Educazione:Storia

Eru di Russia Andrey Turkin

Unu di l'eroi di Beslan fù Andrei Turkin, quandu chjusu a so grannea cù u so corpu, chì in l'explosione pò piglià parechje vita. Successi in u vaghjimu di u 2004 durante a captura di militanti da a custruzzione di a scola.

Anni di studiu

In uttroviu 1975, un picciottu natu in Orsk. Hà avutu criscinu senza un babbu, ma era assai inquisitivu è travagliatore. Aghju aiutatu à a mo mamma, aprendu à fà u travagliu di l'omi. Ma hà ancu pagatu l'attrazziali debbuli per studie à a scola. Aduprate à a classi in u coru è a sezione di u combat manual. Dopu dopu studiatu in u 8e scudu, Ghjesù intrì in the Vocational School № 63 pè ottene una professione è cumincià à travaglià. Allora vulia aiutà à a mamma chì l'hà risuscitatu solu. Inoltre, hà studiatu a l'scola di guerrieri. Doppu avenghi graduate di u college, riceve l'specialità "driver-locksmith" è hè statu redazzione in l'esercitu. Ha travagghiatu in u distrugliu cunfini di Trans-Baikal à a postu di u distinuffiu cunfini di Priargunsky.

U sonnu hè statu veru

Ancu Andrei Turkin, chì a so foto si pò vedà in stu articulu, sirvutu sottu cuntratu in Tayikistan, induve intervene in operazione militari. Dopu à l'esercitu, intrì in l'Istitutu di Marketing di Mercurio è ITS per u dipartimentu di currisponde, ma hà sempre lesta per sognu di u serviziu militari. Cusì, dopu chì abbanduneghja i so studii, juncìu à u FSB di Russia. Fu accettatu in a gestione di Vympel. Dopu a furmazione di e Forze Speciali, hà iniziatu à intervene in varii operazioni, cumpresa l'alleramentu di l'o menu in Dubrovca. Accolta in un viaghju di cummerciale in Cecenia.

U so primu capimacher, Sergei Shavrin, hà parlatu cusì à Andrei, chì anu ancu u titulu di Heroe di Russia. Ellu cuntinuau tali qualità di Turkin cum'è sociabilità, ecunia è affidabilità. Andrew simpaticu è generosu sempre aghju inturniatu à ellu parechji amichi chì l'hà amatu. Hà intesu interessatu à i prublemi di l'altri, hà sempre pruvatu aiutà. Turkin era prestu per risicurà a so vita per u sake di l'altri, hà pigliatu da una mani u camandata chì era sploda in u duminiu minefield.

À l'anni, riceve l'Ordine di Mèritu per a Patria di u 2u gradu. Inoltre, Andrei Turkin, chì a so biografia hè scritta in questu articulu, hè statu intruduttu à l' Ordine di Curaggiu, ma ùn pudianu avè alcuna vita. Dopu à a so morte, a mamma, a donna è i dui figlioli fermani. U zitellu era natu solu 5 mesi dopu chì u so babbu scopu u so travagliu terrenu, è fù chjamatu after him.

U ghjornu tragicu

Terruristi l'avianu pussibbili eterna per parechji ghjorni, cumpresi i zitelli. Chì ùn anu da liberallu, fubbe diventatu u 3 di sittembri, quandu i militanti aperanu u focu furiu nantu à questi persone chì pruvanu a scappari di i mursi distrughjesi di u palcaldi di sport, induve eranu tinuti. Allora era decisu di cumincià l'assaltu. Parechji di i nostri manticuti fùbbenu mandati à cummunicà l'evaporazione di l'ostà. Tra d'elli era Andrei Turkin. Eppuru, i persone freni, in quid ellu era ancu ferutu, l'hà cercatu cù un cumpagnu di u gruppu generale di i cumuzioni. U lieutenant è u so cumpagnu anu aghju dannu, ma cuntinuavanu à participà à l'assaltu. Trascendu sottu un sdegnu di tanti fucili, dirigenu per a sala di comedor, induve i terruristi cuntinuaru l'ostaghji risalti. Dopu avè scurgatu un filmu di azione, Andrei Turkin hà avutu chì altru ghjunghjite a grannizza in a ghjente di a ghjente. Ùn hè micca solu l'accustà cù u so corpu, ma ancu hà sappiutu di dissuolverà u terrorevule, perch'ellu hà perutu cun ellu. Grazie à questi azzioni, parechji vita, inclusi i zitelli, eranu salvati.

Dopu a morte

Certu, una ghjusta storia ùn hà micca passatu in casu nicu. Per u Décretu di u 06.09.2004 u presidente dessi Andrei Turkin u titulu di Heroe di a Federazione Russa. Hè stata prontamente da a medalzione Suvorov è l'Ordine di Curaggiu. Buried Andrei Turkin, è ancu altri forze spezii morti di u "Vympel", à u cimiteru Nikolo-Arkhangelsk in Moscu.

A memoria di l'eroi hè onoratu in a so terra nativa in Orsk. In Piazza di Eroe nantu à u Passeig de la Fame, u so bustu era stallatu. Inoltre a classa di u cadetale № 53 in Orsk porta u so nome, è ancu a scola in № 1 in u paesi di u territoriu di Dinskaya Krasnodar, è davanti à l'intrata à a custruzzione di sta istituzione educazione, ci hè una platti memoriale. U listessu pianu hè ancu nantu à a custruzzione di l'Academia di Mercatulare in Krasnodar, unni studiau Turkin.

Memoria Eterna

In u cunfini u persunale di Priargun still stands a sarda. Hè ancu un membru di u distaccu è u so nomu si pronunzianu nantu à l'intercessione. Andrei hè ancu u so stand in u museu di l'heroi di Beslan in u Centro di l'Educazione di a cità di Mosca. Hè interessante chì in questu centru ùn sò micca imaghjini di i eroi chì mortu in Beslan, ma i so ritratti dipinti da un artistu voluntariu. I staggiani è i ghjovani visitate stu locu durante u "Lezioni di Curaggiu" per fate u ricordu di i suldati valenti chì danu a so vita per a salvezza à l'altri. Tra d'elle hè Andrei Turkin. Ci sò tanti lagrimi in i so ochji chì si ponenu in fronte di u so stand.

A biografìa scritta in stu articulu fa piacè assai. Turkin Andrey Alekseevich ùn esse scurdatu mai, è u so valore avere.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.