Educazione:Storia

Obukhiv di u 1901

A difesa di Obukhov hà diventata unu di i primi affronti in a storia di l' internu trà i langue è i forzi statali nantu à basa di prutesta pulìtica. Dopu à cinque o sèt anni, dichdi discursivi diventanu un locu per u publicu di l'Imperiu Russu. L'iniziu di u XX sèculu a stu rispettu era assai intensu. Duranti stu pirìudu, assai e puliticani rivoluzionari attraversu i fabbrichi di San Petruburgu è altre grande cità di u paese, induve anu aghjustatu a so basa suciale è u numeru di quelli simpatichi à i so idee.

Prerequisite per a Insurrezioni

Allora, à u muvimentu di l'acciaio Obukhov di a Propugnazione rivuluzziunata di San Pietroburgo era attivatu da e forze di quasi dui documenti di l'orjentazione soziale demucratica. Insemi chjappu eranu duie centu persone. In l'aprili di u 1901, a gestione di l'impresa hà pruvatu à rifurmà l'indicatori di a pruduzzione, untuffendu u schedariu di travagliu è l'intruduzzione di travagliu di l'overtime Stu passu causò a summazione insatisfacciata di a maiò parte di i travagliadori. In ogni casu, a gestione di a pianta ùn hà micca avè a cunvinzione propria. Quellesi cuntinuavanu à dàchanu a so linea. In risposta à sta pratica, i rappresentanti di parechji circles sottumati in u 1 di maiu di u 1901 cuntau un volu politicu. Parechji cintunarii ùn anu micca vinutu à travaglià quellu ghjornu. A gestione di a pianta pruvatu à pacificà l'impiegati cun dimitenza dimustrenziali: u 5 di maghju, circa li settanta instigaturi perdi u so postu.

I duminii di i travagliadori è u principiu di l'insurgenza

A so volta, i strikesanu u ghjornu di u 7 funu à l'amministrazione cù esigenzi suciali: prima, annunzià a decisione nantu à dispensa, è per stabilisce un ghjornu d'8 ori, designate u 1 di maiu in vacanze, creanu un crescenu di travagliu in a pianta, cancelate u travagliu , Aumènenu pagà, reduce a multitasi è cusì.

Dopu chì l'amministrazione ùn si rifiutò à scuntrà i refurmi, i strikesi ùn anu parechje u travagliu di i travaglii.

Piglionu à e strade, induve eranu ingegneri da i traballatori di a Fabbricera di u Cartulare è a pianta d'Alexandrovsky. Appena, u squadra di a pulizzia munita arrivò, ma sò stati duciati cù un calabresi. A pulizzia abriu u focu nantu à i travagliadori, dopu à quandu sò stati obligati d'amparà in a locu di a Fàbrica di u Cartulina.

Prestu rappresentanti di altri fabbriutti di a capitale pruvanu di venite à i barricaded strikers. A Unita di U Difunizzioni d'Obukhov furmati littiralmenti scandiu a pulizzia, un caosu chjucu principiò à i strati di a capitale.

I suldati urdinatu di u reggimentu di Omsk puderanu restaurà l'ordine per e carrughji di a cità solu à a sera, cù volte è culotte. A pruvenzioni di Obukhovskaya u primu ghjornu ripetuta a vita di ottu mannari è parechji puliziunali.

I risultati di l'Uprising

I prossimi di ghjorni, i dui bandeti in suspense. Tuttavia, l'azzione cum'è a grande escala ùn anu più ripetuta. U 12 di maghju, elettu diputati da i langue tornanu novu à a gestione di a pianta, ripetendu i so dumandesi. In u risultatu di i negozii, cumplegghianu doce di e catorcine dumande di i traballatori. A difesa di Obukhov hà presu fruttu. A quistione di cuncede a data di u 1 di maghju l'statu di e vacanze hè posposti. E ancu in generale u cunflittu hè riminivutu, a difesa di Obukhov hà continuatu com'è scuppiesi lucali in tutta a cità per un altru mese.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.