sò spessu solu. Popularly and magnificently celebrated the inhabitants of ancient victories Rus in campaigns. Meli è vinu di ultramore fluve da u fiumu. Servitori sirvìanu enormi pranzi cù carne è ghjocu. Questi festi eranu visitati da i posadniki è anzjani di tutte e cità, è ancu da un gran numaru di pirsuni. A vita di l'abbitanti di l'Antica Rusu hè difficiule d'imagine senza fierti abbastanza. U re fendu cù i boyars è una squadra nantu à a grande galleria di u so palazzu, è e tavule per i persone èranu situati in u courtyard.

U falcu, u cane è a caccia anu cunsideratu divertitu per i ricchi. Per u populu cumuni, ci foru diversi ghjochi, razzi, tornei. A vita di u Rusu anticu com'è parte integrale, in particulare in u nordu, hà ancu include un bagnu.

Altre caratteristiche di a vita russa

I zitelli di l'ambienti di u novu principante ùn sò micca riiscendu in modu indipendenti. I picciotti eranu stati cavalieri in trè anni, dopu allora li dete à u ginèricu (questu, u tutore). Principi giovani à l'età di 12 partianu per gestionà i volestosi è e cità. Familien ricchi accuminciaru a traspiegà i dui figlioli è i picciotti in u seculu XI. A negozzioni di Kiev era un locu predilettu per i persone simplici è nobili. Vindìanu i prudutti di i prudutti di u mondu, cumpresu l'India è a Bagdad. I paisani antaggiani eranu assai mpurtanti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.