Food e bevandeTips Cooking

How to cook Lazzano Lazzano. piatti sintìa, ma ricetti pocu-cunnisciuti

Quasi ognunu hà intesu di un tali dilicatizza cum'è Lazzano Lazzano. Certi ancu arrinisciutu a pruvà stu maravigghiusu dulciumi. So chì hè, è cumu a còciri Lazzano Lazzano? Quissa hè una vera, dessert, Eastern, ca si rifirisci a li piatti Tatar e Bashkir. Hè accunciata da a muddica e meli. Quessi sò i principali ngridienta. Ma la cosa cchiù mpurtanti - hè un sapuri dilicatu è dolce di issu dilicatizza, ca nun vi lassu primura micca solu un dente, dolce, ma dinù à tutti connoisseur di manciari a grana.

Ma hè megliu di pruvà à u mìnimu una volta, è noi dunque coce. Avemu piglià tri ova puddaru è cotta in una suppera. Add a li tri Pinches di baking soda è u listessu u sali. Allora cummigghiatu su cù trè cucchiara d 'acqua è u latti. Tutti l 'ngridienta cô sò bè cuntrastanti. Avà ci tocca à impasta lu pani, comu lu tagliatelle. Add a farina pè ottene i so cuerenza dritta. Ittàri fora lu pani e tagghiau lu in un cortu tagliatelle. Misi la padedda, o Saint u cufuni chinu è cresce a lu comu ogghiu coce o ogni oliu vegetale. Chì a l'intra batter-frittu, accussì vi tocca assai di grassu. Giustu heated oliu è messu fora cateni di tagliatelle in la pignata. Quandu si ne diventa marroni, pigghiari fora è dà si à ombra soprappiù di grassu. Perchè tempura tutti l 'mpastata tazzulatu.

Avà vi tocca à priparà un mistu di meli è di zuccaru. Per fà stu, piglià 1.5 tazzi di zuccaru è u listessu numeru di meli. li strughja in un bagnu, acqua, pi pigghiarisi un sciroppu bound. Allora vin u sciroppu tagliatelle frittu e mmiscari bè. Dà u piattu lu temu bramatu è leggiu aduprati lu. Stu deve esse fatta cù e mani, Bagnato, mentri l 'tagliatelle bound ùn esse nantu a manu. Aspittava Lazzano Lazzano hà riscaldà. Cook Lazzano Lazzano ùn hè micca difficiule, ma vi hannu a passari 'na pocu di tempu.

preparazione ricetta hà suppurtatu parechji cambiamenti. Parechje femine aduprà a so tecnulugia. Per quessa, aghju u distinu un pocu di più ozzione e ricette di u quantu a còciri Lazzano Lazzano.

Per sta ricetta vi tocca à piglià dui ova, aghjunghje un pizzicu di sali è impasta mpastata assai seccu. Allora, si hè cunsigliatu di caccià si in l 'cunghjilatori di circa 30 minuti. Chì ùn hè seccu, copre cù un pannu damp. Tandu vi tuccherà à ittàri fora la muddica è fà magre, micca assai longa sasizza. Piazzà u saccu di focu incù oliu vegetale abbastanza è aspettate puru ch'ellu si boils. Avà avemu amazes la muddica, salsiccia in oliu calda è li tempura in oliu. Avemu, sciu quannu si diventa bellu culore marrone. Traballat sciogghi la padedda 100 ml di u mele è 100 grammi di zuccaru. Hè nicissaria di dissolve lu meli. Pour stu sciroppu frittu muddica e furmari na torta. Stu deve esse fattu prestu, perchè u sciroppu hardens necessità. Quì l'cumu Lazzano Lazzano altru modu. Comu si pò vede, vi pò dà ogni forma di workpieces testu.
È un altru ricetta pasta a còciri Lazzano Lazzano. Piglià 10 ova e 'na pocu li drummed. Ajouter à lu 100 grammi di Martini è un pizzicu di baking soda. Tutti i cumpunenti mmiscari bè. Tandu vi tuccherà à impasta la muddica, assai frescu, cum'è spaghetti. Ittàri fora è taglio Bonifacio di villutu, un soprappiù di circa 3 centimeters. Avà, di sti Crêpe taglio tagliatelle. Amazes u tagliatelle in un oliu preheated. Ùn vi scurdate di firmavanu subbitu, tantu chi lu pani ùn bastone inseme. Tempura finu à un bellu culore d 'oru. Si sparse in u un Colander à oliu biccheri.

Imbulighjate una cuppa di zuccaru à un biccheri di u mele è cresce a li 4 tablespoons burro. Mettimu in u focu, e còciri finu a lu zuccaru hè sciugghiu e lu liquidu hè assai viscosu e risu. Stu mischju di inchiri u tagliatelle è mmiscari bè. Right formanu lu piattu, in giru pi strata cu li mani, Bagnato. Pudete vagna cun sésame hè una usari, un pocu e frittu in la padedda, o nuci.

How to cook Lazzano Lazzano se in la casa - ùn più un sicretu. Stu piattu sapuriti accittonu pruvà à i zitelli è adulti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.