Educazione:Storia

A burma di Agamemnon

Grazie à a dedicazione di l'archeologi, pronta per rinuncari pi un pocu tempu di cunsulazione per a salvezza di circà l'antichi artefatturi, avemu issa sapè sicuru chì, per esempiu, Troia ùn hè micca a fiction d'Homer, cum'ellu hè statu creatu. Sculture da Schliemann, un archeologue dilettante, non solu cunfirmata a storia di a Guerra Troia, ma dinò ancu di u mondu i tesori di a civilizazione miceneica antica. Tra d'issi scuperti archeologichi era una maschera d'oru, chì hè spessu chjamata a mascara d'Agamemnon.

Iliadi di Homer

Avemu cunnisciutu pocu annantu à u creadoru di una di e opere literarie - Homer. Nuddu chjamatu a data precisa di a so nascita, nè u locu di a so nàscita. Finu à l'anni settanta di u XIX seculu era creatu chì i manifesti descrizati da Homer in l'Odissea è l'Illiia eranu nunda più parte di a mitulugia greca antica, perchè secondu e persone, i divins è i semidichi participanu à l'epici.

In ogni casu, i scuperti archeologi di Troia, è dopu Mycenae, hà urdinatu à i scientisti per piglià un ochji à l'opere di Homer. In particulare, Iliadi narra cuntu di l'eventi di a Guerra Troia, in a historicità di quale chì nimu hà dubbitu. L'armata greca cumanda Agamemnon, Re Micene. À quellu tempu, sta cità era a più significativa in u Sud di a Peninsula di u Balcania.

In l'Iliadi, Agamemnon pare ch'ellu hè un guerrie valiante, ma i so difetti - invicinente è arroganti - traghjenu dopu parechje disastri à l'armata greca. Quandu a vita di u re mycenaeanu finisci, a "Illiada" hè silent, ma ancu l'opi epici di i Grechi cuntanu. Intérenu in elli ristau cù un vigoru rinuvatu doppu a scuperta di a mascara d'Agamemnon com'è u risultatu di l'scavi di l'antica Mycenae.

Mite è Realità

L'auturi antichi scrivi ancu scrittu annantu à u re di Micene è di a destinazione tràgica di a so famiglia: Stesichorus, Esfinu, Sòfocli, Euripidi, etc. Avà ùn hè statu truvatu pruibbe documentale di a so esistenza, perchè Agamemnon in a storia hè cunsiderata cum'è una figura mitica, Prutotipu - u re di grecu Akagamunas, chì rapprisagghiau a fonte Hitita di u seculu XIV. AC Cusì, a mascara d'oru, truvata in u XIX seculu, ùn pudia micca pertenintà à u legendariu re di Miceneu.

Sicondu a mitulugia greca, Agamemnon, dopu à l'assassiniu di u so babbu, rè Micenee, fughjita cun u so fratellu à Etolia. Anu arrivatu à l'aiutu di u regnu di Sparta è aiutau à vultà in a so cità nativa. Quandu Agamemnon s'hè stabilitu in Micenae, hà sviluppatu i fruntieri di i so pussedi, è diventenu in un putente re. Dopu, si maritò cù a figliola di u Regiu Sparta Clytemnestra, chì avia avutu u figliolu di Orestes è e trè figli.

Memoria Non-Fading

Dopu à a fine di a Guerra Troia, Agamemnon hà riturnatu à Micene cun un pienu riccu. Cumu hè a so sorte? Ci hè parechje versione spettaculi in u mitu grecu. Sicondu unu di elli, si lampò à e mani di u so cugina Egisf, chì hà pisatu a donna di Agamemnon. À l'altru, hè statu uccisu da Cithtonestra stessu, chì ùn hà micca pardunatu u fattu chì sacrificà à a dea Artemisa, a so figliola Iphigenia. In ogni caso, Agamemnon stà aspittendu à morte in Micene.

A trama, in u quali u roghjunatu persequiteghja a famiglia di u re di Micene, furmò a basie ùn solu di trageddi antichi. Sviluppatu in u so travagliu è auturi successivamente, cum'è u dramaturgu e poeta tedescu di u XVI sèculu. Sachs G., u fundatore di a tragedia Italiana Alfieri V. (XVIII seculu).

