U sviluppu intellettualeMisticisimu

Nmitava preghiera Dzhozefa Merfi

Dzhozef Merfi - una pupulare scrittore, filosofu, è Litturi. Per guasi trenta anni ch'ellu era lu patruni di la chiesa, di a Divina Science Cità di Los Angeles, induv'ellu hè u lizzioni famosu-munnu ogni dumènica visitatu più di una millaia di persone. Era l 'auturi di nu prugramma di radiu ogni ghjornu, avia un gradu.

Lifework

Quasi 50 anni di a so vita cunsacratu à u studiu di funziunalità Murphy di u subconscious umanu. Preghiere Dzhozefa Merfi sò un tipu di to feel per a cunniscenza di stessi, di a so pinsamenti è talenti. St'omu vulia à mustrà pòpulu chì ciò chì vulete, si già hannu. Avemu solu bisognu di un pocu à cambià i so attitudini di casi a vita. Nantu stu tema ch'ellu dete a so Discorsi è hà insignatu migghiara di genti i modi dritta di i pussibilità di i so subconscious.

Autore di 35 libri, lu cchiù famusu di li - "A putenza di a to menti subconscious." Traduttu in 17 lingue di u libru mondu passatu ancora granni pupularità.

U tema principale di i so Discorsi è libri - preghiera di tutti i volti, in tutte e situazioni difficiuli. lingua fumeur è chjara spiega Dzhozef Merfi: Santa Lucia Luntana - una manera di cumunicà cù u vostru propriu la menti subconscious. Invece di distruzzione di voi sciarra è azzione primatura pruvà d 'accittari la situazioni, a solita falà e taliannu lu da u signe di cuscenza divinu. Stu significa chi la subconscious sà chì prichera hè in ogni casu, ùn esse manca unattended. Per esempiu, si nun dubbità chì tù campà nant'à u pianeta Terra. So in stu casu. Sì voi propriu sicuru ca la risposta à a to prichera vinarà a vi ogni modu, tantu nun vi scantati e arrivare incheta Diana.

Santa Lucia Luntana uffertu Dzhozefa Merfi à aduprà guasi illimitatu pussibulità di la menti a canciari lu nun disidiràbbili râ vita è scopi. Longa è a vita cuntenti Dzhozefa Merfi hè a stessa un bonu esempiu di u travagliu di sti capacità unichi. Iddu guaritu da una grave malatia - cancru a peddi - cù u putere di pensamentu , è vulia fà sparte sta spirienza unica cù altre persone chì sò dispirata a farisi na vita piena e allegru.

Preghiere Dzhozefa Merfi

In ordine à pruvà la brama preziosu

Nantu un fogghiu di carta, scrivi e vostre brame di lu cori, lu esicuzzioni di u quali ùn vi euri à avutri. Sottu a brama scrive u testu di a prighera. Hè necessaria à dì duie volte u ghjornu, subitu dopu vi svegliati è davanti à voi jiri a dormiri a riflissioni di u passatu 15 minuti (dui settimani). Sicondu u putere energia di lu pinzeru e una brama specifichi, u so parte hà da piglià da dui simani di dui o trè mesi.

My brami sò tutti cuscenti, I sapè di a so asistenza, in u mondu di primura per noi. À u mumentu, ti preiu chi mo primure passonu, è gratefully preparatu a accittari sta maraviglia donu. I tranquillamenti s'appoghjanu nantu a vuluntà divina di putere criativu chì hè à mè. Sta forza - a surgente di benedizzioni e miraculi in u nostru mondu. I sentu decisi cum'è a brama di lu me cori hè mpressa a mio subconscious, in ordine di materialize in a rialità. Ricci tuttu circa ciò chì avemu pensu chì intravene in rialità prima o poi. Ghjè cumu a nostra cuscenza. I sincerità sentu chì ciò ch'e aghju dumandatu, vinarà è veru, tantu sugnu calmu. In lu me cori campa canusciri unfailing chì u mio desideriu vinarà vera prestu. I sugnu tuttu chinu di ribbellu. I calmetini, perchè u Signore, Diu hè a pace è tranquillità. Vi ringraziu, a mo paradisu Patre. Cusì sia.

Preghiera di una guariscenza

U libru "How to truvà salute è eccessiunale è" serà un attore strumentu per cambià i so usi, a so salute fisica è psiculoghjche à Dzhozefa Merfi preghiera. Avis offre numaru di persone chì anu campatu u putere di prighera, pienu di gratitùdini è a fede in a so forza.

Mio corpu parfettu statu creatu a saviezza scunsapevoli assuluta, è u mio subconscious ponu facirmenti mi guarì. saviezza Divina ha creatu tutti i mio tissutu, osse, allungamentu è scupi. Sta listessa putenza assuluta, è i malati chì hè cuntatu intornu a mè hè à cambià ogni cellula di u mio corpu, e I s'otteni na pirsuna sana. Sugnu assai cuntenti, picchì sugnu sicuru chi sugnu nantu a strada di l 'miraculosa divinu assolutu. Belli belli opere di a saviezza, chì ghjè stu mondu in u mio subconscious!

Books, Discorsi è prichere Dzhozefa Merfi detti spiranza à millai di parsoni è i mezi à scioglie i so prublemi, per vede i meravigghi in ogni mumentu di a vita è di tastà!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.