Educazione:Storia

Pechenegs hè ... A scunfitta di i Pechenegs

Un carta di litmus chì pudete truvà l'urighjini di u populu hè lingua. A lingua Pecheneg pertenece à a famiglia turca, chì cumprendi assai carriership da Turchia à Siberia è l'Asia Centrale. In tutta sta grande comunità ci sò i picculi suttugrati. In u casu di i Pechenegs, sò sti lingui Oguz, à quale hè chjude. Sapemu questu, pudemu truvà u so vicinu di a famiglia.

L'origine di u Pechenegs

I parechji di i Pechenegs sò Oguzes, un altru nomadu chì hà fattu una parti activa in l'educazione di i pòpuli di l'Asia Centrale. I Pechenegs sò i so vicini più vicini, chì dicisu di passà à punente da i steppi di u Volga. Ci sò parechji razze per questu. Fà chì era u feudu tribbale, ancu per cambiamenti climatichi serii in l'habitat, inclusa a sequenza, chì significava a riduzzione di risorsi vitali.

In ogni casu, l'unione tribunale hà trasfirrati a punente. Questa accadò à a fine di u IX seculu, puntualmenti in u mumentu di l'emergenza d'un statu eslavu orientale centralizatu. Per questa causa, l'aligeri ùn anu micca à u nordu, ma continuanu a so viaghju à punente versu i fruntieri cù Bulgaria è Bizantinu. Nuvelli vechi si stabiliscenu in steppi di u Mar Negro, nantu à u territoriu di l'Ucraina moderna.

Eppuru i razzi turcomani, i nomadi eventualmente acquistate parechji tracce Caucasus. Cusì, i cuntimpuriani sustraiamu chì l'abitanti di steppi sò cudani è raffianà e so barbie, mentre chì i Kyivans ponu fà per perdüiti in a ghjente cum'elli l'abbitanu. Tali paroli parevanu un cuntrastu cuntrastanti, però, era pussibule, sopratuttu quantu cunzidira chì l'steppe, dopu à successi raids, pigghianu i concubini di e donne locale.

A natura di a relazione trà Rus è i nomadi

Da u principiu, Pechenegs è Rusu diventanu rivali è nimici. E appartinevanu à e diverse civilizzazioni, fubbe una diferenza trà e differenzi religiosi. Inoltre, e duie mudelli cuntribuìanu un temperatu militanti. È se a Russia eventualmente hà acquistatu i funziunalità d'un statu vera chì prumove di stà, chì significa chì ùn pò micca attaccà i so vicini per prufittu, i so vicinanti meridionale si sò persistati da a natura, nomadi chì guidanu un stil di vita semi-savage.

Pechenegs - hè una altra onda, splashed da steppi asiatichi. In u territoriu di l'Europa di l'Est, stu situazione hè stata scumprata per quattru cint'anni. Prima sò sti l'Huns, chì da a so migrazione pusendu a fundazione per a Gran Migration of Nations. Arrivatu in Europa, scantannusi i nazioni più civilizzati, ma eventualmente desapareteu. In u so viaghju in l'avvena andàvanu i slaves è i maghiares. Tuttavia, anu capu di surviglià, è ancu di settle è vive un certu territorio.

Frà l'altri cose, l'eslaviani diventenu un tipu "scudo viviente" di l'Europa. Eranu quelli chì anu da sempre u colpu di e novi hordes. Pechenegs in questu sensu - solu unu di assai. In u futuru, i Polovtsini vinaranu in u so postu, è in u 13u seculu - i Monguli.

I relazioni cù a steppe ùn sò stati determinati solu per i dui partiti inniani, ma ancu in Constantinopuli. L 'imperadori bizantini a volte pruvate à impastà i vii. In u corsu eranu mètudi diffirenti: l'oru, i minaccii, l'assicuranza di l'amici.

I primi affronti entre nomadi è eslaviani

Pechenegs è Rusu prima scontru in a battaglia, quandu i nomadi attaccò u reguli Kiev Askold. Questi dati sò disputedie da parechji stòrichi, ma nuddumellu ùn si cunfrontu u fattu di l'affrontazione militari di i novi ind'i steppi cù u Prìncipi Igor in 915 è 920. Questu tempu, u putere di Rurikovich hà stallatu ancu à Novgorod, induve ellu stessu venenu da ellu.

Hannu pussibbili e risorse enormi è u numaru di persone, a Russia hà capaci di limba l'invasioni di i nomadi da u sudu. Cù u figliolu d 'Igor - Svyatoslav - a chorda fughjenu perpende in ogni locu cum'è mercenari, per esempiu, contru Bizantinu. Però l'allianza ùn era mai forte. Tutti i stessi Svyatoslav Igorevich muriu da l'embuscazione Pecheneg in u rapide di u Dnieper, dopu chì John Tzimisces offrau u khan assai oru.

L'apoli di l'steppe

In quelli anni, l'unioni nomadicata righjuntu u so apicultore di u sviluppu. Dopu à a campagni di i slaves, Khazaria fell. Avà i rini inferiali di u Volga eranu vazio, è per quessa èranu immedantamenti occupati da a horda. L'incursione di u Pechenegs ùn pò micca surviglià è uni pochi colonie di i Slaves in l'interfluvuli di u Dnjester è l'Prut, in u territoriu di a Moldavia moderna. Quasi-statali in l'periferia di l'Auropa ùn anu intesu micca solu per i so vicini immedane, ma ancu da e monarchie catòliche in l'ouest, è da vitturi arabi.