L'assassiniu di u regnu Mycenae attruvau novu l'attinzioni di i drammatichi quandu Schliemann G. hà scupertu i tombi reali. Frà l'antichi artefatturi era, sicondu l'archeologu, l'indagine di Agamemnon. Dopu issu scuperta, a morte di u re hè statu scunfigutu in quasi tri di ducumenti è parechji opere.

Archeologia Storica

Centu cinquanta anni fà i scientifichi eranu scettichi annantu à a historicità di l'opari d'Homer. A cuntrastu, l'archeologu dilettante tudiscu Heinrich Schliemann cose chì u grecu grecu ùn era micca sbagatu è Troia esistia. Basatu nantu à l'epica di l'Omeru è a nota di Pausanias, u geògrafu grecu chì hà visitatu l'Asia Menor in u 2u seculu dC, andava in cerca di a cità scumessa.

Nuddu puderia avete capito chì in fattu, in 1873, puderia truvà l'antica Troia. Fuggite di successu, in trè anni Schliemann principia à scavà Mycenae in Grecia. A quantu di ciò chì sapemu di ognunu nantu à a civiltà micènica hè u meritu di stu archeistenu-entusiasta. A truvazioni fatti da ellu, fate u messagiu di Homer nantu à a ricchezza straordinaria di i re di Mycenae.

Solu l'mascara di Agamemnon hà fattu una impressione impurtanti annantu à u mondu scentificu di u XIX seculu, è in fattu chì era micca solu l'ughjettu di u doru scopatu da l'expedizione di Schliemann. L'escultura iniziu in l'aostu di u 1876 è hà sviluppatu finu à a fine di l'annu, ma in settembre si praticà chì l'archeologi anu truvatu una civilizazione chì fiora in u II millenniu aC.

I tuli ruti

Malgradu u fattu chì l'artifacti hà scupertu eranu più magnificiti ca quelli chì hà sappiutu à scavà in Troia, Schliemann era disseggatiu. Obsessed cù l'idea di truvà a ssa tomba d'Agamemnon, annantu à quale parechji autori antichi grecchi scrivianu, continuò à travaglià, malgradu i difficultà.

A fine, Schliemann fighjia e tombale reale, induve hè stata a maiò mascara di u Rè Agamemnon. Cinqui di elli eranu in una forte forte è rapprisentanu u fossa, è quattru uttini fùbbenu attraversu i mura. E i funerali sò intese, perchè tutti l'ornamenti funerarii, è ci era assai di quelli, sò stati cunservati.

Schliemann ùn hà micca dubbite chì davanti a ellu era a tumba di Agamemnon è i so cumpagni morsi da Clithemestra è u so amante Egist. A funzioni funeraria d'oru in una di e tombi hè cunnisciuta oghje cum'è a mascara di u rè Agamemnon.

Costume anticu

In diverse nazioni, i ritimi assuciati à a creda in l'oltre vita diferendu. Conveda ancu sempre truvà qualcosa di elli. Per esempiu, a fabricazione di capelli funerali era in inherente in l'antichi Egizziani, Assirri, chinesi, indiani, i pòpuli di Siberia.

A maschera d 'ore di Agamemnon, truvata da Schliemann, indica chì i micènesi anu crede ancu chì l'imaghja di u mortu era assai impurtante per u so benessiri in l'oltre, ancu in l'absenza di ritmu di ritimu. Di sicuru, l'articuli rituali sò stati fattu d'oru solu per i guverna, i pirsuni cumuni sò cuntenti di arcilla o di legnu.

Misteri di l'antica Mycenae: A Mascara di Agamemnon

Più di centu anni avè passatu da u scupertu fattu da Heinrich Schliemann, ma ferma ferma un misteru. Quali cuglionni personificàvanu in a porta di u listu stessu, quali uttini i micènii utilizati di custruisce l'edifizii da i pedichi Ciclopean, perchè a cità fù abbandunata - queste è altri domicile ùn sianu senza risposta.

A più maschera di u rè Agamemnon guarda ancu u so sicretu. L'unicu ciò chì puderia esse stabbilatu cù una precisione assulita - pertene à una altra persona, perchè era fabbricatu 400 anni prima di a Guerra Troia, u cuntimpuranea di quale era u re Re miceneu. A questa cunclusione, i scientisti sò vinuti dopu à a morte di Schliemann. L'archeologu ùn hà mai dubirtu chì l'artefactu hà truvatu hè nunda più chì una mascara di u mumentu Agamemnon.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.