Educazione:Storia

U principiu di stampa in Russia

U principiu di l'istampa in Russia, a data di quale hè statu invechjatu pocu di novu discussioni, hè accettata generale per u nomi di Ivan Fedorov è Petru Mstislavets, chì, a dumanda di Tsar Ivan IV, stabileru a prima stampa russa in u Kremlin.

À quellu tempu in l'Europa uccidentale, l'imprenu di u libru era già assai cumunu: dopu chì Johann Gutenberg hà inventatu in a fine di u 15 seculu cumu ùn scrivite libri manualmente, è per imprimirà nantu à e macchini speciale, stampa casi apparatu in parechje cità grandi europei. A pubblicazione per i europei addivintà vital: u sviluppu suciale è ecunomicu, in unificazione cù u prugressu scientifica è tecnologicu, anu solu esse impossibile senza alcuni risultà e caghjunamentu è e trasmissioni.

Stampa in Russia hà avutu parechji altri prègli- qualifiche. Quì, i stampi era necessariu, prima di tutti, per rinfurzà l'ideologicu l'auturità più potente di l'autocraticu è a Chiesa Ortodoxa. Hè a creazione massima di libri di una orientazione religiosa chì, sicondu Ivanu lu Terrible, ùn anu micca solu unificà tutti i libri di a chjesa, fendu rid di i currenti heretichi chì anu parechje, ma creanu ancu a basa ideològica necessaria per a posizzione Russa com'è un grandi putere.

U principiu di stampa in Russia raises una quantità di dumande. Prima, e cronachi parlanu di Ivan Fedorov è a prima casa di stampa ùn hè micca assai chjaru è vaga. Inoltre, in i carti di Ivan Grozny stessu, parolle com'è Marousha Nefediev è Vasiuk Nikiforov sò citenciati in cunnessione cù l'iniziu di a produzzione industriale di libri, di quale ùn ci hè nisuna altra informazioni. I dati basi direttamente nantu à Ivan Fedorov è Petr Mstislavets sò cuntenuti in l'opere di u XVII seculu.

Siconda, si l'istampa di libru in Russia sò assuciati in modu di a pubblicazione di u libru "Apostolu" in Moscu in u 1564, à l'iniziu di u seculu XIX i libri figueri in u campu di vista di stòrici, chì, com'è esaminazioni ultimi, vìnniru pubblicati in Moscu prima di questa data. I scientisti sò quì identificonu sette libri: trè Quattru Evanghjuli, dui Salmi è dui triadi di Quaresma.

Tercero, assai dice chì prima di u Fedorov di Mosca è parechje altre cità, maestri russi, principalamenti di i monasteri, chì fissaru tentativu di creà imprese imprese per imprimirse libri religiosi. À u listessu tempu, a circulazione di e pubblicazioni pubblicati in elli era abbastanza grande, ancu chì a qualità di u travagliu resta più chè vuletà.

Sicondu a storia ufficiale, u principiu di istampa in Russia hè assuciatu cun una assignazione speziale, chì Ivan u Terrible, cù u Metropolitan Makarii, hà datu Ivan Fedorov. Per cumprà stu misiunatu, l'ultima principia da u 19 d'aprile di 1563, è solu dopu quasi un annu, l'1 di marzu di 1564, fù statu emessu u primu "Apostolu". A qualità di stu libru largamente supraneghja i contrapartiti stragneri, ma a circulazione era assai limitata. Un annu dopu, Fedorov è Mstislavets pubblicò una "Capilla" in Mosca, dopu à quali anu stati furzati à parte di Rzeczpospolita, induve creà una nova casa di stampa è prodotta a prima stampata "ABC".

Doppu I. Fedorov partiu di Mosca, u so casu in a capitale russa era cuntinuata da Nikifor Tarasiev è Andronicu, chì u liberatu u Psalter in 1568. Malgradu u pocu ghjunghje in u focu, chì hà distruttu tuttu a Stampa, u prucessu di fabricazioni industriali di i libri ùn ponu micca firmatu. Rússia cuntrullava cunfidendu u longu u percorsu di l'Illuminismu.

U principiu di stampa in Russia, anche tutti i discrepanzii è e discrepanzii dispunibili oggi, hà divintatu un passu impurtante in a storia di u nostru paese. A creazione in Moscu di una casa di stampa per a produzzione industriale di i libri richieste u stressu u grande interesse di a sucità in u populu di l'alfabetici e criatu i prerequisite per u sviluppu di u paese.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.