Sutta Vladimir Krasnoe Solnyshko, a cunfrontazione frà e dui e forze vènenu cun successu variu. In particulare, nantu à a Trubezh in u 993, u prìncipe winsce a vittoria, mentre chì in u 996 sottu l'eslaviani Vasiliev èranu scunfiguti. Vladimir ùn solu ùn hà mandatu i truppi in a regione frontière. Prima hà apprufittatu di a pràtica di custruisce e ffortardi nantu à a fruntiera cù a steppe, cù l'aiutu di u luci di signale à quale era possibbili per notificà ghjunse à Kiev di u poghju mintuvatu. Inoltre l'arbureti sò stati creati, chì impediscenu l'steppe da travagliu i mannari, è cusì u cagiunati per andà in u sudu.

A participazione in civile civile in Russia

Dopu a morte di u Bautista di Russia in u principatu, u feudu trà i so figlioli. I nomadi cumportamentu cum'è mercenari in questu cunflittu à u cantu di Svyatopolk u Damned, chì ùn avè micca timendu à i mètudi più belli, cum'è l'insidioso assassiniu di i so fratelli. Cum'è u nomu di u fanàticu, a parola "Pechenegs" hè sempri prisenza cum'è sinonimu per u cumpurtamentu bàrbaru.

Svyatopolk fù scunfigatu. Yaroslav el Savio vino à u putere . Pechenegs cun ellu dumannò a Russia per l'ultima volta. In u 1036 pruvaru di assicurà u Kyiv unarmatu, ma vìnniru scunfiguti di l'esercitu di u Grand Duca.

L'Amuntata Polovtisiana

Dopu parechje scunfitti da i slaves, a pusizioni di i Pechenegs addivintaru amenevuli. In u 11u seculu, a Russia accuminzò l'era di a furmazione di principale specifichi, è a disunazione di i prìncipi era da i nomadi nantu à a manu. In ogni regnu, una nova horda hè stata in u livante. Eranu i Polovtsini (in altri fonti ancu u Kumans o Kypchaks). Esiliu l'ex di i propietari di l'esteparu di u Mari Nerutu da i so posti. Hè impurtante ancu chì i novi nòmani purtàvanu a so fede - Islam - à l'anticu. Certi ghiani l'accettanu, certi, per contru, si ricusonu. Questi contru ùn puderanu benefiziè a unione.

I Polovtsi è Pechenegs sò étatamente vicinu. I dui è altri appartinevanu à i pòpuli turchi. Tuttavia, questu ùn impedisce micca l'inimitazione è a scunfitta di una di e partiti. I Polovtsi è i Pechenegs sò stati inugidenti in forza, postu chì in u latu di a nova hordia ci sò ricumpins freschi da l'Asia, mentri chì l'anziani unioni soffrevanu di guerri perseveranti cù vechili forti.

U destinazione

I nòmmari distaccu èranu in a penisula balcanica o in Ungheria, induve assimilati cù a populazione lucali è cessatu d'esistiu cum'è una naziunalità separata. In ogni casu, questu hè solu unu di i punti di vista.

Sicondu una altra teoria, i Pechenegs sò l'ancestrali di l'Gagauziani chì vanu in Moldavia è l'Ortodoxia professendu. In u 11u seculu ghjunghjeci foru ancu in parechje fonte. Per esempiu, participonu à e guerri di Bizantinu contru i Seljuks. L'ultima scunfitta seriu hè infundata nantu à a tribù turca 1091, quandu l'esercitu cumerciu di l'imperatore è i Polovtsini vittò l'aggressori à i mura di Constantinopuli. A scunfitta di i Pechenegs era completa è finali. Nimu ùn hà sappiutu più nantu ad elli.

Invece, a memoria di l'abitanti steppe era sempri vivu per un longu tempu. Dunque, digià in 1380, in a Battaglia di Kulikovo Field, l' héroe di i Chelusbs, chì cuminciaru a battagghia cù u so duellu, fù chjamatu chronicler "pechenegom".

Lifestyle

L'arburu di steppe, com'è l'esse espertu, eranu principarmenti di crescita di i vaccini è caminatu cù i so animali. A benedizzione per questa era tutti i cundizioni, postu chì a unione tribale hè stata annantu à un vastu spaziu. U arranzu internu era cusì. Ci era dui gruppi grande. U primu setturi entre u Dnieper è u Volga, mentri u sicondu tramutò tra Rus è Bulgaria. In ogni solu quattrucentu quattordeci. Un centru apprussimatimu di e pussìbuli tribali era u Dnieper, chì dividi l'steppe in uccidintali è orientali.

U capu di a tribù era elettu in a riunione ginirali. Malgradu a tradizione di cuntendu i votu, i babbi eranu in eriditati principarmenti da i zitelli.

Pienghji entierrati

I Monchenglae di Pecheneg sò rapprisentati da i picculi fretti. I morti sò sempre di fronte à u punenti. Comu regula, una persona era enterrata cun cavallu. Per quessa, in i carrigati, in più di l'osse umani, i cavalli ancu ghjunti. Un cultu hè a norma per a cumunità cumannà una modu di vita nòmula.

In a fossa era ancu tutte sorta di trophie chì anu mancu, o cume una recompensa o cum'è un corpu (ardi, gioielli è e muniti d'oru di munita bizantina). Pechenegs sò ancu pusselle di un arsenale intimidante. Cusì, cù i suldati, sò stati armati armati. In regula, questu hè una spada (saber).

I restu sò stati trovanu principalmenti in u territoriu di u Ucrania. In Russia, Muntagnoli di Pecheneg sò più spessu situati in a regione di Volgograd.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.